abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30141599
Hoi ,

Wij zijn opgelicht door BUDGETWORLD MEDIA ................

Zij zouden voor ons een hypotheek doen en wij hebben aan hun betaald voor kosten verzekeringen enzo......
Nou al bij al hebben wij een huis gekocht en ja de heer RAVI MOHANLAL VAN BUDGETWORLD MEDIA belde naar de makelaar dat alles rondt is en de koop door kan gaan en wat blijkt nu we hebben geen koophuis meer geen huurwoning meer en staan binnen enkele dagen op straat met 2 kids dank zij meneer RAVI MOHANLAL .
Het zijn een steletje GORE OPLICHTERS ga nooit met hun in zee niet voor lening of hypotheek of dergelijk want ze vragen voor alles geld en uiteindelijk krijg je niks alleen dan een grote hoop ellende en schulden meer ....... :'(
pi_30141799
beetje raar verhaal, allemaal ook wat kort dag hoe je het schrijft.
Snap niet hoe je nu pas achter alles kunt komen, en vooral dat er zo weinig tijd zit tussen passeren van de akte (waar je je hypotheek in orde moet hebben), en het vertrek uit je huurhuis.
Ik zou zelf in elk geval eind juli (toen moet je uiterlijk je huurwoning opgezegt hebben) achter de bank aangegaan zijn indien ik nog geen bevestiging had
pi_30143231
hoi ,

Ja wij zijn al bezig van 16 juni hoor met hun en we zouden passeren op 1 augustus en hebben onze huur opgezegt met 1 september dus tijd was er genoeg en nu zijn we 31 augustus en steeds nog geen geld of stukken bij de notaris .
En we zijn ook achter alles aangegaan alleen heel het bedrijf bestaat niet dan kom je terecht bij een slooppand .....
Dus dan weet je wel hoe laat het is
pi_30143609
quote:
Omschrijving:
snel een hypotheek, lening? BKR CODERING NU GEEN PROBLEEM !!
Wilt u snel een hypotheek, een 2e hypotheek, lening, nieuwe auto en meer hebben?
Dat kan! Bent u het zat om telkens te worden afgewezen door oude BKR noteringen?
Dan bent u hier goed. Wij kunnen in veel gevallen een lening of hypotheek verstrekken, ook ALS U AL
LOPENDE LENINGEN EN BKR CODERING HEEFT!!!
Alleen volledig ingevulde aanvragenformulieren worden direct in behandeling genomen.
Binnen 2 tot 3 dagen gegarandeerd antwoord.
Indien het bedrag te hoog is, spreken wij met u een lagere leensom af.
Dat heeft in zoverre je vertrouwen gewekt dat je door alle mooie praatjes je huurhuis hebt opgezegd om het huis van je dromen te gaan 'kopen'?
Ik vind het echt sneu voor je maar heb je ooit van het woord "naïef" gehoord?
pi_30143625
Das kut zeg.
pi_30143698
Even je TT ontschreeuwt.

Verder nog een verzoek: er zijn best mensen bereid je tips te geven of te helpen, maar dan lijkt het me prettig dat je een vraag stelt of even rustig vertelt wat er nu exact aan de hand is. Als het puur een "ik-heb-een-probleem-met-mijn-hypotheekverstrekker-en-voor-de-anti-reclame-post-ik-het-maar-hier"-topic is, dan gaat 'ie wat mij betreft op slot.
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_30143742
Mod-break

[ Bericht 87% gewijzigd door Five_Horizons op 31-08-2005 21:05:41 (zoek het op een andere manier uit...) ]
pi_30144309
Toen ik nog mod was het was volgens mij niet de bedoeling Fok! voor dit soort werving te gebruiken ?

[ Bericht 35% gewijzigd door Five_Horizons op 31-08-2005 21:06:17 ]
Mensen die klagen over de kosten van kennis zouden eens stil moeten staan bij de kosten van domheid.
pi_30144428
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 21:03 schreef _-rally-_ het volgende:

[..]

Toen ik nog mod was het was volgens mij niet de bedoeling Fok! voor dit soort werving te gebruiken ?
Inderdaad en daarom gewijzigd
pi_30144519
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 21:03 schreef _-rally-_ het volgende:

[..]

Poepoe, nounou. Iemand schrijft dat ze is opgelicht, dit valt mij op omdat ze niet de eerste is, ik bied aan om er eens naar te gaan kijken (ik garandeer niets, maar ik kan misschien helpen) en volgens jou is dat verkeerd? Ik weet nu hoe Spiderman zich voelt.
pi_30144637
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 21:08 schreef Croupouque het volgende:

[..]

Poepoe, nounou. Iemand schrijft dat ze is opgelicht, dit valt mij op omdat ze niet de eerste is, ik bied aan om er eens naar te gaan kijken (ik garandeer niets, maar ik kan misschien helpen) en volgens jou is dat verkeerd? Ik weet nu hoe Spiderman zich voelt.
Nee, niet verkeerd, maar gewoon niet toegestaan: geen werving van personeel of opdrachten. Anders wordt fok! zometeen volgekotst met allerlei berichten van allerlei redactie-assistenten die alle mislukkelingenslachtoffers van de maatschappij voor allerlei praatprogrammas zoeken.

En je had de vraag natuurlijk ook wat subtieler kunnen stellen. Een simpel: mail mij eens, misschien kan ik wat voor je betekenen, zonder uit te wijden over het hoe of wat.
Mensen die klagen over de kosten van kennis zouden eens stil moeten staan bij de kosten van domheid.
pi_30144846
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 21:11 schreef _-rally-_ het volgende:

[..]

Nee, niet verkeerd, maar gewoon niet toegestaan: geen werving van personeel of opdrachten. Anders wordt fok! zometeen volgekotst met allerlei berichten van allerlei redactie-assistenten die alle mislukkelingenslachtoffers van de maatschappij voor allerlei praatprogrammas zoeken.
Okee, fair enough. Je hebt wel een punt.
quote:
En je had de vraag natuurlijk ook wat subtieler kunnen stellen. Een simpel: mail mij eens, misschien kan ik wat voor je betekenen, zonder uit te wijden over het hoe of wat.
Soraya1, mail mij maar eens op croupouque@gmail.com. Misschien kan ik wat voor je betekenen.
pi_30145705
budgetworld media... dat klinkt ook niet echt als een betrouwbare naam in de hypotheekwereld
pi_30145807
Croupouque.....

Heb je een mail getuurt , sorry voor iedereen mechien had ik het anders moeten formuleren , maar ben momenteel geestelijk en lichamelijk zwaar in de put.
En wil zeker niet de aandacht van de media en dergelijke ik wil alleen uit deze ellende komen meer niet.....
  donderdag 1 september 2005 @ 09:18:52 #15
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_30157073
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 21:41 schreef soraya1 het volgende:
Croupouque.....

Heb je een mail getuurt , sorry voor iedereen mechien had ik het anders moeten formuleren , maar ben momenteel geestelijk en lichamelijk zwaar in de put.
En wil zeker niet de aandacht van de media en dergelijke ik wil alleen uit deze ellende komen meer niet.....
Nou, wie weet
En dan nu nog even dit:
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 20:45 schreef Five_Horizons het volgende:
Verder nog een verzoek: er zijn best mensen bereid je tips te geven of te helpen, maar dan lijkt het me prettig dat je een vraag stelt of even rustig vertelt wat er nu exact aan de hand is. Als het puur een "ik-heb-een-probleem-met-mijn-hypotheekverstrekker-en-voor-de-anti-reclame-post-ik-het-maar-hier"-topic is, dan gaat 'ie wat mij betreft op slot.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  donderdag 1 september 2005 @ 10:49:56 #16
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_30159007
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 21:38 schreef Rapaille het volgende:
budgetworld media... dat klinkt ook niet echt als een betrouwbare naam in de hypotheekwereld
Dat is ook precies mijn gedachte, de naam van de directeur al helemaal

Misschien zwaar bevooroordeeld van me, maar ik ben dan ook iemand die het echt eng vind
om grote bedragen te "lenen" (ook voor hypotheek) en zou dat echt alleen via mijn bank doen.

Soraya, laat je nog even weten hoe dit afgelopen is, klinkt allemaal afschuwelijk namelijk
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
  donderdag 1 september 2005 @ 10:54:29 #17
54845 clowncloon
Oppervlakkigheid troef
pi_30159138
afschuwelijk voor wie? TS is gewoon erg DOM geweest om niet uit te kijken met wie ze in zee gaat. Simpel. Een hypotheek is de grootste aankoop van je leven, denk eens na voordat je doet.
10 minuten op internet leert dat BUDGETWORLD MEDIA (of RAVI MOHANLAL wat dat betreft) niet te vertrouwen is. Eigen schuld dikke bult!
Antec P180 | Intel Core 2 Quad Q6600 | Asus Striker Extreme S775 | 4 GB DDR2 800 Mhz
Seagate 400 GB | 8800 GTX Ultra 768 MB | X-Fi Extreme Gamer | Logitech Z5500 | much more...
  donderdag 1 september 2005 @ 10:58:28 #18
33954 ElisaB
pi_30159237
quote:
Op donderdag 1 september 2005 10:49 schreef Faat het volgende:
Soraya, laat je nog even weten hoe dit afgelopen is, klinkt allemaal afschuwelijk namelijk
En nog even wat er nou eigenlijk is gebeurd. Het klinkt inderdaad onaangenaam, maar ik kan er geen kop of staart aan ontdekken.
  donderdag 1 september 2005 @ 11:02:46 #19
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_30159349
quote:
Op donderdag 1 september 2005 10:54 schreef clowncloon het volgende:
afschuwelijk voor wie? TS is gewoon erg DOM geweest om niet uit te kijken met wie ze in zee gaat. Simpel. Een hypotheek is de grootste aankoop van je leven, denk eens na voordat je doet.
10 minuten op internet leert dat BUDGETWORLD MEDIA (of RAVI MOHANLAL wat dat betreft) niet te vertrouwen is. Eigen schuld dikke bult!
Jawel, klopt helemaal wat je zegt. Maar zelfs bij eigen schuld kunnen de gevolgen natuurlijk wel
heeeel afschuwelijk zijn en dan vind ik het wel uitermate lullig om je zo op te stellen hoor
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
pi_30159436
quote:
Wegens een negatieve Bkr (vermoedelijk A3) had men vrouw contact gezocht met
Budgetworld Media. Die zouden ons aan een hypotheek kunnen helpen.
Wij hebben totaal voor ¤ 2300 aanbetaald aan hen,met het mom dat dit voor hun
een soort verzekering is dat de koop zou doorgaan.
Dit hebben we gedaan op 16 juni.
Hij had onze makelaar verwittigd dat de hypotheek rond was voor ons zodat wij dan
ook overgingen tot ondertekening van het koopcontract.
De sleutel overdracht zou plaats hebben moeten gehad op 1 augustus.
Ondertussen zitten wij nog steeds zonder geld voor deze hypotheek en dreigd nu
de notaris ons met een ingebreke stelling.
Kostenplaatje bedraagd ¤ 15.950-
plus nog is extra kosten die de verkoper ons ook nog zal gaan claimen.
Wij hebben ondertussen klacht neer gelegd bij de politie te Maarheeze op 30 juli,
vandaag zijn we is gaan navragen aldaar hoe het zit.
En geloof het of niet maar die hebben er nog niks aan gedaan.
Mijn vrouw heeft deze morgend nog met een slachtoffer gesproken,
die is ook door deze bende opgelicht.
Dus mensen kijk goed uit voor Budgetworld Media,HET ZIJN OPLICHTERS!!!!!!!!

Ondertussen dreigen wij wel op straat te komen(gezin met 2 kindjes)
In goed vertrouwen huurhuis opgezegd, nu 1 september hebben we geen
woonst meer plus nog een vette rekening.
Wie o wie kan voor ons nog iets betekenen qua een hypotheek,
ik kan aantonen dat de negatieve bkr niet door mijn toedoen is ontstaan.
Alle hulp is welkom, we kunnen het gebruiken.

m.vr.gr.

MRTOEP
bron
Scheren is voor schapen!
  donderdag 1 september 2005 @ 11:07:08 #21
54845 clowncloon
Oppervlakkigheid troef
pi_30159479
quote:
Op donderdag 1 september 2005 11:02 schreef Faat het volgende:

[..]

Jawel, klopt helemaal wat je zegt. Maar zelfs bij eigen schuld kunnen de gevolgen natuurlijk wel
heeeel afschuwelijk zijn en dan vind ik het wel uitermate lullig om je zo op te stellen hoor
Kijk, als er echt oplichting bij komt kijken...ok dan is het een ander verhaal....dan is het afschuwelijk.
Maar dit klinkt gewoon als domheid. Twee mensen die totaal GEEN idee hebben waar ze zich in mee hebben gelaten....ik kan er geen seconde van wakker liggen!
Antec P180 | Intel Core 2 Quad Q6600 | Asus Striker Extreme S775 | 4 GB DDR2 800 Mhz
Seagate 400 GB | 8800 GTX Ultra 768 MB | X-Fi Extreme Gamer | Logitech Z5500 | much more...
  donderdag 1 september 2005 @ 11:07:48 #22
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_30159496
quote:
Op donderdag 1 september 2005 10:58 schreef ElisaB het volgende:
En nog even wat er nou eigenlijk is gebeurd. Het klinkt inderdaad onaangenaam, maar ik kan er geen kop of staart aan ontdekken.
Voor zover ik begrijp dacht ze de koop van een nieuwe woning helemaal rond te hebben en heeft
ze haar huurwoning opgezegd. Nu blijkt dat er voor de nieuwe koopwoning niets geregeld/betaald
is komt ze met 2 kinderen op straat te staan....

Maar ja, ik ben geen WGR mod, misschien lees ik dingen anders
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
pi_30159562
quote:
Op donderdag 1 september 2005 11:05 schreef paarse_paashaas het volgende:

[..]

bron
Kijk, dan roep ik toch 'eigen schuld': in zee gaan met iemand die wel ff ondanks een BKR codering een hypotheek regelt.

Het is natuurlijk zuur en formeel moeten deze kosten zeker te verhalen zijn op BudgetWorld, maar waarschijnlijk hebben die ook een goede 'hé, al het geld is weg' constructie...
  donderdag 1 september 2005 @ 11:32:50 #24
33954 ElisaB
pi_30160272
quote:
Op donderdag 1 september 2005 11:07 schreef clowncloon het volgende:
Kijk, als er echt oplichting bij komt kijken...ok dan is het een ander verhaal....dan is het afschuwelijk.
Maar dit klinkt gewoon als domheid. Twee mensen die totaal GEEN idee hebben waar ze zich in mee hebben gelaten....ik kan er geen seconde van wakker liggen!
Domheid en onwetendheid zijn twee verschillende dingen. Maar als ze werkelijk geen idee hebben waar ze mee bezig waren, dan vind ik het allemaal toch vooral sneu.

Blijft overeind dat ik me afvraag of TS de OP nog wat kan verduidelijken, maar daar ziet het niet echt naar uit
pi_30160374
quote:
Op donderdag 1 september 2005 11:07 schreef Faat het volgende:
Ach, je moet niet denken dat een WGR mod ook zomaar verstand heeft van WGR zaken
  donderdag 1 september 2005 @ 12:09:38 #26
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_30161603
quote:
Op donderdag 1 september 2005 11:35 schreef _-rally-_ het volgende:
Ach, je moet niet denken dat een WGR mod ook zomaar verstand heeft van WGR zaken
Ik heb anders alle vertrouwen in jullie
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
pi_30165203
Dit kan dus ook bij een gerenomeerd bedrijf gebeuren hoor.

Wij hebben hetzelfde meegemaakt in mei/juni. Er werd een offerte uitgebracht na aanleiding van een voorlopig koopcontract waarbij ook een uiterste passeerdatum vermeld stond. Deze was erg krap dus we wisten van te voren dat we die datum niet gingen halen maar ons werd verzekerd dat 1 week later zeker alles rond zou zijn. Na overleg met de verkopende partij was dat geen probleem.

2 dagen na de datum vermeld in het koopcontract werd er door onze adviseur aangegeven dat alles rond was en dat alle stukken de volgende dag bij de notaris zouden zijn. Dus er werd een afspraak bij de notaris gemaakt. 2 dagen voor de datum bleek nog niets bij de notaris te zijn. Dus afspraak afgezegd.

Wij hadden ook onze huur opgezegd omdat de eerste afspraak meteen in het begin van de maand was en we er van uit gingen dat 2-3 weken voldoende was om eea op te knappen en te verhuizen (huis was in een redelijk goede staat van onderhoud dachten we).

Om een lang verhaal kort te maken. Na nog een 2-tal toezeggingen dat alles rond was (en waarna er steeds weer opnieuw nieuwe papieren/verklaringen opgevraagd werden) hebben we eerst een maand na de in het voorlopig koopcontract genoemde datum kunnen passeren, hebben tijdelijk onderkomen moeten zoeken omdat we uit huis moesten en we zijn door de verkopende partij aansprakelijk gesteld voor de vertraging.

Na 2 weken van vertragingen hadden we gelukkig de tussenpersoon schriftelijk (en aangetekend!) aansprakelijk gesteld voor alle schade die zou voortvloeien uit de door ons onverklaarbare vertragingen. Helaas hebben we alleen de boete die we moesten betalen aan de verkopende partij vergoed gekregen, niet de kosten voor de opslag en tijdelijk onderkomen.

Achteraf bleek dat ons dossier bij een overijverige beoordeler in de stapel terecht gekomen was. En toen het dossier tevoorschijn kwam wou hij het werk van de notaris ook nog maar even erbij doen (bepaalde controles die een notaris moet uitvoeren bij het opstellen van een hypotheekakte na aanleiding van de scheiding van mijn vriendin). Dus nogmaals het kan bij meer instellingen dan een louche zaak gebeuren.

PS ik heb hier bewust geen namen in genoemd! Vraag er ook niet naar want wij werden al beschuldigd van laster omdat er een soortgelijk geval als het onze via een omweg ook al bij de hypotheekverstrekker terecht gekomen was (dus dat is dan geval nummer 3!)
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
pi_30165728
Hoi ,

Voor wij bij budgetworld terecht kwamen waren we al 4 weken bezig met aanvragen te doen bij banken en dergelijke dus wij zijn ook niet bij de eerste de beste gegaan.
Uiteindelijk zijn we bij budgetworld terecht gekomen en hoe de gesprekken en de ontmoeting allemaal verliep hadden wij geen enkel seconde gedacht dat wij belazert werden .
Wij hebben er niet om gevraagt om belazert te worden wij wouden graag ons huisje gaan kopen , wij gaan nooit op vakantie altijd werken zorgen voor de kinderen dag en nacht dag in dag uit en is dat dan onze schuld dat budgetworld ons oplicht..
Ik dacht het niet en ok iedereen heeft een eigen mening maar oordeel niet te snel over ander mensen .
pi_30165839
quote:
Op donderdag 1 september 2005 11:07 schreef Faat het volgende:

[..]

Voor zover ik begrijp dacht ze de koop van een nieuwe woning helemaal rond te hebben en heeft
ze haar huurwoning opgezegd. Nu blijkt dat er voor de nieuwe koopwoning niets geregeld/betaald
is komt ze met 2 kinderen op straat te staan....

Leuk, dat lezen we ook allemaal, maar verder is het nogal een onsamenhangend verhaal. Wat meer details lijkt me prettig.(zonder namen te noemen)
  donderdag 1 september 2005 @ 14:31:43 #30
33954 ElisaB
pi_30166067
quote:
Op donderdag 1 september 2005 14:18 schreef soraya1 het volgende:
Hoi ,

Voor wij bij budgetworld terecht kwamen waren we al 4 weken bezig met aanvragen te doen bij banken en dergelijke dus wij zijn ook niet bij de eerste de beste gegaan.
Uiteindelijk zijn we bij budgetworld terecht gekomen en hoe de gesprekken en de ontmoeting allemaal verliep hadden wij geen enkel seconde gedacht dat wij belazert werden .
Wij hebben er niet om gevraagt om belazert te worden wij wouden graag ons huisje gaan kopen , wij gaan nooit op vakantie altijd werken zorgen voor de kinderen dag en nacht dag in dag uit en is dat dan onze schuld dat budgetworld ons oplicht..
Ik dacht het niet en ok iedereen heeft een eigen mening maar oordeel niet te snel over ander mensen .
Dat is al iets helderder dan je OP. Maar wil je verder nog iets met dit topic, of wilde je het alleen maar melden?
  donderdag 1 september 2005 @ 14:34:03 #31
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_30166126
quote:
Op donderdag 1 september 2005 14:18 schreef soraya1 het volgende:
Hoi ,

[...]
En dit deed bij jullie geen alarmbelletje rinkelen? In de zin van dat jullie gewoon op dit moment niet in aanmerking kunnen komen voor een hypotheek bij een bonafide hypotheekverstrekker?
Dat dus alleen een bedrijf wat BKR registraties negeert zegt het voor jullie te kunnen regelen zegt mijns inziens wel genoeg over dat bedrijf.
Die registraties zijn er niet voor niets en als het, zoals ik eerder las, aan te tonen is dat jullie die BKR registratie echt onterecht gekregen hebben, dan zouden andere banken dat toch ook wel accepteren?

Helaas zijn jullie veel en veel te naief geweest in jullie jacht naar een koophuis en zitten jullie idd met de gebakken peren. Het lijkt me niet dat er nog enige oplossing voor is, aangezien andere banken jullie blijkbaar al geweigerd hebben.

Is er niet met de verhuurder van jullie huis te praten over evt. daar blijven wonen?
pi_30169188
nee ik wilde het alleen maar melde zodat andere mensen niet het zelfde over komt zoals wij , en nee wij blijven hier wonen tot 1 oktober maar dan houd het op want er zijn al nieuwe huurders voor dat huis dus , we blijven zoeken voor ander huis en we zijn nu bezig met de enige bank in nederland die wel hypotheken verstrekt met BKR coderingen .
pi_30169411
quote:
Op donderdag 1 september 2005 16:05 schreef soraya1 het volgende:
nee ik wilde het alleen maar melde
Prima, gedaan, slotje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')