Dat heeft in zoverre je vertrouwen gewekt dat je door alle mooie praatjes je huurhuis hebt opgezegd om het huis van je dromen te gaan 'kopen'?quote:Omschrijving:
snel een hypotheek, lening? BKR CODERING NU GEEN PROBLEEM !!
Wilt u snel een hypotheek, een 2e hypotheek, lening, nieuwe auto en meer hebben?
Dat kan! Bent u het zat om telkens te worden afgewezen door oude BKR noteringen?
Dan bent u hier goed. Wij kunnen in veel gevallen een lening of hypotheek verstrekken, ook ALS U AL
LOPENDE LENINGEN EN BKR CODERING HEEFT!!!
Alleen volledig ingevulde aanvragenformulieren worden direct in behandeling genomen.
Binnen 2 tot 3 dagen gegarandeerd antwoord.
Indien het bedrag te hoog is, spreken wij met u een lagere leensom af.
Inderdaad en daarom gewijzigdquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:03 schreef _-rally-_ het volgende:
[..]
Toen ik nog mod was het was volgens mij niet de bedoeling Fok! voor dit soort werving te gebruiken ?
Poepoe, nounou. Iemand schrijft dat ze is opgelicht, dit valt mij op omdat ze niet de eerste is, ik bied aan om er eens naar te gaan kijken (ik garandeer niets, maar ik kan misschien helpen) en volgens jou is dat verkeerd? Ik weet nu hoe Spiderman zich voelt.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:03 schreef _-rally-_ het volgende:
[..]
Toen ik nog mod was het was volgens mij niet de bedoeling Fok! voor dit soort werving te gebruiken ?
Nee, niet verkeerd, maar gewoon niet toegestaan: geen werving van personeel of opdrachten. Anders wordt fok! zometeen volgekotst met allerlei berichten van allerlei redactie-assistenten die alle mislukkelingenslachtoffers van de maatschappij voor allerlei praatprogrammas zoeken.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:08 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Poepoe, nounou. Iemand schrijft dat ze is opgelicht, dit valt mij op omdat ze niet de eerste is, ik bied aan om er eens naar te gaan kijken (ik garandeer niets, maar ik kan misschien helpen) en volgens jou is dat verkeerd? Ik weet nu hoe Spiderman zich voelt.
Okee, fair enough. Je hebt wel een punt.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:11 schreef _-rally-_ het volgende:
[..]
Nee, niet verkeerd, maar gewoon niet toegestaan: geen werving van personeel of opdrachten. Anders wordt fok! zometeen volgekotst met allerlei berichten van allerlei redactie-assistenten die alle mislukkelingenslachtoffers van de maatschappij voor allerlei praatprogrammas zoeken.
Soraya1, mail mij maar eens op croupouque@gmail.com. Misschien kan ik wat voor je betekenen.quote:En je had de vraag natuurlijk ook wat subtieler kunnen stellen. Een simpel: mail mij eens, misschien kan ik wat voor je betekenen, zonder uit te wijden over het hoe of wat.
Nou, wie weetquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:41 schreef soraya1 het volgende:
Croupouque.....
Heb je een mail getuurt , sorry voor iedereen mechien had ik het anders moeten formuleren , maar ben momenteel geestelijk en lichamelijk zwaar in de put.
En wil zeker niet de aandacht van de media en dergelijke ik wil alleen uit deze ellende komen meer niet.....
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:45 schreef Five_Horizons het volgende:
Verder nog een verzoek: er zijn best mensen bereid je tips te geven of te helpen, maar dan lijkt het me prettig dat je een vraag stelt of even rustig vertelt wat er nu exact aan de hand is. Als het puur een "ik-heb-een-probleem-met-mijn-hypotheekverstrekker-en-voor-de-anti-reclame-post-ik-het-maar-hier"-topic is, dan gaat 'ie wat mij betreft op slot.
Dat is ook precies mijn gedachte, de naam van de directeur al helemaalquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:38 schreef Rapaille het volgende:
budgetworld media... dat klinkt ook niet echt als een betrouwbare naam in de hypotheekwereld
En nog even wat er nou eigenlijk is gebeurd. Het klinkt inderdaad onaangenaam, maar ik kan er geen kop of staart aan ontdekken.quote:Op donderdag 1 september 2005 10:49 schreef Faat het volgende:
Soraya, laat je nog even weten hoe dit afgelopen is, klinkt allemaal afschuwelijk namelijk![]()
Jawel, klopt helemaal wat je zegt. Maar zelfs bij eigen schuld kunnen de gevolgen natuurlijk welquote:Op donderdag 1 september 2005 10:54 schreef clowncloon het volgende:
afschuwelijk voor wie? TS is gewoon erg DOM geweest om niet uit te kijken met wie ze in zee gaat. Simpel. Een hypotheek is de grootste aankoop van je leven, denk eens na voordat je doet.
10 minuten op internet leert dat BUDGETWORLD MEDIA (of RAVI MOHANLAL wat dat betreft) niet te vertrouwen is. Eigen schuld dikke bult!
bronquote:Wegens een negatieve Bkr (vermoedelijk A3) had men vrouw contact gezocht met
Budgetworld Media. Die zouden ons aan een hypotheek kunnen helpen.
Wij hebben totaal voor ¤ 2300 aanbetaald aan hen,met het mom dat dit voor hun
een soort verzekering is dat de koop zou doorgaan.
Dit hebben we gedaan op 16 juni.
Hij had onze makelaar verwittigd dat de hypotheek rond was voor ons zodat wij dan
ook overgingen tot ondertekening van het koopcontract.
De sleutel overdracht zou plaats hebben moeten gehad op 1 augustus.
Ondertussen zitten wij nog steeds zonder geld voor deze hypotheek en dreigd nu
de notaris ons met een ingebreke stelling.
Kostenplaatje bedraagd ¤ 15.950-
plus nog is extra kosten die de verkoper ons ook nog zal gaan claimen.
Wij hebben ondertussen klacht neer gelegd bij de politie te Maarheeze op 30 juli,
vandaag zijn we is gaan navragen aldaar hoe het zit.
En geloof het of niet maar die hebben er nog niks aan gedaan.
Mijn vrouw heeft deze morgend nog met een slachtoffer gesproken,
die is ook door deze bende opgelicht.
Dus mensen kijk goed uit voor Budgetworld Media,HET ZIJN OPLICHTERS!!!!!!!!
Ondertussen dreigen wij wel op straat te komen(gezin met 2 kindjes)
In goed vertrouwen huurhuis opgezegd, nu 1 september hebben we geen
woonst meer plus nog een vette rekening.
Wie o wie kan voor ons nog iets betekenen qua een hypotheek,
ik kan aantonen dat de negatieve bkr niet door mijn toedoen is ontstaan.
Alle hulp is welkom, we kunnen het gebruiken.
m.vr.gr.
MRTOEP
Kijk, als er echt oplichting bij komt kijken...ok dan is het een ander verhaal....dan is het afschuwelijk.quote:Op donderdag 1 september 2005 11:02 schreef Faat het volgende:
[..]
Jawel, klopt helemaal wat je zegt. Maar zelfs bij eigen schuld kunnen de gevolgen natuurlijk wel
heeeel afschuwelijk zijn en dan vind ik het wel uitermate lullig om je zo op te stellen hoor![]()
Voor zover ik begrijp dacht ze de koop van een nieuwe woning helemaal rond te hebben en heeftquote:Op donderdag 1 september 2005 10:58 schreef ElisaB het volgende:
En nog even wat er nou eigenlijk is gebeurd. Het klinkt inderdaad onaangenaam, maar ik kan er geen kop of staart aan ontdekken.
Kijk, dan roep ik toch 'eigen schuld': in zee gaan met iemand die wel ff ondanks een BKR codering een hypotheek regelt.quote:
Domheid en onwetendheid zijn twee verschillende dingen. Maar als ze werkelijk geen idee hebben waar ze mee bezig waren, dan vind ik het allemaal toch vooral sneu.quote:Op donderdag 1 september 2005 11:07 schreef clowncloon het volgende:
Kijk, als er echt oplichting bij komt kijken...ok dan is het een ander verhaal....dan is het afschuwelijk.
Maar dit klinkt gewoon als domheid. Twee mensen die totaal GEEN idee hebben waar ze zich in mee hebben gelaten....ik kan er geen seconde van wakker liggen!![]()
Ach, je moet niet denken dat een WGR mod ook zomaar verstand heeft van WGR zakenquote:Op donderdag 1 september 2005 11:07 schreef Faat het volgende:
Maar ja, ik ben geen WGR mod, misschien lees ik dingen anders
Ik heb anders alle vertrouwen in julliequote:Op donderdag 1 september 2005 11:35 schreef _-rally-_ het volgende:
Ach, je moet niet denken dat een WGR mod ook zomaar verstand heeft van WGR zaken
Leuk, dat lezen we ook allemaal, maar verder is het nogal een onsamenhangend verhaal. Wat meer details lijkt me prettig.(zonder namen te noemen)quote:Op donderdag 1 september 2005 11:07 schreef Faat het volgende:
[..]
Voor zover ik begrijp dacht ze de koop van een nieuwe woning helemaal rond te hebben en heeft
ze haar huurwoning opgezegd. Nu blijkt dat er voor de nieuwe koopwoning niets geregeld/betaald
is komt ze met 2 kinderen op straat te staan....
Maar ja, ik ben geen WGR mod, misschien lees ik dingen anders
Dat is al iets helderder dan je OP. Maar wil je verder nog iets met dit topic, of wilde je het alleen maar melden?quote:Op donderdag 1 september 2005 14:18 schreef soraya1 het volgende:
Hoi ,
Voor wij bij budgetworld terecht kwamen waren we al 4 weken bezig met aanvragen te doen bij banken en dergelijke dus wij zijn ook niet bij de eerste de beste gegaan.
Uiteindelijk zijn we bij budgetworld terecht gekomen en hoe de gesprekken en de ontmoeting allemaal verliep hadden wij geen enkel seconde gedacht dat wij belazert werden .
Wij hebben er niet om gevraagt om belazert te worden wij wouden graag ons huisje gaan kopen , wij gaan nooit op vakantie altijd werken zorgen voor de kinderen dag en nacht dag in dag uit en is dat dan onze schuld dat budgetworld ons oplicht..
Ik dacht het niet en ok iedereen heeft een eigen mening maar oordeel niet te snel over ander mensen .
En dit deed bij jullie geen alarmbelletje rinkelen? In de zin van dat jullie gewoon op dit moment niet in aanmerking kunnen komen voor een hypotheek bij een bonafide hypotheekverstrekker?quote:Op donderdag 1 september 2005 14:18 schreef soraya1 het volgende:
Hoi ,
Voor wij bij budgetworld terecht kwamen waren we al 4 weken bezig met aanvragen te doen bij banken en dergelijke dus wij zijn ook niet bij de eerste de beste gegaan.
[...]
Prima, gedaan, slotjequote:Op donderdag 1 september 2005 16:05 schreef soraya1 het volgende:
nee ik wilde het alleen maar melde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |