Dude de aflevering van gisteren was okay!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:15 schreef APK het volgende:
En vast!![]()
Nu maar hopen dat ik niet, zoals gisteren, in slaap val.![]()
That's 4 sure!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:17 schreef Knut het volgende:
[..]
Dude de aflevering van gisteren was okay!
I weet het, maar ik viel in slaap.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:17 schreef Knut het volgende:
[..]
Dude de aflevering van gisteren was okay!
Ik bedoel, beelden van Lieske die geld in der doos staat te proppen... En dan nog onverwachte dingen ookquote:
We zullen je roepen als het begint, OK??quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:15 schreef APK het volgende:
En vast!![]()
Nu maar hopen dat ik niet, zoals gisteren, in slaap val.![]()
Ik vond het ook écht een leuke uitzending hoor.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:19 schreef Knut het volgende:
[..]
Ik bedoel, beelden van Lieske die geld in der doos staat te proppen... En dan nog onverwachte dingen ook
Huh?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:31 schreef Knut het volgende:
APK!!!! HET BEGINT BIJNA!!! WAKKER WORDEN!!!
idd wat een lulquote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wat een kutkneus die Rob zeg.
Hij doet wel heel erg zijn best om Ruud te imiteren en om de toffe peer uit te hangen.quote:
hij stond er erg matcho popie jopie bij..quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Huh, why? Volgens mij heb ik iets gemist...
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:40 schreef cpcpb het volgende:
[..]
hij stond er erg matcho popie jopie bij..
Een vrij kansloze.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:45 schreef Dr_Greene het volgende:
Wat voor tattoo heeft Dido eigenlijk op haar rechter onderbeen???
Nee: leg ze maar in de badkamer.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:39 schreef cpcpb het volgende:
wat zei die rooie nou?
er zitten tampons in mijn koffer.. gooi die maar weg???
gatver
Tobbes staat erquote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:45 schreef Dr_Greene het volgende:
Wat voor tattoo heeft Dido eigenlijk op haar rechter onderbeen???
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |