Dat zou me nou echt geen reet kunnen schelen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:00 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Makkelijk om een beenloze te beledigen hé. Volgens mij zou je ook niet zo genoemd willen worden als jij een been zou missen. Dat je hem niet mag, kan natuurlijk altijd maar het is wel een beetje goedkoop om hem Captain Iglo te noemen.![]()
O fuck wat is ze toch mooi.quote:
Ze kijkt op die foto wel een beetje doortapt, vind je niet?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:12 schreef Gert het volgende:
[..]
O fuck wat is ze toch mooi.![]()
Duurt niet lang meer voordat deze van stal gehaald moet worden:![]()
Nee ze kijkt meer zo van "ik heb jou wel door mannetje maar ik wil tóch met je naar bed".quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze kijkt op die foto wel een beetje doortapt, vind je niet?
Ingrid is iddquote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:12 schreef Gert het volgende:
[..]
O fuck wat is ze toch mooi.![]()
Duurt niet lang meer voordat deze van stal gehaald moet worden:![]()
Dan ben je heel wat schappelijker dan wij destijds met clib38.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:19 schreef scanman01 het volgende:
We lullen gewoon 39 en 40 tegelijk vol
Ach ja.. een mens wordt ouder hèquote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan ben je heel wat schappelijker dan wij destijds met clib38.
Toch ben ik blij dat er niet alleen maar opa Kozen en Karins in dat huis zitten.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ach ja.. een mens wordt ouder hè
Nee hoorquote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Toch ben ik blij dat er niet alleen maar opa Kozen en Karins in dat huis zitten.
Maar ook nog Dido's enzo.![]()
Of begin ik nu te overdrijven met m'n Dido?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |