Je kunt beter gewoon een Ds voor ze kopen dan, daar zijn mijn neefjes van 7 en 9 ook erg blij mee!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:55 schreef UncleScorp het volgende:
Ik vond zelf ergens ook dat de PS2 games overwegend redelijk gewelddadig zijn, voor de papa is dat wel fun maar voor de kids niet echt (ze vechten zo al genoeg).
Maar als ik ergens nog een snes vind, blijven we wel beperkt tot een aantal games, iets nieuws komt er niet meer voor ?
En het aanbod van de gamecube vind ik ook maar beperkt voor die leeftijd ...
De PS2 heeft dan nog het "voordeel" dat er hier in de bibliotheek net wat games van te huren zijn. Maar ook weer het beperkt aanbod 3+
En van die klein-scherm-dingetjes geef ik liever niet, dan zie ik ze liever op de tv bezig en daar kan je ook nog wat controle over houden.
Ik geraak er niet uit ...![]()
Ik denk niet dat de TS zin heeft om 1-2 jaar te wachten.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:57 schreef merino het volgende:
wacht ff tot de Revolution uit is, kan je NES en SNES spellen op downloaden
Cube dusquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:38 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de TS zin heeft om 1-2 jaar te wachten.
Hého daar spelen ze idd meer dan dat ze aan de pc zitten. Tv is op dat gebied veel slechter. Aan de computer zitten beperken wij door hen elk een klokje te laten instellenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:59 schreef Kebab het volgende:
LEGO is honderd keer beter. Worden ze tenminste creatief en vindingrijk van i.p.v. een zombie.
No shit.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:00 schreef twi het volgende:
Gamecube halen. Gamecube zwart is bij de FRS 30 euro. Memorycardje erbij, Mario Kart en een extra controller. Ben je voor net wat meer dan 100 euro klaar
De harde handquote:Op zaterdag 3 september 2005 18:29 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Koop een bal voor ze en schop ze naar buiten
Ja en stelten, een skelter, een step, van die hoepels, en sketch (if I'm correct: van die dingen met klittenband waarmee je een bal moet vangen).quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:35 schreef PeRi het volgende:
Een voetbal, en als ze echt onhoudbaar gaan staan miepen een Tetris Brickgame
bestaat dat allemaal nogquote:Op zaterdag 3 september 2005 19:33 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Ja en stelten, een skelter, een step, van die hoepels, en sketch (if I'm correct: van die dingen met klittenband waarmee je een bal moet vangen).
En voor als het regent technisch Lego.
quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:33 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Ja en stelten, een skelter, een step, van die hoepels, en sketch (if I'm correct: van die dingen met klittenband waarmee je een bal moet vangen).
En voor als het regent technisch Lego.
denk je dat, mario en donkey kong is juist super vet man, en ik ben allang geen klein kind meer, alleen omdat nintendo ook verder denkt dan alleen de volwassen doelgroep is ie meteen speciaal voor kinderen gemaakt.quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:27 schreef Markster het volgende:
gamecube, is speciaal voor kleine kinderen gemaakt. Mario en donkey kong en shit.
de vormgeving van de meeste spellen is iig op kinderen gericht.quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:54 schreef maggi het volgende:
[..]
denk je dat, mario en donkey kong is juist super vet man, en ik ben allang geen klein kind meer, alleen omdat nintendo ook verder denkt dan alleen de volwassen doelgroep is ie meteen speciaal voor kinderen gemaakt.
Nee? Creativiteit kan dus alleen tot uiting komen in iets fysieks?quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:55 schreef SolidArt het volgende:
lol geef ze eerst wat lego kado ipv zo'n achterlijke spelcomputer...
Creativiteit wordt niet echt gestimuleerd op een gameconsole..
Een PC is niet te vergelijken met een Gameconsole...quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:07 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Nee? Creativiteit kan dus alleen tot uiting komen in iets fysieks?
Later zullen ze toch de meeste tijd achter een pc spenderen dus een kennismaking met de wondere wereld van de virtualiteit lijkt me echt geen slecht idee.
Er zijn wel degelijk race en vliegspellen voor de cube, zij het dat ze meestal in een nintendo-jasje zitten.quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:05 schreef piet_pelle het volgende:
Bovendien willen de kinderen ook wel racen of vliegen of what ever en dat heb je al helemaal niet op de gamecube.
Zijn kids van 5 en 7 ook al zo bezig met de kuddegeest van tegenwoordig?quote:Op woensdag 7 september 2005 10:18 schreef Grk het volgende:
Ik zou gewoon een PS2 aanschaffen voor de kids, heel veel (budget)titels, en de kans is groot dat hun vriendjes ook een PS2 hebben waardoor ze games kunnen lenen etc. Als ze om een ps2 vragen en ze krijgen een gamecube zullen ze ook het idee krijgen afgeserveerd te worden met een "mindere" console en daar misschien niet eens op gaan spelen, wat dus weer zonde is van het geld uiteindelijk
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:54 schreef speknek het volgende:
Ik zou niet voor een SNES gaan, 5 en 7 jaar is echt wel oud genoeg om door te hebben of je afgeserveerd wordt met een derderangs computer.
wtf kinderen zijn de baas?quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:05 schreef piet_pelle het volgende:
Als die kinderen een ps2 willen dan kan je ze dat het beste geven.
HUH? Is een GC maar 30 euro?!!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:00 schreef twi het volgende:
Gamecube halen. Gamecube zwart is bij de FRS 30 euro. Memorycardje erbij, Mario Kart en een extra controller. Ben je voor net wat meer dan 100 euro klaar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |