Je kunt beter gewoon een Ds voor ze kopen dan, daar zijn mijn neefjes van 7 en 9 ook erg blij mee!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:55 schreef UncleScorp het volgende:
Ik vond zelf ergens ook dat de PS2 games overwegend redelijk gewelddadig zijn, voor de papa is dat wel fun maar voor de kids niet echt (ze vechten zo al genoeg).
Maar als ik ergens nog een snes vind, blijven we wel beperkt tot een aantal games, iets nieuws komt er niet meer voor ?
En het aanbod van de gamecube vind ik ook maar beperkt voor die leeftijd ...
De PS2 heeft dan nog het "voordeel" dat er hier in de bibliotheek net wat games van te huren zijn. Maar ook weer het beperkt aanbod 3+
En van die klein-scherm-dingetjes geef ik liever niet, dan zie ik ze liever op de tv bezig en daar kan je ook nog wat controle over houden.
Ik geraak er niet uit ...![]()
Ik denk niet dat de TS zin heeft om 1-2 jaar te wachten.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:57 schreef merino het volgende:
wacht ff tot de Revolution uit is, kan je NES en SNES spellen op downloaden
Cube dusquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:38 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de TS zin heeft om 1-2 jaar te wachten.
Hého daar spelen ze idd meer dan dat ze aan de pc zitten. Tv is op dat gebied veel slechter. Aan de computer zitten beperken wij door hen elk een klokje te laten instellenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:59 schreef Kebab het volgende:
LEGO is honderd keer beter. Worden ze tenminste creatief en vindingrijk van i.p.v. een zombie.
No shit.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:00 schreef twi het volgende:
Gamecube halen. Gamecube zwart is bij de FRS 30 euro. Memorycardje erbij, Mario Kart en een extra controller. Ben je voor net wat meer dan 100 euro klaar
De harde handquote:Op zaterdag 3 september 2005 18:29 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Koop een bal voor ze en schop ze naar buiten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |