Maar je hebt er wel zin in toch?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:26 schreef VoreG het volgende:
Over 50 minuten in een snikhete bus naar een snikhete metro naar een snikhete trein naar een snikhete bus om in deze hitte te gaan voetballen
quote:
Als dat op utreg centraal is en je hebt airco, wacht dan even op mij!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:30 schreef Bluezz het volgende:
Is het warm dan Vo3eG?
Ik ga zo het jongste bluezzevruchtje van de trein halen
hey en onze swirlquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:30 schreef Bluezz het volgende:
Is het warm dan Vo3eG?
Ik ga zo het jongste bluezzevruchtje van de trein halen
Nee, ze is nu onderweg naar Bloemendaal-Centraal.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:31 schreef VoreG het volgende:
Als dat op utreg centraal is en je hebt airco, wacht dan even op mij!
Want??quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:35 schreef pfaf het volgende:
Vandaag voor het laatst naar het zwembad geweest dit jaar.
flauw zegquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, ze is nu onderweg naar Bloemendaal-Centraal.
Dolletjes.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:29 schreef VoreG het volgende:
morgen naar Bakkum voor het jsvu kamp en dan maandag beginnen met de uni.
Inderdaad.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:36 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Want??
het wordt nooit meer mooi weer
Biertje erbij.. dat gaat helemaal goed komen vanavondquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:37 schreef VoreG het volgende:
[..]
flauw zeg
Ideale voorbereiding voor voetballen
ik zit nu aan een pizza
Moet je em nog zelf vangen of vis je em uit de diepvries?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:42 schreef appelsientje het volgende:
zooo heb eigenlijk best honger
zometeen lekker vis eten!
Ik vis hem helemaal zelf uit de diepvries...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:43 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Moet je em nog zelf vangen of vis je em uit de diepvries?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |