quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:01 schreef yvonne het volgende:
Wtf????????
Die staat gewoon in BB5 forum
Als ze stijf zijn mag het niet, hij was mooi niet stijf hoorquote:
Yvonne mag dat.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:05 schreef DarkElf het volgende:
zeg wat is dit nou? doorposten na een slotje?
Hejj, gezellig, mag je in Belgie geen slappe piel laten zien DE?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:05 schreef DarkElf het volgende:
zeg wat is dit nou? doorposten na een slotje?
ja hoor, ken je jambers niet?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hejj, gezellig, mag je in Belgie geen slappe piel laten zien DE?
Nu wil ik niet meerquote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:09 schreef Pool het volgende:
Hey maar ik kan em terugzetten als je wil. De post staat nog in je note.
Jij mot je MSN aanzettuhquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:26 schreef Dirkh het volgende:
tsss, sta ie met een naakte vent onder de douche, krijgt ie niet eens een stijve. Ik zou me beledigd voelen als ik die andere jongen was.
Dabedoellikquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:28 schreef Snakey het volgende:
[..]
Als het op TV mag mag het ook hier, lijkt me, trouwens.
Zie WGR![]()
Je bent hitsig van het warme weer hequote:
Dan is zijn vrouw vast niet meegeweest.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je bent hitsig van het warme weer he
En al die naakte wijven op het strandquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je bent hitsig van het warme weer he
Jawel, wrom zou ze niet meegaan? Ze wilde wel tussen de oudjes gaan liggen maar ik heb haar een stukje verder het strand over gejaagd.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:40 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dan is zijn vrouw vast niet meegeweest.
Ze lag dus wel een stuk verder op? Probeerde de mensen haar niet in de zee te duwen?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:42 schreef Snakey het volgende:
[..]
Jawel, wrom zou ze niet meegaan? Ze wilde wel tussen de oudjes gaan liggen maar ik heb haar een stukje verder het strand over gejaagd.![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:57 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ze lag dus wel een stuk verder op? Probeerde de mensen haar niet in de zee te duwen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |