Zou zomaar kunnen...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:47 schreef Asskicker14 het volgende:
Waarom geeft Ingrid iedereen een kus? Geheime missie? Geld aangenomen en ze is blij?
Nu je het zegt ja, valt me ook opquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:47 schreef Asskicker14 het volgende:
Waarom geeft Ingrid iedereen een kus? Geheime missie? Geld aangenomen en ze is blij?
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:47 schreef Asskicker14 het volgende:
Kus = 10 EURquote:Nu je het zegt ja, valt me ook op ik weet nu 10000% zeker dat het een "opdracht" is!
Ze is sport-entertainer, daar heb je vast een goede conditie voor nodig, maar ik denk eigenlijk dat het een nette benaming voor iets niet zo nets isquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:46 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Die meid is ook beresterk, volgens mij is ze ook sportinstructrice?
Dat was haar zendertje...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:48 schreef Darklight het volgende:
Ze kwam toch ook met een tasje uit de dbk?
Wehehe, ok dan, schrijft u mee?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kus = 10 EUR
Pijpbeurt = 100 EUR
Nuecken = 1000 EUR
Ingrid begint langzaam.
yep, maar dat zie je ook wel aan haar lichaam, ze is heel goed gebouwd, slank, maar stevigquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:46 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Die meid is ook beresterk, volgens mij is ze ook sportinstructrice?
Misschien heb ik wel zitten slapen...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:50 schreef Darklight het volgende:
[..]
Volgens had ze een wit tasje bij zich
word geloof ik ook paranoia
Dat doet ze gewoon iddquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:52 schreef scanman01 het volgende:
Zit Dido nou echt alle mannen om haar vinger te winden of lijkt dat maar zo?
Heeft Rikkepik wel vriendjes?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:53 schreef Vermaledijde_Snoodaard het volgende:
En de eerste idioten zijn alweer aan het hek geweest.. consternatie. Arme Rikkert, toch niet zijn vrienden, zie hem beteuterd weglopen.
ms een test, hoe lang het duurt voordat de anderen échte belangstelling tonen voor de teruggetrokken medebewonersquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:52 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik weet wel bijna zeker dat Roel een geheime opdracht heeft. Van Tanja weet ik het heel zeker.
Roel gaat niet zomaar de hele dag in de slaapkamer slapen en is onderhand al ongeveer 15 uur 'aan het slapen' en zeker op zo'n mooie dag. Tanja gedraagt zich ook al opmerkelijk nadat ze de Dagboekkamer is uitgelopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |