cynthiaquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:27 schreef snellejelle het volgende:
Ze is blond, heeft een paardenbek en is enorm bijdehand.
te ruilquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:31 schreef Houniet het volgende:
ik bied 23euro
de vraag is, wat wil jijquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:35 schreef Billekoek het volgende:
Neuckt ze?
mwah werken werken...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:33 schreef mordradead het volgende:
en werkt het nog wel 100%?
ach je moet je door het stof heenwerken denk ik...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:35 schreef Billekoek het volgende:
Neuckt ze?
Stof zonder B neem ik aanquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:38 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ach je moet je door het stof heenwerken denk ik...
Door knox_quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:38 schreef Houniet het volgende:
@ billekoek, leuke avatar door knox_
Te grootquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:41 schreef knox_ het volgende:
[..]
[afbeelding]
gebruik die eens, dan zijn de rafels ook gelijk weg
Open er een topic overquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:44 schreef snellejelle het volgende:
maar is er nou iemand die haar wil ruilen voor een leuke stagiair(e)?
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:45 schreef Billekoek het volgende:
[..]
Open er een topic over![]()
We zijn nu met andere dingen bezig!
jajajaja, foto'squote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:45 schreef marlieske het volgende:
Ik werk niet zoveel, verlang wel een royaal salaris, ben boekhoudster en vul de btw ook voor je in.
Ruil graag heb 2 rot bazen hier, en slechter als dit kan bijna niet.![]()
(enige waar ik dus voor blijf plakken is de poen!)
ben bezig met een opleiding tot nagelstyliste, en verlang wel dat ik in de toekomst mijn uren vrij kan indelen, of in ieder geval part time kan werken zodat ik mijn eigen zaakje kan opbouwen![]()
hoho tis mijn stagiaire hequote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:49 schreef marlieske het volgende:
[..]
Ooit gehoord van een foto-boek of helpt je stagiaire niet met fokken?¿
Zou je dat nu wel doenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zondag gaat ze mee naar een Fok meeting
neenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:49 schreef marlieske het volgende:
[..]
Ooit gehoord van een foto-boek of helpt je stagiaire niet met fokken?¿
Excuses, tja geld die optie nog met ruilen enzo? Hier willen ze een ja knikker is het er zo eentje?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:50 schreef snellejelle het volgende:
[..]
hoho tis mijn stagiaire he!
nee helaas... ze is juist heel erg bijdehand....quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:52 schreef marlieske het volgende:
[..]
Excuses, tja geld die optie nog met ruilen enzo? Hier willen ze een ja knikker is het er zo eentje?
nope, totaal onbeschadigdquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:03 schreef koffiekoekje het volgende:
zitten er sporen van geweld op?
nope, geen echte bumpersquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:05 schreef Billekoek het volgende:
Gepimpt?
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:14 schreef koffiekoekje het volgende:
hoe zit t met de bling bling?
o oké, hebt ze een beugel? zo jaquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:15 schreef snellejelle het volgende:
[..]mensen graag alleen serieuse reacties
nee hoor, ze heeft wel een beugel nodig....quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:25 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
o oké, hebt ze een beugel? zo ja![]()
Heeft ze grote skie-piestes?quote:Op donderdag 1 september 2005 11:15 schreef Mr-Z het volgende:
Ik heb op m'n werk nou ook een stagiair.. uit ZwitserlandEcht zo'n Heidi geval. Ruilen?
Lul, lees tieten en venusheuvelquote:Op donderdag 1 september 2005 11:18 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Nee ze woont niet eens in de bergenTenminste dat had ik uit al haar bebrabbel begrepen.
ik ben net wakkerquote:Op donderdag 1 september 2005 11:22 schreef Billekoek het volgende:
[..]
Lul, lees tieten en venusheuvel![]()
Mij wel.. maar ja.. dat is geen uitzonderingquote:Op donderdag 1 september 2005 11:36 schreef Dos37 het volgende:
wil ze neuken
graag zelfsquote:Op donderdag 1 september 2005 10:08 schreef Geitje82 het volgende:
Ik wil wel ruilen van stageplek met haar, is dat ook goed?![]()
mwah, omschrijving?quote:Op donderdag 1 september 2005 11:15 schreef Mr-Z het volgende:
Ik heb op m'n werk nou ook een stagiair.. uit ZwitserlandEcht zo'n Heidi geval. Ruilen?
quote:Op donderdag 1 september 2005 12:37 schreef GnAgn het volgende:
[afbeelding]
yoooow power to the king kong
hmm, maar geen paardenbek zoals de mijne heeft?quote:Op donderdag 1 september 2005 12:40 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
tsja.. d'r lichaam is wel redelijk, maar d'r gezicht is een beetje breed.
Zo duits..
Nee maar ik heb net besloten dat ik haar voor me zelf houdquote:Op donderdag 1 september 2005 12:42 schreef snellejelle het volgende:
[..]
hmm, maar geen paardenbek zoals de mijne heeft?
ennuh blond/donker?
ja zegquote:Op donderdag 1 september 2005 22:33 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Nee maar ik heb net besloten dat ik haar voor me zelf houd![]()
*checkt fotoboek, nee dank. ik wil wel een stagiare natuurlijkquote:Op vrijdag 2 september 2005 09:37 schreef ForumGek het volgende:
Ik bied me aan...mits reiskostenvergoeding, en ik wil ¤400 p/m.
quote:Op vrijdag 2 september 2005 09:49 schreef ForumGek het volgende:
Hebben jullie geen lekkere wijven daar werken ?
De stagiair wil ook wat
alsof het mij wat kan schelen of je er wat van leert of nietquote:Op vrijdag 2 september 2005 10:14 schreef ForumGek het volgende:
Maar euuhh...als stagiair moet ik er toch wat leren ?
Extra neuk-ervaring is nooit weg!
beetje jammer... dan ga ik toch maar voor geitjequote:Op vrijdag 2 september 2005 10:51 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Ik heb hier al een paardenbek rondlopen. 2 is me dan iets te veel![]()
¤ 25,- per maandquote:Op zondag 4 september 2005 16:43 schreef ForumGek het volgende:
Oké..beetje laat. Maar ik ben aangenomen, ik heb alle reguliere vakanties vrij (3 weken dus), en als ik een dag niet kom betijds melden dan is alles te regelen.
Ik krijg alleen maar ¤25 p/m....maar daaar moet ik het dan maar mee doen !
*opent dinsdag (eerste werkdag) een stage topique *
nee gelukkig, die is het niet. grof vuil is wel een goed ideequote:Op zondag 4 september 2005 16:47 schreef DaMart het volgende:
Ze heet toch geen Femke he? Die omschrijving klinkt namelijk wel als een stagiaire met die naam die ik jaren geleden eens mee heb gemaakt. Als zij het is, dan kun je het wel schudden, want wij hebben ook tevergeefs geprobeerd om haar te slijten, maar zelfs met het grofvuil werd ze nog niet meegenomen!
Doe jij je avatar weer eens terug veranderen in die ene die je altijd had. Ik heb nu moeite met het filteren van jou berichten in topicsquote:Op maandag 5 september 2005 10:40 schreef snellejelle het volgende:
[..]
in dit geval niet. het kan nooit slechter worden
ik zelf ookquote:Op woensdag 7 september 2005 08:47 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Doe jij je avatar weer eens terug veranderen in die ene die je altijd had. Ik heb nu moeite met het filteren van jou berichten in topics![]()
eerst foto'squote:Op vrijdag 9 september 2005 16:16 schreef snellejelle het volgende:
echt niemand geinteresseerd in een goedwerkende zo goed als nieuwe stagiaire
hoeveel heeft ze gelopen?quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:16 schreef snellejelle het volgende:
echt niemand geinteresseerd in een goedwerkende zo goed als nieuwe stagiaire
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |