Klopt, lees dat hier meer terug, maar roel heeft vannacht bijna niet gefietst!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:41 schreef milagro het volgende:
[..]
meer van het opblijven bij anderen die fietsen, hoor, dacht ik.
ik heb vooral Menno, Rikkert, Ingrid zien fietsen
dat kan ze waarschijnlijk allemaal niet onthouden...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:52 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik kan niet geloven dat Dido Big Brother instapte zonder te weten dat er een live-uitzending zou komen. Ik neem aan dat alles uitgelegd wordt door Talpa voorafgaande.
of het Roel topicquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:53 schreef Peter6000 het volgende:
Ik vind Dido fantastisch![]()
Maar dat is eigenlijk een opmerking voor het Dido topic![]()
Ja, Rob kan iets leren van Didoquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:53 schreef Ymke het volgende:
Moet je eens op de lichaamshouding van Rob letten , hij is niet geintresseerd wat de dames te vertellen hebben , hij wil alleen zelf aan het woord zijn
Ik denk dat ze niet zo naïef is als ze lijktquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:52 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik kan niet geloven dat Dido Big Brother instapte zonder te weten dat er een live-uitzending zou komen. Ik neem aan dat alles uitgelegd wordt door Talpa voorafgaande.
ze moet dr mond houden, dr kwaliteiten zijn louter visueelquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:53 schreef Peter6000 het volgende:
Ik vind Dido fantastisch![]()
Maar dat is eigenlijk een opmerking voor het Dido topic![]()
Screen dumpz pleaseeee... ik zit ook op me werk...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:42 schreef agRESSIV-e het volgende:
dido is wel hot zo rollend op het bankje!
Goede redenatie eigenlijk, tenzij je echt de pik hebt op iemand, maar dat is bij Rob nu (nog) niet het geval.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:56 schreef Asskicker14 het volgende:
Rob gaat in ieder geval niet Tanja uitkiezen om te blijven. Hij wilt graag mensen met wie hij goed contact kan maken en die gezellig en vrolijk zijn.
Ik val zelf op knappe gezichtjes, en vind in die zin Lieske bijvoorbeeld mooier.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:55 schreef agRESSIV-e het volgende:
[..]
ze moet dr mond houden, dr kwaliteiten zijn louter visueel![]()
probeer deze dan eens: http://www.gillesdesmit.com/bb/quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:56 schreef OverRoelt het volgende:
[..]
Screen dumpz pleaseeee... ik zit ook op me werk...
Ja doe mij ook maar een biertje
Dat was precies andersomquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:57 schreef Maurisico het volgende:
hahaha, die Nathalie: ow ja joh komen we op tv live?? Dido zegt iets over nominaties, Nathalie weer op haar domst herhaalt: ow, nominaties...?
Net alsof ze het spel niet kent, hihihi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |