Ben wel benieuwd hoe het gaat lopen als Nathalie uit het BB huis is. Gaat ze verder met Joost of heeft ze toch nog gevoelens voor Ralph.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:40 schreef milagro het volgende:
[..]
als je het graag wilt kun je het zo opvatten, ja
maar zo bedoelde ze het niet, ze (Dido en Nath) verbaasdne zich dat ze het allemaal zo gewoon vonden, en niets echt misten, tv, gsm, huisje, vrienden, en ws omdat ze echt totaal geen kontakt hebben, van af en toe een berichtje ga je iemand juist missen.
ze zei ook dat ze nu zich realiseert dat verhuizen naar een andere stad (met vriend) ms helemaal niet zo moeilijk wennen zal zijn als ze tot nu toe dacht.
In de tuinquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:41 schreef fantastrick het volgende:
[..]
lekker! Waar zit je? Kom ik er lekker bij zitten![]()
ctrl-alt-del that menatl picture!! Awww ieuw... maar je hebt ergens een puntquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:39 schreef Ymke het volgende:
Ik vind Rob een heel naar mannetje , dat is er vast ook zo een die "gezellig"uit gaat met zn dochters om dan met hun vriendinnetjes te kunnen dansen
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:44 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ctrl-alt-del that menatl picture!! Awww ieuw... maar je hebt ergens een punt
ja en ja.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:42 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe het gaat lopen als Nathalie uit het BB huis is. Gaat ze verder met Joost of heeft ze toch nog gevoelens voor Ralph.
aan jouquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:48 schreef LuQas het volgende:
Ligt het aan mij of zijn de screams best wel heel erg langzaam momenteel??
Of de onvermijdelijk Ali Bquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:50 schreef Asskicker14 het volgende:
Wedden dat Wolter Kroes een dezer dagen op komt dagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |