Hij wil nog 40 km fietsen, minimaal.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:33 schreef Morwen het volgende:
Joost zijn banaan geeft energie aan Linda![]()
Kan Joost niet een keer van die fiets af![]()
Zei ze dat!!??quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:34 schreef vw_caddy het volgende:
Vriend Joost. Hoor je dat? Ze mist je niet!![]()
Fuck, die heb ik gemist die geniale opmerkingquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:35 schreef Sweetheart1984 het volgende:
''Waarom doe je je been niet even af, dan kan er lucht bij..''
???????????????
Dat zou erg dom van 'm zijnquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:37 schreef Darklight het volgende:
Dido wil dat Rob ff gaat vertellen over de geheime opdracht
Hij geeft toe dat die een geheime opdracht heeft?
Mwah, hij moest wel samen met Ingrid toezicht houden op Tanja's rookverslaving.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:37 schreef Darklight het volgende:
Dido wil dat Rob ff gaat vertellen over de geheime opdracht
Hij geeft toe dat die een geheime opdracht heeft?
Ze mist thuis helemaal niet zei zequote:
ach ik vermaak me ook wel op het werk... al zou ik liever thuis zitten niets te doen...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:35 schreef Ymke het volgende:
BB is mooi te volgen met je laptoppie onder de parasol , wat is de zomer toch lekker![]()
Roel is aan het uitrusten van het fietsen van vannachtquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:37 schreef diamondvoodoo het volgende:
ik heb roel helemaal nog niet gezien?
als je het graag wilt kun je het zo opvatten, jaquote:
Biertje?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:39 schreef fantastrick het volgende:
[..]
ach ik vermaak me ook wel op het werk... al zou ik liever thuis zitten niets te doen...
meer van het opblijven bij anderen die fietsen, hoor, dacht ik.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:40 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Roel is aan het uitrusten van het fietsen van vannacht![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |