quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:30 schreef Bluezz het volgende:
Je voelt je meteen lekkerder als haartjes enzo goed zitten he
nu ben ik nieuwschierigquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:42 schreef Brighteyes het volgende:
Het is maar goed dat je in principe maar een keer in je leven trouwt.
Wat een ongelofelijk @^#%&$#^%&-klus!
Pfff, mijn moeder was om 10 uur hier vanmorgen en ik ben net gestopt met naaien.
Wel een kleine pauze tussendoor voor boodschappen en eten, maar toch... De jurk is nog niet zo erg... Maar zo'n petty-coat!![]()
En dan heb ik nog niet eens een echte suikertaart-jurk!
Nou ja goed, het is voor een goed doel, en hij wordtprachtig
, maar nu ben ik hem even zat.
geduld? was daquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:48 schreef Brighteyes het volgende:
Ghehehehe! Nog 'even' volhouden...
Dit doet het ook altijd goed...quote:Op zondag 4 september 2005 09:32 schreef Brighteyes het volgende:
Heb je d'r nog stil gekregen? Of moest er touw aan te pas komen? ;-)
Ben erg benieuwd hoe je eruit ziet Sjakquote:Op zondag 4 september 2005 09:46 schreef sjak het volgende:
Vannacht heb ik overigens heerlijk, droomloos geslapen. Gisteren hadden we hier wat stress maar dat komt wel goed denk ik. De jurk heb ik gisteren gepast en het is zooo mooi, ik kan gewoon niet geloven dat ik er op mijn trouwen zo ga uitzien.
Gisterenavond hebben mijn liefje en ik de muziek uitgezocht voor voor en na de borrel. We hebben besloten dat we dat allemaal op 1 cdtje branden en die kan twee keer gespeeld worden. Daarna hebben we heerlijk cd's van Blue note die doen het vast erg goed bij de barbecue en de taart.
Voor na de ceremoinie zitten we nog even. Ik heb een nummer van Zucchero wat ik erg graag wil horen: Hai scelto me maar ook Huub van der Lubbe willen we draaien (we maken er gewoon het officiele Fok! trouwlied van). Hoe lang duurt het zetten van de handtekeningen ongeveer?
Haha, dat was ik al hoorquote:Op maandag 5 september 2005 11:53 schreef sjak het volgende:
Ben je al wat rustiger Bluezz?
Ik hoef nog maar twee dagen te werken en dan ben ik lekker vrij. Ik heb op mijn werk genoeg te doen dus echt over zaterdag ben ik niet aan het nadenken...tenminste niet de hele tijd
LEUK!quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:57 schreef Tally het volgende:
Net telefoontje gehad van de gemeente IJsselstein..
Mn bevestigingsbrief is onderweg.. Vond het raar dat we deze nog niet ontvangen hadden..
Alles is geregeld.. In januari een afspraak maken om dingen te bespreken..
We mogen getuigen bij ons huwelijk vragen.. We mogen een trouwboekje..
Dat soort dingen zijn niet gewoon bij het omzetten van onze partnerschap..
Alleen in januari moeten we dan komen met namen van de getuigen en uitkiezen welk kleur boekje enzo...
*last van de schouders afvalt*
Hej leuk!quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:23 schreef Troel het volgende:
[..]
LEUK!
Dan ga ik zeker naar je kijken
Ik woon nu ook officieel in Ijsselstein
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |