abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30243010
Je voelt je meteen lekkerder als haartjes enzo goed zitten he
  zaterdag 3 september 2005 @ 22:35:26 #152
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_30243145
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 22:30 schreef Bluezz het volgende:
Je voelt je meteen lekkerder als haartjes enzo goed zitten he
en de kleur is mooier gewordne als ik dacht.. het si echt paars paars en voor het eerst sinds mijn kleutertijd heb ik een pony en wat er nog gaat gebeuren wordt helemaal gaaf dus ben eg blij
nu hopen dat die verdomme pukkels op me kop en decoletee weg gaan zo heb je er nooit last van en nu ineens anders maar flink plamuren
Engaging Infinite Improbability Drive..
  zaterdag 3 september 2005 @ 22:42:30 #153
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_30243355
Het is maar goed dat je in principe maar een keer in je leven trouwt.

Wat een ongelofelijk @^#%&$#^%&-klus!

Pfff, mijn moeder was om 10 uur hier vanmorgen en ik ben net gestopt met naaien.
Wel een kleine pauze tussendoor voor boodschappen en eten, maar toch... De jurk is nog niet zo erg... Maar zo'n petty-coat! En dan heb ik nog niet eens een echte suikertaart-jurk!

Nou ja goed, het is voor een goed doel, en hij wordt prachtig , maar nu ben ik hem even zat.
  zaterdag 3 september 2005 @ 22:46:04 #154
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_30243466
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 22:42 schreef Brighteyes het volgende:
Het is maar goed dat je in principe maar een keer in je leven trouwt.

Wat een ongelofelijk @^#%&$#^%&-klus!

Pfff, mijn moeder was om 10 uur hier vanmorgen en ik ben net gestopt met naaien.
Wel een kleine pauze tussendoor voor boodschappen en eten, maar toch... De jurk is nog niet zo erg... Maar zo'n petty-coat! En dan heb ik nog niet eens een echte suikertaart-jurk!

Nou ja goed, het is voor een goed doel, en hij wordt prachtig , maar nu ben ik hem even zat.
nu ben ik nieuwschierig
  zaterdag 3 september 2005 @ 22:48:28 #155
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_30243537
Ghehehehe! Nog 'even' volhouden...
pi_30243557
BE
Ben benieuwd hoe Vissies pak wordt, want dat moet ook nog he
  zaterdag 3 september 2005 @ 23:02:19 #157
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_30243952
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 22:48 schreef Brighteyes het volgende:
Ghehehehe! Nog 'even' volhouden...
geduld? was da
  zondag 4 september 2005 @ 00:24:36 #158
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_30246546
Kan iemand van de dames mij vertellen hoelang het gemiddeld duurt voordat de echtgenote iets minder hyper wordt na het trouwen?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_30248435
Ehm voorlopig niet Golfer
  zondag 4 september 2005 @ 09:32:29 #160
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_30251905
Heb je d'r nog stil gekregen? Of moest er touw aan te pas komen? ;-)
  zondag 4 september 2005 @ 09:39:44 #161
593 sjak
Juffie Bloem
pi_30251948
Ik begin wat nerveus te worden geloof ik....
Lekker douchen!
  zondag 4 september 2005 @ 09:40:39 #162
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_30251954
Ik kan me er iets bij voorstellen sjak!
Moest wel lachen om die droom van je!
  zondag 4 september 2005 @ 09:46:11 #163
593 sjak
Juffie Bloem
pi_30251997
Vannacht heb ik overigens heerlijk, droomloos geslapen. Gisteren hadden we hier wat stress maar dat komt wel goed denk ik. De jurk heb ik gisteren gepast en het is zooo mooi, ik kan gewoon niet geloven dat ik er op mijn trouwen zo ga uitzien.
Gisterenavond hebben mijn liefje en ik de muziek uitgezocht voor voor en na de borrel. We hebben besloten dat we dat allemaal op 1 cdtje branden en die kan twee keer gespeeld worden. Daarna hebben we heerlijk cd's van Blue note die doen het vast erg goed bij de barbecue en de taart.

Voor na de ceremoinie zitten we nog even. Ik heb een nummer van Zucchero wat ik erg graag wil horen: Hai scelto me maar ook Huub van der Lubbe willen we draaien (we maken er gewoon het officiele Fok! trouwlied van). Hoe lang duurt het zetten van de handtekeningen ongeveer?
Lekker douchen!
pi_30255704
quote:
Op zondag 4 september 2005 09:32 schreef Brighteyes het volgende:
Heb je d'r nog stil gekregen? Of moest er touw aan te pas komen? ;-)
Dit doet het ook altijd goed...

NEE tegen elke vorm van religieus fundamentalisme.
JA tegen mensenrechten, vrije individuele keuzes en gelijkwaardige behandeling.
pi_30258245
quote:
Op zondag 4 september 2005 09:46 schreef sjak het volgende:
Vannacht heb ik overigens heerlijk, droomloos geslapen. Gisteren hadden we hier wat stress maar dat komt wel goed denk ik. De jurk heb ik gisteren gepast en het is zooo mooi, ik kan gewoon niet geloven dat ik er op mijn trouwen zo ga uitzien.
Gisterenavond hebben mijn liefje en ik de muziek uitgezocht voor voor en na de borrel. We hebben besloten dat we dat allemaal op 1 cdtje branden en die kan twee keer gespeeld worden. Daarna hebben we heerlijk cd's van Blue note die doen het vast erg goed bij de barbecue en de taart.

Voor na de ceremoinie zitten we nog even. Ik heb een nummer van Zucchero wat ik erg graag wil horen: Hai scelto me maar ook Huub van der Lubbe willen we draaien (we maken er gewoon het officiele Fok! trouwlied van). Hoe lang duurt het zetten van de handtekeningen ongeveer?
Ben erg benieuwd hoe je eruit ziet Sjak
Huubje met het fok!trouwlied was mooi lang genoeg voor het hele tekengebeuren... de getuigen moeten tekenen, met uitleg, dan wordt het tafeltje naar ons toe gereden, weer ff uitleg... tekenen..dan de muziek uit laten spelen met wat geroezemoes en mooi op tijd afgelopen

Dus minuutje of 3 met 2 getuigen, heb je er 4 dan vult dat het hele lied
  zondag 4 september 2005 @ 21:56:23 #166
593 sjak
Juffie Bloem
pi_30271240
Ik ga er nog even over nadenken, het nummer wat ik wil is van Zucchero. Een italiaanse zanger die ik al jaren erg goed vind en dit nummer is ook speciaal. Alleen ben ik niet 100% zeker van de tekst. Deze laat ik nu nog even vertalen in Milaan morgen weet ik of het die gaat worden (ik denk het wel). Ik denk dat we dan Huub van der Lubbe laten draaien als de ceremonie is afgelopen en we richting de bar lopen (of met de taart). We komen er nog wel uit.
Lekker douchen!
pi_30272109
Zucchero is mooi
  maandag 5 september 2005 @ 11:53:23 #168
593 sjak
Juffie Bloem
pi_30283821
Ben je al wat rustiger Bluezz?
Ik hoef nog maar twee dagen te werken en dan ben ik lekker vrij. Ik heb op mijn werk genoeg te doen dus echt over zaterdag ben ik niet aan het nadenken...tenminste niet de hele tijd
Lekker douchen!
pi_30284078
quote:
Op maandag 5 september 2005 11:53 schreef sjak het volgende:
Ben je al wat rustiger Bluezz?
Ik hoef nog maar twee dagen te werken en dan ben ik lekker vrij. Ik heb op mijn werk genoeg te doen dus echt over zaterdag ben ik niet aan het nadenken...tenminste niet de hele tijd
Haha, dat was ik al hoor
We zitten nog wel veel na te genieten als we weer eens een plekje zoeken voor een kadootje, of een kaart krijgen enzo... en ik heb nog steeds vakantie dus dat is ook heel erg lekker

Jij ook lekker vrij ervoor om alles voor te bereiden
Wacht maar tot het vrijdagavond is, dan neemt de spanning ,of je nou wil of niet, heel langzaam toe
pi_30285046
lieve Sjak....

ik snap goed dat je zenuwachtig bent, maar laat alles lekker over je heen komen en geniet er NU van, want zondag is het laatste feestje en daarna begint het gewone leven weer.... juist de voorpret van het organiseren is zo leuk.

Wat het zetten van die handtekeningen betreft ................ als je nou gewoon een van de kleintjes vraagt je te helpen met de naam zetten, dan krijg je het wel voor elkaar net voor het liedje klaar te zijn met handtekeningen zetten

Zucchero vind ik trouwens ook een goeie keuze hai scelto me...jij koos voor mij.

Lieve Sjak, ik heb er zin in en wil jullie bij deze alvast een hele leuke onvergetelijke dag wensen en je mag daar en nu je traantjes best laten zien hoor, want trouwen is toch een emotionele toestand ( doet me eraan herinneren dat ik wel waterproof make up op moet doen)

kussie zussie
  maandag 5 september 2005 @ 15:47:03 #171
593 sjak
Juffie Bloem
pi_30290016
Dank je wel hoor, zussie. De waterproof makeup is al lang geregeld hier Dat was zo'n beetje het eerste wat ik heb gekocht.
Grappig, nu jij hier meeleest ben je waarschijnlijk het best op de hoogte van alles 9beter dan de meeste). Sommige dingen (zoals de muziek) weet verder niemand. Dusse...
Lekker douchen!
  dinsdag 6 september 2005 @ 01:23:45 #172
35189 Troel
scherp en bot
pi_30308709
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 13:57 schreef Tally het volgende:
Net telefoontje gehad van de gemeente IJsselstein..
Mn bevestigingsbrief is onderweg.. Vond het raar dat we deze nog niet ontvangen hadden..
Alles is geregeld.. In januari een afspraak maken om dingen te bespreken..
We mogen getuigen bij ons huwelijk vragen.. We mogen een trouwboekje..
Dat soort dingen zijn niet gewoon bij het omzetten van onze partnerschap..
Alleen in januari moeten we dan komen met namen van de getuigen en uitkiezen welk kleur boekje enzo...

*last van de schouders afvalt*
LEUK!

Dan ga ik zeker naar je kijken
Ik woon nu ook officieel in Ijsselstein
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_30310501
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 01:23 schreef Troel het volgende:

[..]

LEUK!

Dan ga ik zeker naar je kijken
Ik woon nu ook officieel in Ijsselstein
Hej leuk!
Zwaai even dan...
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_30313124
Afgelopen zondag voor het eerst naar jurken wezen kijken...
Stonden 3 mooie modellen tussen.. Maar nog niet DE jurk..
Heb weer een afspraak gemaakt voor aankomende zaterdag..
Fotograaf is geregeld.. Contract is binnen voor de muziek..
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  dinsdag 6 september 2005 @ 17:22:34 #175
593 sjak
Juffie Bloem
pi_30326018
zaterdag
Zonneschijn (%) 30
Neerslagkans (%) 80
Neerslaghoeveelheid (mm)1-6
Minimumtemperatuur (ºC) 14/17
Middagtemperatuur (ºC) 17/24