Wordt 't anders wel brandschoon van...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Brandstichting is niet netjes.
Aaawww.. die van Wax viel reuze mee!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:53 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja, ik snap het probleem ook niet zo. Waxxer, die had past echt reden tot klagen, want ja, een mond weggummen dat valt op..
SAJ, hij is geweldig, alsof ze hier in onze flat inspiratie hebben opgedaanquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik zie het al helemaal voor me, DM in een Flatje.
Leuk filmpje!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik zie het al helemaal voor me, DM in een Flatje.
Ik ook.quote:
hij zat vanmiddag een aantal posts te doenquote:
Gebeurt hier iets dan?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:07 schreef Stroekie het volgende:
want hij heeft straks echt geen idee wat hier allemaal gebeurd is
Dierenbeulquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:07 schreef TehRockstar het volgende:
Ik heb waxxer in een kooitje
Te laat.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dierenbeul![]()
zet open die deur en laat hem er eens vlug uit
heel soms wel ja,quote:
met zulk weer als vandaag moet je hem ook wel op tijd vers water geven ja, en niet pal voor het raam in de felle zon zettenquote:
Mietje.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:12 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ok als dat soort onderwerpen aan bod komen, weet ik dat het tijd is om te gaan slapen.
Pha, als je al 'n leven hebt, dan wordt je geleefdquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
heel soms wel ja,
ach in elk geval meer dan in mijn leven.....
oh nee dat moet natuurlijk zijn ik heb GEEN leven![]()
Je bedoelt dat er brood op de plank moet komen?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:18 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Pha, als je al 'n leven hebt, dan wordt je geleefd
Liever niet, want dan kan ik geen Big Brother meer kijken.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:32 schreef TehRockstar het volgende:
Talpa moet dood.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |