Maarreh om maar even verder te gaan: Komt er nog een versterking vandaag (middenveld bijv.) of gaan we het doen met de huidige selectie.quote:Oproep: Kom zaterdag naar de training!
Zondag staat - al na twee speelrondes - De Klassieker op het programma. Eén van de twee wedstrijden van het jaar waar elke Feyenoord-supporter naar uitkijkt, zal duidelijk moeten maken hoe de verhoudingen op het veld liggen. Aan ons natuurlijk de taak om het elftal maximaal te steunen, om de ploeg naar een overwinning tegen de aartsrivaal te schreeuwen. Met een uitverkocht uitvak, 1.600 supporters, moet het mogelijk zijn om de F-side te overtreffen. Hopelijk krijgen we zelfs de trommeltjes op Vak 410 stil.
Om het elftal op scherp te zetten, roepen wij iedereen op om de training van zaterdag te bezoeken. De laatste training voor de wedstrijd wordt om 10h30 afgewerkt op het trainingsveld naast De Kuip. Door massaal aanwezig te zijn, laten we zien dat we het elftal steunen en laten we merken dat ze zondag tot het uiterste moeten gaan. Het gras moet opgevreten worden!
oke dan, en verander meteen even de link naar het vorige topic...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:12 schreef feyenoord-dude het volgende:
Ik zal het even weghalen.
Waarom wil jij altijd de underdog zijn? Een beetje vertrouwen in je team mag best zolang je maar niet overdrijft.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:24 schreef Cart_man het volgende:
Verander dan gelijk de OP. Arrogantie siert Feijenoord niet...
Heb het niet over underdog zijn, heb het over arrogant zijn. Arrogantie is iets voor in amsterdamquote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:26 schreef feyenoord-dude het volgende:
[..]
Waarom wil jij altijd de underdog zijn? Een beetje vertrouwen in je team mag best zolang je maar niet overdrijft.
Ok, volgende keer zal ik de titel "3e plek met Kuijt!" wel doen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:37 schreef Kaap het volgende:
CM bedoelt dat Feyenoorders altijd bescheiden blijven. Met 2 beentjes op de grond
Het blijft een Spartaan....quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:37 schreef feyenoord-dude het volgende:
[..]
Alles wat tegen Amsterdam is, wordt hier als vriend gezien![]()
Kampioenskandidaat op basis van 3 gewonnen wedstrijden, waar de laatste natuurlijk het mooiste was. Mwoah, vind ik een voorbarige conclusie...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:33 schreef feyenoord-dude het volgende:
We zijn toch kampioenskandidaat? Wat is er dan arrogant aan om ze aan te moedigen?
Zolang we maar niet roepen "we zijn de beste van de wereld" zoals onze vrienden deden nadat ze notabene met 2-1 hadden verloren vind ik deze titel totaal niet arrogant ofzo.
Loekie treed weer op de voorgrond.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:38 schreef feyenoord-dude het volgende:
[..]
Ok, volgende keer zal ik de titel "3e plek met Kuijt!" wel doen.
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:30 schreef Cart_man het volgende:
Heb het niet over underdog zijn, heb het over arrogant zijn. Arrogantie is iets voor in amsterdam
Dat klopt toch?quote:
seizoenkaart sinds 90-91 met de knipkaartquote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:40 schreef feyenoord-dude het volgende:
Klopt maar dat stukje is briljant.
Een Feyenoord-moderator : ik wist niet eens dat die ook bestonden
quote:Kun jij die joodse kut-moderators hier niet vervangen?![]()
Danny de FA is Feijenoordsupporter.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:40 schreef feyenoord-dude het volgende:
Klopt maar dat stukje is briljant.
Een Feyenoord-moderator : ik wist niet eens dat die ook bestondenKun jij die joodse kut-moderators hier niet vervangen?
![]()
DutchGooner is geen Ajacied en Justme ook niet, dus er is maar 1 pro-Ajaxmoderator hier.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:47 schreef Cart_man het volgende:
Danny de FA Admin-Eigenaar is Feijenoordsupporter.![]()
quote:Van: Eus Recherchediensten
Datum: woensdag 31 augustus 2005 12:48
Aan: info@politie.rijnmond.nl
Onderwerp: Bericht voor Korpschef Meijboom
Geachte heer Meijboom,
Ik las op uw website het volgende: "Rotterdam-Rijnmond is één van de grootste politieregio's van het land.
Meer dan 5000 politiemannen en -vrouwen verzorgen in dit gebied de veiligheid, hulpverlening en misdaadbestrijding."
Als ik het goed heb, bent u de korpschef, dus vandaar dat ik me met mijn verzoek tot u richt. Het gaat om het volgende: Kunt u voor mij de mobiele nummers van deze 5000 agenten achterhalen en doorgeven? Ik wil hen namelijk het volgende SMS-je sturen:
"Tijdens de hypotheekfraude door Rotterdamse agenten was u mogelijk in de nabijheid van het plaats delict. Eus Recherchediensten doet hiernaar onderzoek en vraagt uw medewerking. Zie www.eusrecherchediensten.nl"
Zoals uzelf al zei moeten we alles uit de kast halen om daders van misdrijven te pakken.
Ik heb voor deze bijzondere opsporingsmethode gekozen in het belang van mijn onderzoek. Het achterhalen van gegevens als een mobiel nummer en het sturen van de sms-berichten is mijns inziens te vergelijken met een buurtonderzoek na een schietpartij in een straat. Uiteraard komt de privacy van de agenten niet in gevaar. Ik vraag alleen de mobiele nummers op, en niet de namen en adressen, dus de persoonsbescherming zal niet in het geding komen.
Ik dank u alvast voor uw medewerking.
Hoogachtend,
Eus Recherchediensten
Eus, Directeur
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:57 schreef Cart_man het volgende:
Justme is vrouw en hoort überhaupt niet thuis in VBL.
Weer een hilarische van Eus.
[..]
Die kan ik ook wel waarderenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:57 schreef Cart_man het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:57 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Knikkende knietjes man!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:48 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Die kan ik ook wel waarderen
Trouwens, zit die angst voor ons op 410 er al zo dik in? Als je de quote ziet met 'hopelijk krijgen we zelfs de trommeltjes op 410 stil'
Hij is weer goed!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:57 schreef Cart_man het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:37 schreef Kaap het volgende:
CM bedoelt dat Feyenoorders het altijd bescheiden blijven over Ajax hebben.
Hij blijft, ja. Ono wil kampioen worden met Feijenoord.quote:Op donderdag 1 september 2005 08:31 schreef Suijk het volgende:
Ik hoorde dat Ono weer gewoon in rotterdam traint?
Ik denk wel dat die twee wat gesprekken met elkaar gehad hebben, ja. Zeker nu Hofs er 6 maanden uitligt is iemand als Ono nodig.quote:Op donderdag 1 september 2005 11:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Ono ziet waarschijnlijk ineens weer mogelijkheden met Koeman aan het roer.
Een B-Elftal? Feyenoord is Kalou & Kuijt met de rest. Of denk je dat Alfred Schreuder het verschil komt brengen? Wanneer Feyenoord zonde K2 had gewonnen van Ajax had je gelijk gehad, maar nu is 't eigenlijk vooral klets natuurlijk.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:43 schreef feyenoord-dude het volgende:
Niet alleen die 3 gewonnen wedstrijden maar met een B-elftal van Ajax winnen is gewoon hoopvol voor de toekomst. Ik denk dat we dit seizoen alleen maar beter worden. Daar komt ook nog bij : het grootste probleem van vorig jaar blijkt opgelost want de defensie staat toch redelijk nu.
Nou, Schreuder en Hofs zouden het middenveld wat er stond tegen Ajax aanzienlijk verbeteren. Een B-elftal vind ik een beetje overdreven. Maar je kan moeilijk zeggen dat Feyenoord op volle sterkste aantrad.quote:Op donderdag 1 september 2005 12:10 schreef twi het volgende:
[..]
Een B-Elftal? Feyenoord is Kalou & Kuijt met de rest. Of denk je dat Alfred Schreuder het verschil komt brengen? Wanneer Feyenoord zonde K2 had gewonnen van Ajax had je gelijk gehad, maar nu is 't eigenlijk vooral klets natuurlijk.
Zoals Ajax Maxwell en Mitea mist, die wellicht beter hadden gespeeld dan degenen die nu speelden.quote:Op donderdag 1 september 2005 13:09 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nou, Schreuder en Hofs zouden het middenveld wat er stond tegen Ajax aanzienlijk verbeteren. Een B-elftal vind ik een beetje overdreven. Maar je kan moeilijk zeggen dat Feyenoord op volle sterkste aantrad.
Dat betekent dan dat Saidi, Bahia of Greene op de bank moet omdat geen van allen geschikt is als linksback.quote:Op donderdag 1 september 2005 13:11 schreef Cart_man het volgende:
Ik wil Ostlund op de rechtsback. Wie heeft Babel gezien afgelopen zondag?
Nou en, dan zit er een op de bank. Ostlund in de basis.quote:Op donderdag 1 september 2005 13:22 schreef Kaap het volgende:
[..]
Dat betekent dan dat Saidi, Bahia of Greene op de bank moet omdat geen van allen geschikt is als linksback.
quote:Van: Eus
Datum: donderdag 1 september 2005 11:58
Aan: Klantenservice KPN (via e-mailformulier)
Onderwerp: Doorschakelen vaste aansluiting
Goedemorgen,
Ik heb een vraag aan u. Ik zal eerst wat achtergrondinformatie geven:
Justitie, politie en reclassering beginnen binnenkort met een proef met elektronische stemherkenning voor voetbalsupporters die een stadionverbod van de rechter opgelegd hebben gekregen. Via een vaste telefoonaansluiting kan gecontroleerd worden of degene met zo'n stadionverbod zich ophoudt op de vooraf vastgestelde plaats, zoals bijvoorbeeld zijn huisadres. Een computer legt de kenmerken van de stem vast. Hij belt tijdens een wedstrijd en vraagt de betrokkene enkele zinnen na te zeggen. Als de stem niet wordt herkend, wordt het Openbaar Ministerie ingelicht.
Nu is het zo dat ik een stadionverbod van 24 maanden heb gekregen wegens "het ongeoorloofd wildplassen tegen een ME-peloton aan". Tja, wist ik veel dat je niet tegen ME-ers aan mag plassen. Ik dacht dat ze daar juist voor waren.
Maar goed, ik val dus straks ook onder deze proef, maar ik heb niet zo’n zin om thuis te blijven. Ik wil gewoon iedere zondag naar het stadion om mijn cluppie aan te moedigen.
Nu had ik bedacht om mijn vaste telefoonaansluiting (xxxx-xxxxxx) op wedstrijddagen stiekem door te laten schakelen naar mijn mobiele nummer (06-xxxxxxxx). Als ik dan word gebeld, zoek ik snel een rustig plekkie in het stadion op en zeg dan die zinnen na. Mijn vraag is dus: Hoe kan ik regelen dat mijn vaste aansluiting wordt doorgeschakeld naar mijn mobiel zonder dat degene die mij belt dat merkt? Kunt u mij advies geven?
Ik vertrouw erop dat u –gezien mijn situatie- dit verzoek discreet en vertrouwelijk wilt behandelen.
Met vriendelijke groet,
Eus
P.S. Wilt u a.u.b. antwoorden per e-mail en niet per telefoon, want mijn moeder mag dit niet weten. Alvast bedankt.
Gepubliceerd op: 1 september 2005
Ja Hofs en Pardo spelen ook zo lekker op dezelde positie he...quote:Op donderdag 1 september 2005 13:38 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Wat speelt die Greene trouwens lekker he.
Eindelijk weer eens een goeie aankoop
Pardo is goed bezig hoor.
Als die zo doorgaat gaat een Hofs ofzo maar lekker op de bank zitten![]()
Jij voelt hetzelfde als mij, die Ostlund moet er eigenlijk gewoon in omdat ie zo lekkere uitstraling heeft en een jood onder de graszoden trapt als het moetquote:Op donderdag 1 september 2005 13:32 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Nou en, dan zit er een op de bank. Ostlund in de basis.![]()
Inderdaadquote:Op donderdag 1 september 2005 19:36 schreef methodmich het volgende:
Overigens wel een mop dat Gullit de defensie mocht analyseren op Talpa.
Dat is toch geen schande, rugdekking...quote:Op donderdag 1 september 2005 19:36 schreef methodmich het volgende:
Ostlund had wel de hulp van Greene, zodat Babel nooit naar binnen kon komen.
Nee hoor. Voetballen Stam of Alex zo goed mee? Dacht het niet.quote:Op donderdag 1 september 2005 18:09 schreef Cart_man het volgende:
Iedereen wil graag een meevoetballende verdediger zien, daarom zien ze Ostlund liever niet in de basis staan...
Stam en Alex staan dan ook niet rechts in de verdedigingquote:Op donderdag 1 september 2005 21:53 schreef feyenoord-dude het volgende:
[..]
Nee hoor. Voetballen Stam of Alex zo goed mee? Dacht het niet.
Dan verplichten ze jou toch om naar je ouders, buren, vrienden met een vaste telefoonlijn te gaan en daar de telefoon te beantwoorden.quote:Op donderdag 1 september 2005 15:15 schreef Erasmusch het volgende:
Ik vraag me serieus af hoe ze dat willen fixen. Ze kunnen supporters toch niet verplichten een vaste tel aanstluiting te nemen?
Maar niet iedereen heeft een vaste telefoonaansluiting, ze kunnen je moeilijk daartoe verplichten lijkt mij.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:45 schreef snabbi het volgende:
Even over dat spraak herkenning. Wat ik hoorde op de radio zal de persoon gebeld worden en moet deze vervolgens terug bellen. Op dit moment werkt het niet meer wanneer je telefoon doorgeschakeld is. Tenzij er iemand thuis voor je zit die de hoorn van de mobiel op de vaste aansluiting houdt ofzo.
En over die transfers, ik vind het juist heerlijk dat men eens over onze huidige selectie praat en niet over wie we allemaal binnen moeten halen enzo.
Lijk mij ook dat ze er weinig aan kunnen doen. Die streams komen geloof ik van een gebruiker en niet van de tv-zender zelf en wordt door het programma verder geshared. Versatel moet dan ongeveer straks heel China, Japan en Nederland gaan sue-en om die stream te laten stoppen met uitzenden. Kansloosquote:Op vrijdag 2 september 2005 11:31 schreef Dorus_ het volgende:
Maar er is toch weinig aan te doen lijkt mij?
Het gaat toch via P2P? Dus iemand die die zender ontvangt (legaal lijkt mij) stelt m beschikbaar op het net en zo kan iedereen mee kijken, degene die meekijken stellen m automatisch weer beschikbaar en zo komt t dat de kwaliteit ok is? Zit ik er heel ver naast?
Dus volgens mij kunnen ze er vrij weinig aan doen of ze moeten de personen zien te achterhalen die de zender beschikbaar stelt op internet (gewoon een jan jansen die een schotel heeft bijv.).
Of zit ik er verschrikkelijk naast? Ik geef mn bek ook maar een duw...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |