Point taken, heb m'n les weer geleerd: er zijn altijd mensen die t slechter hebben dan ikquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:59 schreef Enzo18 het volgende:
Misstique jij hebt daar tenminste een raam :| Ik zit hier op derde verdieping in een hal met een raam....wat niemand vaanf zn werkplek kan zien...ik leef in kunstlicht
Ik kijk uit op kantoorcomplexen in Amersfoortquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:59 schreef van.dale het volgende:
[..]
waar is dat raam, wat is je uitzicht?
ah daar rij ik straks langsquote:Ik kijk uit op kantoorcomplexen in Amersfoort
Waarvoor kunnen we jou inhuren?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:02 schreef Enzo18 het volgende:
haha ja best welen op t raam wat ik niet zie.....zit ook nog een grote E......is t 2 raam op deze verdieping, op de andere staan: T H U U R
Kzal ff naar je zwaaien danquote:
zwaaien? had minstens verwacht dat je klaar zou staan met een grote milkshake[/quote]quote:Kzal ff naar je zwaaien dan
Wat is dat toch met al die IT' ers op fok?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:04 schreef Enzo18 het volgende:
haha mij voor webshops makenmaar er is nog kantoorruimte te huur hier vandaar
maar ik zie t raam wel als ik ff een stukje naar achter rijd
tis idd mooi weer buiten
[/quote]quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:05 schreef van.dale het volgende:
[..]
zwaaien? had minstens verwacht dat je klaar zou staan met een grote milkshake
ook prima...zeg maar welke smaak, waar enzquote:Nee, kom jij die maar even langsbrengen
CHOCOLA!!!!!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:09 schreef van.dale het volgende:
[..]
ook prima...zeg maar welke smaak, waar enz
dat ga ik hier lekker ff posten ja..., dacht t nietquote:
ik wil niet posten waar ik nu zitquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:18 schreef van.dale het volgende:
je wil niet posten hoe groot?
Jij begrijpt mequote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:23 schreef Enzo18 het volgende:
haha zou ik ook nii doen, heb je t allemaal geile mannetjes op je stoep staan strax
Jij mist m ook?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:38 schreef van.dale het volgende:
waar is pieter eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |