Ken jou (nog) nietquote:
Checked yr mail lately?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:20 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En met geduld
Maar ik wcaht wel op reply´s
Broek zakken en rukken onder je buroquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:24 schreef Enzo18 het volgende:
ken je deze situatie? Je verveelt je...bent geil...en zit in je uppie op je werk (A)
haha nee dankje, me baas zal maar terugkomenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:24 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Broek zakken en rukken onder je buro
geen secretaresse in de buurt?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:24 schreef Enzo18 het volgende:
ken je deze situatie? Je verveelt je...bent geil...en zit in je uppie op je werk![]()
neej alleen bij de onderburen wel....quote:
en niet vergeten foto's ervan te postenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:24 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Broek zakken en rukken onder je buro
haha ook niet een klein beetje ondeugendquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:26 schreef Misstique het volgende:
[..]
en niet vergeten foto's ervan te posten![]()
je wil het niet live meemaken dan?quote:en niet vergeten foto's ervan te posten
tijdens werktijd niet mogelijk, maar fotootje moet kunnenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:27 schreef van.dale het volgende:
[..]
je wil het niet live meemaken dan?
haha dames, mn msn staat in mn profielquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:27 schreef van.dale het volgende:
[..]
je wil het niet live meemaken dan?
Ja, ik dacht ook. Lekker geil mokkelquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:29 schreef Enzo18 het volgende:
[..]
haha dames, mn msn staat in mn profiel![]()
alles is mogelijk...quote:tijdens werktijd niet mogelijk,
Wattuh??quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:30 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Ja, ik dacht ook. Lekker geil mokkel
Niet dus -AnneX- is een vent![]()
![]()
hehehe, toevallig vorige topic gelezen?quote:
de krant lees ik wel maar daar staat het niet in denk ik....vertelllquote:hehehe, toevallig vorige topic gelezen?
Heb ik gister al gedaan:quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:35 schreef van.dale het volgende:
[..]
de krant lees ik wel maar daar staat het niet in denk ik....vertelll
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |