Die van Kate is leuker.quote:
Mwah, Birgit Schuurman heb ik niet echt hoge verwachtingen van, gezien haar andere muziek, niet echt mijn smaakquote:Op zaterdag 26 november 2005 00:35 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Die van Kate is leuker.
Van Birgit Schuurmans heb ik nooit gehoord..
Orgineler is altijd mooier !
Kate haar nieuwe album is fantastischSupertje kun je wel zeggen ! van een album
![]()
Hmm... ik heb zo'n vermoeden dat we binnenkort weer eens iemand kunnen bashenquote:Op zaterdag 26 november 2005 00:41 schreef Haaibaaike het volgende:
Dat lijkt mij ook moeilijk.
Maar ze schijnt al opgenomen te hebben die Birgit Schuurman![]()
Ik ben bang dat je daar toch echt ongelijk in hebt. Ook de composities op The Kick Inside en Lionheart zijn netjes allemaal toegeschreven aan Kate. Tenzij je natuurlijk wil claimen dat Wuthering Heights primair geschreven is door Emily Brontëquote:Op zaterdag 26 november 2005 11:53 schreef Netflier het volgende:
Kate had Wurthering Heights trouwens ook niet zelf geschreven. Ze begon 'pas' met zelf muziek componeren vanaf Never For Ever
Volgens mij haal je iets door elkaar. De eerste 2 albums zijn niet door haar geproduceerd.quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:53 schreef Netflier het volgende:
Kate had Wurthering Heights trouwens ook niet zelf geschreven. Ze begon 'pas' met zelf muziek componeren vanaf Never For Ever, maar toen die plaat uitkwam was ze pas 22. Dus geen kwaad woord over de tantenten van Kate. Ze is één van de grootste!
Van sommige nummers moet je gewoon afblijven.quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:59 schreef Tom_Tom- het volgende:
Birgit (Schuurman, red.) heeft voor haar nieuwe album Wuthering Heights gecoverd, iemand die al gehoord?
Ik ben erg benieuwd.
De versie van Pat Benatar is in ieder geval vreselijk..
Ik vind coveren van andere nummers nooit leukquote:Op zaterdag 26 november 2005 19:52 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Van sommige nummers moet je gewoon afblijven.
Een cover kan best wel interessant zijn, maar dan moet je de originele versie juist niet nadoen. Dat heeft geen zin, want beter dan de oorspronkelijke uitvoerende word het vaak toch niet.quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:38 schreef Vava het volgende:
[..]
Mwah, Birgit Schuurman heb ik niet echt hoge verwachtingen van, gezien haar andere muziek, niet echt mijn smaak![]()
En Whuthering Heights nadoen, lijkt me erg moeilijk!
*eens is met deze user.quote:Op woensdag 30 november 2005 10:56 schreef schaap001 het volgende:
Zo vind ik bijvoorbeeld Running Up That Hill door Placebo wel een goede cover. Die hebben er een compleet ander nummer van gemaakt, lekker spooky sfeer.
Er is één DVD: The Line, The Cross & The Curve. Een film die Kate zelf heeft geregisseerd en tevens 6 songs bevat van The Red Shoes. In de film speelt ook Miranda Richardson (bekend van o.a. Sleepy Hollow en ook als Mab in de film/miniserie Merlin).quote:
Nou nou... jij zet haar anders wel op een voetstuk! Maar goed, van mij mag je: ik vind ´r ook wel lekker goed.quote:Op woensdag 30 november 2005 13:11 schreef Netflier het volgende:
Ik ben helemaal verliefd op Kate Bush!![]()
Als ik naar A Sea Of Honey luister kan ik me niet voorstellen dat er iets slechts is aan haar. Haar wervelende maar rustgevende stem maakt me heel erg relaxed. Het lijkt me iemand die je erg op je gemak kan stellen. Iemand die als je in de put zit een lied voor je gaat zingen waardoor je weer alle hoop krijgt. En ik heb in de inleiding van diverse interviews vernomen dat ze inderdaad zo aardig is. En van dat radio-interview van laatst heb ik ook een stukje gehoord en ze leek me met beide benen op de grond staan. Niks geen rare religies, zucht naar aandacht of enige vorm van arrogantie. Kate zet zichzelf niet op een voetstuk. Wat moet haar man gelukkig zijn met deze supervrouw.
Ik heb hem dan ook op VHS, was een stuk makkelijker te regelen. Leuk om een keer gezien te hebben, maar de band van Kate Live at Hammersmith Odeon draai ik een stuk vaker.quote:Op woensdag 30 november 2005 13:16 schreef Netflier het volgende:
Maar deze DVD kan ik nergens krijgen. Alleen bij Amazon.com kan je 'm eventueel als 2e hands krijgen, maar er is al een hele wachtlijst daar.
Leukquote:Op donderdag 5 januari 2006 18:12 schreef zoom het volgende:
Deze week staat er een interview in de Vara gids![]()
Ze is een goede zangeresquote:Op zondag 5 februari 2006 17:30 schreef roze-meisje het volgende:
ben nu ook besmet met \'t kate bush virus![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |