kan je dan niet beter deze tijd aangrijpen om alle offtopic zut te wissen in dit topique, o lieve schone jongedame cc?quote:op woensdag 31 augustus 2005 20:53 schreef copycat het volgende:
als we het topic nu eens niet dichtmetselen met onzinnige updatevragen, heeft ts straks zelfs nog een kans om serieuzere reply's te beantwoorden.
ze is tenslotte een dagje naar het strand en met dit weer duren de dagen lang.
al dan niet verkapte verzoeken om updates worden vanaf nu dan ook verwijderd.
mee eens!quote:op woensdag 31 augustus 2005 12:34 schreef dwc_ruffryder het volgende:
een foto posten van jezelf vind ik wel noodzakelijk hoor nadine, om een goed oordeel te kunnen vellen.
oordelen over een ander, maar op dit moment vervul jij de rol van de geile babysitterquote:op donderdag 1 september 2005 02:08 schreef nadine26 het volgende:
...
kortom: zij is een soort kruising tussen een starfucker en een creditcard-bimbo.
...
romantische ideeen zijn niet stom. wat je denk ik wel in je achterhoofd moet houden is dat hij zijn vrouw verlaten heeft voor een vriendin, vervolgens is hij met jouw aan het flirten. toevallige aanrakingen in keukens bestaan niet. als je verder gaat met hem dan alleen dit latente gebeuren, dan kan dit je lucratieve baantje kosten, zowel bij hem als bij zijn ex. aan de andere kant is het wel een geweldig romantisch idee.quote:op woensdag 31 augustus 2005 12:15 schreef nadine26 het volgende:
ik wéét dat ik stom bezig ben met mijn romantische fantasieën, ik wéét dat ik me op mijn studie moet concentreren en dat dit baantje goud waard is, ze betalen me heel veel, krankzinnig veel zelfs, en dat is me meer waard dan een geheime affaire met een gescheiden man die binnenkort gaat trouwen, en die daarnaast ook nog een jaloerse ex-vrouw heeft die er alles voor over heeft om hem terug te winnen... maar toch... maar toch...
hoe houd ik mijn hoofd koel?!
groet, nadine
je geeft het juiste antwoord al. je hebt het geld nodig, ga dan geen domme dingen doen...quote:op donderdag 1 september 2005 02:08 schreef nadine26 het volgende:
... maar mijn baantje opgeven, dat kan ik niet. ik heb het geld nodig. tja, het is niet anders...
waren jouw problemen maar zo makkelijk op te lossen, he vivi.quote:op woensdag 31 augustus 2005 13:16 schreef vivi het volgende:
ms gaat ie', dit wetende, nu wel achter cindy aan dan en kunnen jij, exje nr 1 en de coke-snuivende sopdoos allemaal naar hem fluiten
probleem opgelost
[off-topic]quote:op woensdag 31 augustus 2005 16:40 schreef american_nightmare het volgende:
[..]
raar? als ik vreemd ga met iemand die er weet van heeft dat ik al een relatie heb dan is die ander daar ook zeker schuldig aan ja.
maar goed daar denk jij heel anders over. ik hoop dan ook van ganser harte dat jouw toekomstige vriendin/vrouw mocht je die ooit kunnen krijgen helemaal sufgeneukt wordt door allerlei kerels die vervolgens allemaal jouw beste vriend zullen zijn omdat je hun niks kwalijk neemt.![]()
![]()
lijkt mij een slim plan!quote:op donderdag 1 september 2005 11:16 schreef nadine26 het volgende:
nee, als ik erover nadenk... het is veel te link allemaal. ik heb me voorgenomen om mijn hoofd koel te houden, me afstandelijk op te stellen. ik ga voor het geld! ik zal tegen hem zeggen, als ik hem weer zie, dat ik een vriend heb. ja: dat we binnenkort gaan samenwonen (mooi niet, maar dat heet nou een leugentje om bestwil).
hoor hem nou, hij was toch die kerel met die te kleine pielquote:op woensdag 31 augustus 2005 14:13 schreef fuifduif het volgende:
wat een walgelijkheden zeg, ongelofelijk. er zijn hier kinderen in het spel, vergeten sommigen dat? wat een wereld.
succes, hoop dat je er zelf wel in geloofd, anders wordt de aantrekkingskracht alleen maar groter.quote:op donderdag 1 september 2005 11:16 schreef nadine26 het volgende:
nee, als ik erover nadenk... het is veel te link allemaal. ik heb me voorgenomen om mijn hoofd koel te houden, me afstandelijk op te stellen. ik ga voor het geld! ik zal tegen hem zeggen, als ik hem weer zie, dat ik een vriend heb. ja: dat we binnenkort gaan samenwonen (mooi niet, maar dat heet nou een leugentje om bestwil).
groet, nadine
dit is natuurlijk echt gelul!!! je hebt zo een ander baantje... je wil gewoon niet van dit baantje af omdat je er elke keer naar uit kijkt en je gevoel zegt dat er misschien nog iets moois kan komen (logisch ook, je bent verliefd en niet zo'n beetje ook dus je volgt je gevoel en je gevoel zegt je dat je zo veel mogelijk in zijn buurt moet zijn, dus je blijft bij dat baantje om je gevoel maar ehhhh niet om het geld!)quote:[b]op [url=http://forum.fok.nl/topic/747271/4/50#30154185]donderdag 1 september 2005
maar mijn baantje opgeven, dat kan ik niet. ik heb het geld nodig. tja, het is niet anders...
oppassen op kinderen tijdens een feest in hun eigen huis?? cool, dat moet ik zeker onthouden.quote:op donderdag 1 september 2005 12:38 schreef nadine26 het volgende:
kreeg net een sms-je van zijn ex: ik moet er morgenavond om 18.00 zijn, en of ik iets 'passends' wil aantrekken. sorry?! (ze geeft een feestje. zou het de bedoeling zijn dat ik met de gasten ga mingelen of zo?!)
uhhh, zijn ex. je hebt het nu over de ex vrouw toch? je moet bij haar in huis langskomen met passende kleding???quote:op donderdag 1 september 2005 12:38 schreef nadine26 het volgende:kreeg net een sms-je van zijn ex: ik moet er morgenavond om 18.00 zijn, en of ik iets 'passends' wil aantrekken. sorry?! (ze geeft een feestje. zou het de bedoeling zijn dat ik met de gasten ga mingelen of zo?!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |