abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30185228
quote:
op donderdag 1 september 2005 14:06 schreef r_one het volgende:
[afbeelding]
zoiets dus?!
wat is dat...een trouser snake?
pi_30187373
quote:
op donderdag 1 september 2005 23:43 schreef vitalogy het volgende:
misschien is het beter om ontslag te nemen.
niet om de hele affaire, maar omdat ik het nogal sneu vind als je als 26-jarige gaat oppassen bij mensen.

en dan zo zeuren over zijn leeftijd ook nog.
met zijn leeftijd zit ik eigenlijk niet zo, hoor. meer de omstandigheden; hij heeft al een heleboel 'levensstappen' gezet die voor mij nog ver weg lijken; werken, trouwen, kinderen, scheiden - dat maakt hem in mijn ogen niet oud, maar wel totaal anders, en dus ongrijpbaar, of in elk geval moeilijk te peilen.

en ja, oppassen is een beetje een merkwaardig bijbaantje, maar ook wel erg relaxed & goed te combineren met mijn studie. ik heb dit baantje via een goede vriend (m) die ook geregeld als oppas wordt ingehuurd door mensen met teveel geld en te weinig tijd, dus zo heel bizar is het ook weer niet.
pi_30187890
als je met hem het bed induikt zou je jezelf dan op gelijke voet met hem zien, of op gelijke voet met zijn snuifdoos of zijn ex-vrouw?

niet het ethisch verantwoorde antwoord geven he.
pi_30188132
ehhhh... even nadenken of ik dit snap. met die 'gelijke voet' bedoel je dat ik - nadat ik met hem in bed zou zijn gedoken - in één klap een loopbaan, huwelijk, bevalling & echtscheiding achter de kiezen zou hebben, gevoelsmatig zeg maar? dat ik daarmee die hele 'achterstand' aan levenservaring zou inhalen? (in dat geval zou ik er meteen voor tekenen - soort tijdmachine!)

ik weet niet. ik weet ook niet wat het ethisch verantwoorde antwoord is. 'nee'? of is het ethischer om 'ja' te zeggen?
pi_30188305
het ethische antwoord lijkt me nee bla bla belofte bla bla kindertjes bla bla ik ben geen slet.

maar goed, je moet maar doen waar je zin in hebt vind ik. hij is ook een volwassen kerel en misschien is het voor jou interessant om te kijken of je die vent kan verleiden oid. als je dan bij jezelf afvraagt of het eerlijk is tegenover de kinderen of zijn ex-vrouw. ik geloof niet dat die dat hoeven te weten. en zelfs als ze erachter zouden komen, wat dan nog?

pi_30188457
jah... precies. ik zit niet zo met die ex-vrouw en zijn vriendin, en de kinderen... dat is een ingewikkelder verhaal, maar ik zou eigenlijk niet weten wat goed voor hen zou zijn, aangezien hun onschuldige & onbezorgde kindertijd in principe toch al vern***t is door de scheiding en de hele ellende eromheen. (dus áls ik al partij zou kiezen voor iemand anders dan mezellf, dan gaan al mijn votes naar zijn ex-vrouw).

maar eerlijk gezegd ben ik nog niet eens aan die grote vragen toegekomen; toen ik mijn eerste bericht postte, had ik het alleen over een 'gevoel', bepaalde spanning enzovoort. ik weet dat ik moet oppassen, dat is één, en ik heb zoiets nog nooit eerder meegemaakt (wat het raar maakt, en gevaarlijk), dat is twee.

dus ja, hoe het verder gaat... ik heb mezelf nu streng toegesproken... héél streng, dat is het enige wat ik erover kan zeggen.
pi_30188734
quote:
op vrijdag 2 september 2005 01:34 schreef nadine26 het volgende:
jah... precies. ik zit niet zo met die ex-vrouw en zijn vriendin, en de kinderen... dat is een ingewikkelder verhaal, maar ik zou eigenlijk niet weten wat goed voor hen zou zijn, aangezien hun onschuldige & onbezorgde kindertijd in principe toch al vern***t is door de scheiding en de hele ellende eromheen. (dus áls ik al partij zou kiezen voor iemand anders dan mezellf, dan gaan al mijn votes naar zijn ex-vrouw).

maar eerlijk gezegd ben ik nog niet eens aan die grote vragen toegekomen; toen ik mijn eerste bericht postte, had ik het alleen over een 'gevoel', bepaalde spanning enzovoort. ik weet dat ik moet oppassen, dat is één, en ik heb zoiets nog nooit eerder meegemaakt (wat het raar maakt, en gevaarlijk), dat is twee.

dus ja, hoe het verder gaat... ik heb mezelf nu streng toegesproken... héél streng, dat is het enige wat ik erover kan zeggen.
als je jezelf nu al streng toe hebt gesproken is het niet zo goed met je... bedoel hoe jij jezelf toesprak hier stelde weinig voor behalve dat hij zo leuk is en dat jij niet zo goed weet wat je moet doen...

ik heb het gevoel dat je echt gewoon zo'n meid bent die echt zo gemakkelijk te verneuken is gewoon...

en die kindertijd hoeft niet verneukt te zijn door een scheiding hoor... als dat zo zou zijn wil ik niet weten hoe mijn jeugd te definieeren is en wat een gelul dat 'als je votes' naar zijn ex vrouw gaan, je zit er zelfs aan te denken om die vent te neuken zoals ik het hier lees om nog maar niet te spreken van je opsomming van 2 punten waaruit zou blijken dat je moet oppassen ofzo

je moet oppassen dat is punt 1 en punt 2 is dat je het nog nooit hebt meegemaakt wat het gevaarlijk maakt

bedoel ik kom misschien lullig over maar ik vind dit echt gewoon honderd keer nergens over gaan
pi_30189112
quote:
op vrijdag 2 september 2005 01:51 schreef #ANONIEM het volgende:

[..]

en die kindertijd hoeft niet verneukt te zijn door een scheiding hoor... als dat zo zou zijn wil ik niet weten hoe mijn jeugd te definieeren is en wat een gelul dat 'als je votes' naar zijn ex vrouw gaan, je zit er zelfs aan te denken om die vent te neuken zoals ik het hier lees
dat van die verneukte kindertijd staat er iets genuanceerder: 'onschuldige & zorgeloze' kindertijd, dat is wat anders. ideaal gezien ziet een kindertijd er zo uit. meestal is het niet zo ideaal. dat is geen ramp, dat is alleen maar jammer.

en wat punt twee betreft..... ik zie het een beetje duizelen momenteel (kan ook aan mijn alcoholisme liggen, dan heeft snuifduif toch gelijk).
pi_30189143
quote:
op vrijdag 2 september 2005 02:09 schreef nadine26 het volgende:
dat van die verneukte kindertijd staat er iets genuanceerder: 'onschuldige & zorgeloze' kindertijd, dat is wat anders. ideaal gezien ziet een kindertijd er zo uit. meestal is het niet zo ideaal. dat is geen ramp, dat is alleen maar jammer.

en wat punt twee betreft..... ik zie het een beetje duizelen momenteel (kan ook aan mijn alcoholisme liggen, dan heeft snuifduif toch gelijk).
ik heb ook drank op, bedoelde het ook niet zo verkeerd hoor. ben nou eenmaal soms een hufter met drank op ook tegen vrienden van me. maar tegen mijn vriendin ben ik altijd aardig.
pi_30191742
quote:
op donderdag 1 september 2005 14:25 schreef nadine26 het volgende:
nog iets anders. dat zijn ex-vrouw mij zou hebben aangenomen om haar man te strikken, lijkt me wel een beetje sterk. zoals gezegd: zijn vriendin ziet er prachtig uit, ligt hele dagen onder de zonnebank of ze zit bij de nagelmanicure of in de sportschool, dus in principe is het ingewikkeld concurreren met haar. (ik zeg: in principe!!)
die ex-vrouw heeft jou aangenomen omdat zij jou taxeert als goed neukbaar en beperkt houdbaar, de voorkeur van haar ex-man kennende. als jij haar ex-man eenmaal verleid hebt, dan is jouw rol in haar scenario beëindigd. zij zal jou vervolgens de laan uitsturen, met voldoende ruchtbaarheid opdat de aanstaande bruid te horen krijgt dat de aanstaande bruidegom zich nog steeds promiscue gedraagt. dit leidt tot relationele wrijvingen en uitstel van het aanstaande huwelijk. naarmate de tijd verstrijkt zal monsieur in rustiger vaarwater geraken en zal madame een steeds acceptabelere levenspartner blijken. kortom nadine, jij bent ingehuurd om de rol van katalysator te vervullen ... niets minder en beslist niets meer.
quote:
zij is zelf francaise ...
dat verklaart waarom ik de plot onmiddellijk aanvoelde ... ik kom zelf uit een frans nest.
en amour comme à la guerre, tous les coups sont permis ... strijdkreet van iedere zichzelf respecterende française.
pi_30191837
quote:
op donderdag 1 september 2005 12:38 schreef nadine26 het volgende:
kreeg net een sms-je van zijn ex: ik moet er morgenavond om 18.00 zijn, en of ik iets 'passends' wil aantrekken. sorry?! (ze geeft een feestje. zou het de bedoeling zijn dat ik met de gasten ga mingelen of zo?!)
haar bedoeling is jou te presenteren aan degenen die binnenkort de geruchten over jou en haar ex-man gaan verspreiden.

daarom lijkt het mij verstandig geen voedingsbodem aan dergelijke geruchten te geven. dus eventuele avances afwimpelen met een charmante doch vastbesloten houding. ennuh, gelet op jouw alcoholische voorkeuren, wacht daarmee tot de gasten vertrokken zijn. bref, gardez votre dignité.
  vrijdag 2 september 2005 @ 07:29:33 #262
30509 Nightwulf
Howling lone wolf
pi_30191978
heb dit topic een beetje door zitten lezen, maar misschien is dit al eerder gezegd: je beschrijft hoe hij eruit ziet, wat vooor werk hij doet. zijn ex is een francaise en geeft een feestje, zijn nieuwe vriendin is een beauty met een gat in haar neus, hoeveel kinderen etc.
ik bedoel, heb je je wel eens afgevraagd of er geen mensen uit hun kennissenkring misschien ook op fok zitten?
als dit een bekende van mij was zou ik hem door je beschrijving er zo uit halen.
er is begrijp ik nog niks gebeurt behalve wat blikken of momenten waar jij een natte poes van krijgt.
straks loop je op dat feestje en loopt iedereen elkaar aan te stoten, kijk daar heb je dat meisje van fok, met haar fantasieen.
Be kind whenever possible. It is always possible.
Dalai Lama
pi_30192648
volgens mij is dit gewoon een topic van vivi
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_30193751
quote:
op vrijdag 2 september 2005 08:47 schreef milagro het volgende:
daar begint het wel steeds meer op te lijken ja.
  vrijdag 2 september 2005 @ 10:34:25 #265
118655 Rocco_jr
Nolius je weet wat je bent!
pi_30194842
het is alweer een tijdje geleden dat ik in dit topic heb gelezen, bijlezen geen tijd voor dus de vraag:

is er al geneukt?
I love my followers & fans!
  vrijdag 2 september 2005 @ 10:46:04 #266
60533 Quara
R3Ð Ðév¡l
pi_30195143
quote:
op vrijdag 2 september 2005 10:34 schreef rocco_jr het volgende:
het is alweer een tijdje geleden dat ik in dit topic heb gelezen, bijlezen geen tijd voor dus de vraag:

is er al geneukt?
neen, beter opletten. ze gaat vanavond weer. alleen dan naar de ex. volgende week pas naar hem
[url=http://www.]www.[/url]
Thinking to be is quite the opposite of being one
  vrijdag 2 september 2005 @ 12:04:39 #267
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30197246
quote:
op vrijdag 2 september 2005 05:45 schreef gajus het volgende:

[..]

die ex-vrouw heeft jou aangenomen omdat zij jou taxeert als goed neukbaar en beperkt houdbaar, de voorkeur van haar ex-man kennende. als jij haar ex-man eenmaal verleid hebt, dan is jouw rol in haar scenario beëindigd. zij zal jou vervolgens de laan uitsturen, met voldoende ruchtbaarheid opdat de aanstaande bruid te horen krijgt dat de aanstaande bruidegom zich nog steeds promiscue gedraagt. dit leidt tot relationele wrijvingen en uitstel van het aanstaande huwelijk. naarmate de tijd verstrijkt zal monsieur in rustiger vaarwater geraken en zal madame een steeds acceptabelere levenspartner blijken. kortom nadine, jij bent ingehuurd om de rol van katalysator te vervullen ... niets minder en beslist niets meer.
[..]
dat zei ik al
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  vrijdag 2 september 2005 @ 12:09:19 #268
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30197393
quote:
op vrijdag 2 september 2005 08:47 schreef milagro het volgende:
ik ben italiaans..! niet frans

en je denkt toch zeker niet dat ik zo snel over henk heen ben...
pi_30199667
quote:
op vrijdag 2 september 2005 06:43 schreef gajus het volgende:

[..]

bref, gardez votre dignité.
gajus, ik ga m'n best doen! dank voor het advies & de dieperliggende achtergrond; je zou wel eens gelijk kunnen hebben (en vivi dus ook). shit. ik geloof dat ik een vaag lampje zie branden aan het eind van de tunnel.

hoe dan ook, ik heb bedacht dat ik gewoon m'n korte spijkerbroek aantrek vanavond, ik heb geen zin om me voor haar karretje te laten spannen. als het waar is dat zij mij alleen maar aan haar ex-man wil koppelen om uiteindelijk zélf de hoofdprijs binnen te slepen, dan begin ik nu alvast met een tegenoffensief.

of sla ik nu door...?!
pi_30199827
quote:
op vrijdag 2 september 2005 07:29 schreef nightwulf het volgende:
ik bedoel, heb je je wel eens afgevraagd of er geen mensen uit hun kennissenkring misschien ook op fok zitten?
nee, niet over nagedacht. 't lijkt me ook sterk. die mensen hebben allemaal een baan, wat hebben die hier in godsnaam te zoeken? maar zoals het er nu naar uitziet, gaat dat dienstverband van mij toch niet heel lang meer duren (zie mijn vorige bericht)....
  vrijdag 2 september 2005 @ 13:27:59 #271
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_30199866
quote:
op vrijdag 2 september 2005 13:21 schreef nadine26 het volgende:

hoe dan ook, ik heb bedacht dat ik gewoon m'n korte spijkerbroek aantrek vanavond, ik heb geen zin om me voor haar karretje te laten spannen.
dat lijkt me dan juist weer de verkeerde tactiek, om redenen al eerder vermeld.
trek dan een jeans van normale lengte aan .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 2 september 2005 @ 13:28:39 #272
128310 JeeWeeTje
Congenitaal lief?
pi_30199887
quote:
op vrijdag 2 september 2005 13:21 schreef nadine26 het volgende:

[..]

of sla ik nu door...?!
ik zou toch echt gewoon voor het geld gaan hoor. geen relatie aanknopen en toch simpel veel geld binnenhalen.
maar ach, op een wat sjieker feestje in je kortgenipte spijkerbroek met gaten aankomen heeft ook wel wat.
maar volgens mij uitermate carriere beeindigend..
pi_30201826
quote:
op vrijdag 2 september 2005 13:27 schreef copycat het volgende:

[..]

dat lijkt me dan juist weer de verkeerde tactiek, om redenen al eerder vermeld.
trek dan een jeans van normale lengte aan .
tja...volgens mij wil ze hem toch juist wel versieren...
You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore
  vrijdag 2 september 2005 @ 14:28:41 #274
30509 Nightwulf
Howling lone wolf
pi_30201860
ik zou het spel lekker meespelen, lekker verleidelijk jurkje aan doen.
zorg dat je het middelpunt van het feestje bent, alle blikken op jou gericht
sexy-er dan zij erbij loopt

ps. ik heb ook een fulltime baan hoor
p.s.2 wat quote je lekker
Be kind whenever possible. It is always possible.
Dalai Lama
pi_30203761
ik begin een beetje paranoïde te worden. het heeft even geduurd, maar ik raak er meer & meer van overtuigd dat het inderdaad een complot is. een set-up.

de jongen die mij aan dit baantje heeft geholpen, kent de familie waar ik werk. het ergerde me al de hele tijd dat hij voortdurend zit te vissen bij mij: hoe het op m'n werk was, wat ik van haar vind, en van hem, en van de vriendin, en van de 'italiaanse toestanden' die zich daar afspelen, enzovoort. hij heeft zelfs een keer gevraagd: 'en, zijn er nog spannende ontwikkelingen?' waarop ik zei: 'ja, de kinderen lagen om acht uur in bed. vind je dat spannend genoeg?' ik ga hem niet aan z'n neus hangen wat er speelt, aangezien hij óók veel omgaat met mijn vriendje. maar ik vond het wel vreemd. toch heb ik er niet eerder bij stilgestaan dat die nieuwsgierigheid van hem wel eens zou kunnen voortkomen uit méér dan alleen nieuwsgierigheid...

ik twijfel nog over wat ik zal aantrekken. ik twijfel aan alles, op dit moment. ook aan m'n eigen verstand.
pi_30203799
heb je zelf ook nog een vriendje???? dat wist ik niet. en je zou bereid zijn om vreemd te gaan met die kerel, terwijl je vriendje thuis op de bank zit?
pi_30203846
[quote]op vrijdag 2 september 2005 13:28 schreef jeeweetje het volgende:

[..]

ik zou toch echt gewoon voor het geld gaan hoor. geen relatie aanknopen en toch simpel veel geld binnenhalen.

of nóg beter: én het geld binnenharken, én de relatie aanknopen. ik begin een beetje opstandig te worden van de hele complottheorie.
pi_30203876
quote:
op vrijdag 2 september 2005 15:28 schreef nadine26 het volgende:
ik begin een beetje paranoïde te worden. het heeft even geduurd, maar ik raak er meer & meer van overtuigd dat het inderdaad een complot is. een set-up.

de jongen die mij aan dit baantje heeft geholpen, kent de familie waar ik werk. het ergerde me al de hele tijd dat hij voortdurend zit te vissen bij mij: hoe het op m'n werk was, wat ik van haar vind, en van hem, en van de vriendin, en van de 'italiaanse toestanden' die zich daar afspelen, enzovoort. hij heeft zelfs een keer gevraagd: 'en, zijn er nog spannende ontwikkelingen?' waarop ik zei: 'ja, de kinderen lagen om acht uur in bed. vind je dat spannend genoeg?' ik ga hem niet aan z'n neus hangen wat er speelt, aangezien hij óók veel omgaat met mijn vriendje. maar ik vond het wel vreemd. toch heb ik er niet eerder bij stilgestaan dat die nieuwsgierigheid van hem wel eens zou kunnen voortkomen uit méér dan alleen nieuwsgierigheid...

ik twijfel nog over wat ik zal aantrekken. ik twijfel aan alles, op dit moment. ook aan m'n eigen verstand.
gewoon lekker vreemdgaan en ons vertellen hoe het afloopt . doe nou!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_30203903
quote:
op vrijdag 2 september 2005 15:29 schreef fuifduif het volgende:
heb je zelf ook nog een vriendje???? dat wist ik niet. en je zou bereid zijn om vreemd te gaan met die kerel, terwijl je vriendje thuis op de bank zit?
lees anders is ene keer het hele topic

ts: zoals werd vermeld,.. speel gewoon het spelletje mee maar ken je grenzen.
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
op vrijdag 2 september 2005 15:29 schreef fuifduif het volgende:
nou fuifduif, je moet wel een beetje bij de les blijven. ja, ik heb een vriendje. een vaag vriendje, zoals ik het eerder noemde, en inmiddels ziet het er sterk naar uit dat hij een héél vaag vriendje gaat worden, een vriendje dat mijn vriendje niet meer is, maar dat is een ander verhaal waarmee ik jullie niet zal lastigvallen.
  vrijdag 2 september 2005 @ 15:39:20 #281
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_30204064
quote:
op vrijdag 2 september 2005 15:33 schreef nadine26 het volgende:

[..]

nou fuifduif, je moet wel een beetje bij de les blijven. ja, ik heb een vriendje. een vaag vriendje, zoals ik het eerder noemde, en inmiddels ziet het er sterk naar uit dat hij een héél vaag vriendje gaat worden, een vriendje dat mijn vriendje niet meer is, maar dat is een ander verhaal waarmee ik jullie niet zal lastigvallen.
het mag hoor.. daar is r&p voor... maar goed.. het gras is altijd groener he.. onthoudt dat wel...
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  vrijdag 2 september 2005 @ 15:48:34 #282
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30204342
ik zou er gewoon bovenstaan en me zo proffesioneel mogelijk opstellen..als je dat baantje wil houden tenminste. met die korte spijkerbroekjes dwing je m.i. niet het respect af wat je wil bereiken...door je zakelijk op te stellen (en overeenstemmig te kleden) zal madame snel genoeg door hebb en dat je niet het manipuleerbare pionnetje bent waar ze je in 1e instantie ms voor aanzag.
pi_30204432
quote:
op vrijdag 2 september 2005 14:28 schreef nightwulf het volgende:
ik zou het spel lekker meespelen, lekker verleidelijk jurkje aan doen.
zorg dat je het middelpunt van het feestje bent, alle blikken op jou gericht
sexy-er dan zij erbij loopt
wellicht effectief in een gezelschap van parvenu's. maar gelet op het gehaaide spel van madame, lijkt mij het tegendeel het geval. ik zou gaan voor cc's kledingsadvies.
  vrijdag 2 september 2005 @ 15:52:12 #284
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_30204463
ik wacht nog steeds op die foto...
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_30204487
kom op zeg, waarom gaat iedereen hier serieus op in?

het ruikt hier wel héél sterk naar kloon.
  vrijdag 2 september 2005 @ 15:55:18 #286
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30204566
en?

* chips pakt

als iedereen die instelling had zou gtst ook geen kijkcijfers trekken...
pi_30204623
ik heb niet zoveel 'zakelijke' kleren. geen, om precies te zijn. en verder heb ik momenteel vooral last van rebelse neigingen.
pi_30204656
quote:
op vrijdag 2 september 2005 12:09 schreef vivi het volgende:

[..]

ik ben italiaans..! niet frans
ik zie ongeveer 45 raakvlakken met jouw drama , de overmatige details doen er nog eens een schepje boven op, de manier van reageren "ja maar, ja maar, ja maar" ook.

het zou zo een kloon van je kunnen zijn, een franse variatie op een thema.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  vrijdag 2 september 2005 @ 15:59:06 #289
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30204687
nou ja..je hoeft ook niet in een mantelpakje..maar gewoon een spijkerbroek zonder gaten..behoort toch wel tot de mogelijkheden????

en om nu rebelse neigingen vind ik wel een beetje kinderachtig... je bent geen 16 meer toch..
pi_30204704
quote:
op vrijdag 2 september 2005 15:57 schreef nadine26 het volgende:
ik heb niet zoveel 'zakelijke' kleren. geen, om precies te zijn. en verder heb ik momenteel vooral last van rebelse neigingen.
je bent niet alleen!!
  vrijdag 2 september 2005 @ 16:00:48 #291
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30204740
quote:
op vrijdag 2 september 2005 15:58 schreef milagro het volgende:

[..]

ik zie ongeveer 45 raakvlakken met jouw drama , de overmatige details doen er nog eens een schepje boven op, de manier van reageren "ja maar, ja maar, ja maar" ook.

tis toch echt niet zo

maar mijn topics zijn dus net zo amusant?

vrijdag 2 september 2005 @ 16:05:29 #292
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_30204907
quote:
op vrijdag 2 september 2005 16:00 schreef vivi het volgende:

maar mijn topics zijn dus net zo amusant?
de eerste wel, daarna werd het al snel uitgekauwde kost
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 2 september 2005 @ 16:06:55 #293
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30204959
bummer...kwou er net nog 1 openen

pi_30205089
quote:
op vrijdag 2 september 2005 15:58 schreef milagro het volgende:

[..]

vivi, welk drama? welke raakvlakken? kan ik me ergens inlezen?
  vrijdag 2 september 2005 @ 16:19:29 #295
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30205400
be carefull what you wish for

milagro bedoeld wrs dat er raakvlakken zijn qua manier van posten dan de daadwerkelijke situatie hoor..daarin zie ik eigenlijk geen raakvlakken
pi_30206039
quote:
op vrijdag 2 september 2005 15:31 schreef nadine26 het volgende:
[quote]op vrijdag 2 september 2005 13:28 schreef jeeweetje het volgende:
... ik begin een beetje opstandig te worden van de hele complottheorie.
je bent beland in een slangenkuil. als je je niet kunt beheersen, dan moet je wegwezen. als je je wel kunt beheersen, dan wordt het tijd een overlevingsstrategie te bedenken. vooralsnog wens ik je een waardig feestje.
pi_30206276
hmm, moeilijke situatie, ben erg benieuwd hoe dit afloopt.
pi_30206418
en
pi_30206425
toen
pi_30206428
was 'ie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')