hahaha in 1x goed.....quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:20 schreef Bupatih het volgende:
Kiest u maar.
Al denk ik dat je die linksonder bedoelt.
Ik ken je te goed.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:22 schreef babette21 het volgende:
[..]
hahaha in 1x goed.....
de rest is wel te verdragen, maar deze mag namens mij op de lijst![]()
Samen dan hèquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:21 schreef J-net het volgende:
Mariska Hulscher & Irene van de Laar, misschien zelfs maar 2.5 hersencellen,
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:21 schreef J-net het volgende:
Ellemieke Vermolen: heeft 3 hersencellen, 1 op te eten, 1 om te slapen en 1 om niet in de keuken te schijten
Volgens mij heb je van mijn lijstje afgekeken.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:21 schreef J-net het volgende:
Sylvie Meis: het verschrikkelijkste uit de lucht gevallen monster nu gelukkig in Duitsland
Ellemieke Vermolen: heeft 3 hersencellen, 1 op te eten, 1 om te slapen en 1 om niet in de keuken te schijten
Christine van der Horst: echt te erg voor woorden
Yorinde Moll: ook 3 hersencellen
Mariska Hulscher & Irene van de Laar, misschien zelfs maar 2.5 hersencellen,
Caroline Tensen: slaat echt nergens op
Victoria Koblenko: arrogante huppelkut en ik heb recht van spreken, want ik heb met dr gestudeerd (zelfde opleiding, aantal dezelfde colleges)
Patty Brard: 2 hersencellen
Marijke Helwegen, hersencellen zijn plastisch toegevoegd, maar hebben geen toegevoegde waarde volgens mij
...... dat is het wel volgens mij.
Ja die ook Willibrord frequinquote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:14 schreef Frollo het volgende:
Hey, we zijn Willibrord Frequin helemaal vergeten!
Die ja! Nog wel de ergste van allemaal.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:54 schreef postinggirl het volgende:
Die laatste heet Marlayne Sahupala.
Die's leuk!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:25 schreef ThomasBerge het volgende:
Fiona van RTL Boulevard
Af en toe doet ze behoorlijk hysterisch. Maar hoe ze haar nieuwe programma aankondigde was wel lachwekkendquote:
Verschrikkelijk is hij jaquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:34 schreef BVO het volgende:
Die zwarte uit de Postbankleeuw.
Howard Komproequote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:34 schreef BVO het volgende:
Die zwarte uit de Postbankleeuw.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |