abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30196774
Ninja Gaiden, ik kom wel tot de eindbaas, maar dan heb ik geen potions meer over. Laat staan talismans of rebirth. Allemaal vanwege die kleine ghostfish
Ik die 3 bollen van vuur om me heen casten en met mijn stokjes lange combo's maken. En toch krijgen ze me de hele tijd te pakken en dan zijn al je levens weer naar de kut. Ik moet toegeven dat ik het ook nog maar 3 keer geprobeerd heb ofzo, maar als ik me verveel zal ik eens verder gaan proberen
pi_30196955
Resident Evil: Nemesis!

Veelte eng man!!
If I don't make it in heaven I'll run shit in Hades
  vrijdag 2 september 2005 @ 12:00:53 #103
34586 kepler
No bounce, no play
pi_30197125
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 11:47 schreef Bleet het volgende:
Ninja Gaiden, ik kom wel tot de eindbaas, maar dan heb ik geen potions meer over. Laat staan talismans of rebirth. Allemaal vanwege die kleine ghostfish
Ik die 3 bollen van vuur om me heen casten en met mijn stokjes lange combo's maken. En toch krijgen ze me de hele tijd te pakken en dan zijn al je levens weer naar de kut. Ik moet toegeven dat ik het ook nog maar 3 keer geprobeerd heb ofzo, maar als ik me verveel zal ik eens verder gaan proberen
die visjes

ik heb er nog steeds nachtmerrie's over, serieus die dingen zijn zooooooooo irritant
The line is a dot to you!
pi_30197545
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 11:47 schreef Bleet het volgende:
je kan teruglopen he,
je loopt beneden die toren weer uit dan ga je rechtsaf (dus niet rechtsaf voor de camera maar rechtsaf van hoe je van de toren afkomt).
je blijft het pad volgen gaat door de deur, loopt de trap af, je loopt weer rechtdoor naar de deur en vanaf daar kan je makkelijk bij die shop in de stad komen
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  vrijdag 2 september 2005 @ 12:18:41 #105
34586 kepler
No bounce, no play
pi_30197655
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 12:15 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

je kan teruglopen he,
je loopt beneden die toren weer uit dan ga je rechtsaf (dus niet rechtsaf voor de camera maar rechtsaf van hoe je van de toren afkomt).
je blijft het pad volgen gaat door de deur, loopt de trap af, je loopt weer rechtdoor naar de deur en vanaf daar kan je makkelijk bij die shop in de stad komen
maar dan moet je weer langs die vissen toch? En op een of andere manier kom ik daar niet makkelijk voorbij
pi_30197885
Vuurballetjes + vigorian flails
Dat zijn die stokkies met die mesjes eraan, gewoon de meest simpele move spammen zodra ze eraan komen. (en ik weet het ik praat er makkelijk over, de eerste keer heb ik flink zitten schelden bij dat stuk maar oefening baart kunst)
  vrijdag 2 september 2005 @ 12:53:34 #107
34586 kepler
No bounce, no play
pi_30198764
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 12:25 schreef Gamedemon het volgende:
Vuurballetjes + vigorian flails
Dat zijn die stokkies met die mesjes eraan, gewoon de meest simpele move spammen zodra ze eraan komen. (en ik weet het ik praat er makkelijk over, de eerste keer heb ik flink zitten schelden bij dat stuk maar oefening baart kunst)
ik weet de techniek en het lukt ook wel, totdat er in de combo's op een gegeven moment een hapering zit.... en dan ben je de lul met die vissen
pi_30198819
hangt ervanaf in welk stadium je die krengen hebt, in het begin komen er echt super veel daar mag je geen fouten maken, maar midden in kan je wel een foutje veroorloven
  vrijdag 2 september 2005 @ 13:32:51 #109
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_30200019
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 12:53 schreef kepler het volgende:

[..]

ik weet de techniek en het lukt ook wel, totdat er in de combo's op een gegeven moment een hapering zit.... en dan ben je de lul met die vissen
gewoon die vuurballen ninpo gebruiken dan loop je dr zo doorheen en die visjes droppen rode essence als de pest dus het kost je eigenlijk ook niet eens zoveel
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_30205885
NES: Castlevania.
Kwam niet voorbij eerste level. (verspilling van de 129 gulden)
  vrijdag 2 september 2005 @ 16:37:33 #111
3767 Herald
Come get some
pi_30206097
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 16:31 schreef von_manstein het volgende:
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_30218653
hehehe, enigste game waar ik niet voorbij het eerste level kwam was 'Last action hero' op de NES.
Lukt me nu nogsteeds niet
If Matrix was here, he'd laugh too
  zaterdag 3 september 2005 @ 00:54:32 #113
23328 NiMPhoenix
www.nimation.nl
pi_30219670
Zeer herkenbaar topic dit.
Ik kan beter de games opnoemen die ik wel heb uitgespeeld
Mafia, Final Fantasy 7,9,10
Zo dat was niet veel he
Ergste: NES kwam niet voorbij eerste level van balloo the bear in zo'n vliegtuigje of zo
Today we escape, we escape.......
pi_30235942
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 13:32 schreef numero_uno het volgende:

[..]

gewoon die vuurballen ninpo gebruiken dan loop je dr zo doorheen en die visjes droppen rode essence als de pest dus het kost je eigenlijk ook niet eens zoveel
Met je normale stokjes (geen idee hoe je die dingen noemt) kun je langere combo's maken en heb je een kleinere hapering naar mijn ervaring dan. En die ninpo had ik ook al. Anyways, dat is weer maaaaanden geleden, dus ik ben maar weer helemaal overnieuw begonnen, gewoon om het gevoel terug te krijgen
pi_30244084
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 16:31 schreef von_manstein het volgende:
Toch wel geruild ?
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_30244996
The Elders Scrolls 3: Morrowind.
Ik speel eigenlijk nooit RPG's en het was me aan het begin niet duidelijk wat ik moest doen Ik liep gewoon een beetje rond door af en toe afgeslacht te worden door vage beesten en wormen ofzo Ik heb hem toen maar weer gedeinstalleerd. Ik had hem nog wel legaal
pi_30245022
Een spel wat ik echt niet kan uitspelen heb ik al jaren voor de PS1.. Crash Bash ofzo. Echt van die rot mini-games die gewoon te frustrerend voor woorden zijn. Ik ben in totaal op 80% gekomen, kon echt niet verder spelen.
Heb het spel nu uitgeleend aan iemand die wel zin had om frustraties kwijt te raken ofzo. Als ik hem terug heb, verkoop ik die hap echt gewoon..

Ik heb geen zin om bij een psychiater te gaan lopen omdat die stomme, kleine, irritante characters niet luisteren naar mijn bevelen! Mrah
pi_30246031
btw, ik vind de topictitel een beetje onduidelijk Had beter "Games die je nooit uitspeeld en waarom" ofzo kunnen heten IMO
  zondag 4 september 2005 @ 11:36:06 #119
41565 supadupagama
so what I type shows up here?
pi_30253412
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 16:14 schreef HMaster-II het volgende:
Phantasmagoria

Ook zo'n spel dat je verplicht één vaste volgorde uit te voeren. Als je dat niet doet, dan zit je hopeloos vast. En dat al in de eerste 5 minuten van het spel..
Weet je dat als je vastzit je altijd op het doodshoofd kan drukken en die dan een hint geeft!?
Het is dan misschien niet helemaal eerlijk, maar het hielp mij ook het verhaal tot het eind te zien
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 16:28 schreef SlaadjeBla het volgende:
Grim Fandango
Deze was gewoon TE moeilijk
Misschien begin ik binnenkort nog een keer opnieuw, het blijft kriebelen
Gebruik alsjeblieft een online guide! Ja, ik was te dom om alles zelf op te lossen.
Maar het spel is zo fantastisch, dat ik er totaal geen schuldgevoel over had.
WANTED: Somebody to go back in time with me. This is not a joke. P.O. Box 322, Oakview, CA 93022. You'll get paid after we get back. Must bring your own weapons. Safety not guaranteed. I have only done this once before.
pi_30255712
Xbox: Prisoner of War

op zich niet een supergoed spel, maar het was gratis.

bij het 5e en laatste level (voor de 2e keer vast in dat kasteel) moet je via een balkon de kamer van een sergeant/majoor betreden. alles geprobeerd, maar ik kom er verdamt niet op...

misschien probeer ik het ooit nog wel weer een keer (en zie ik dan iets wat ik altijd heb gemist...)
pi_30256339
Valt me op dat hier zoveel mensen zich hebben geirriteerd aan Ninja Gaiden
Vond 't een geweldig spel met een heerlijke sub-eindbaas
Ook wel lache dat je in 't begin al meteen geen reet meer aan Fire Wheels hebt, en je 'm later gewoon tegen de sub-eindbaas gebruikt

Maargoed:
Burnout 3
Gvd gvd wat speelt de computer vals zeg, als je gewoon snoeihard wegboost met nitro, dat constant blijft doen, zitten ze nog 1 seconden achter je
Heeft me zo geirriteerd dat ik op de helft van 't spel hem in de hoek heb gegooid...

Enter the Matrix
Was op een gegeven moment in zo'n tunnel (geen idee meer waar, is alweer tijdje geleden)
Dat ik had gesaved, volgende dag weer geload, wordt meteen aangevallen door tig agenten, krijg nieteens de kans te reageren, hoppa dood. Irritant gedoe >_>
pi_30257107
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 12:17 schreef Rikoko het volgende:
Fallout 2, heb ik focking masterlijke energy weapons skills op 200 en melee skills op 200, kan ik die klote lui in het laatste gedeelte op dat fucking olieplatform niet doodmaken
Hah, dan doe je toch echt wat verkeerd! Als je daar bent kan je allang de sniper skill krijgen, elke ranged attack wordt een critical! Ik had het daar erg simpel, big guns skill + sniper skill + die Bozar ge equipped = mega veel schade aanrichten! Zelfs Frank Horrigan had ik na 2 schoten neer haha! Machtig ook die voice acting van Michael Dorn.
pi_30259875
quote:
Op zondag 4 september 2005 13:30
Burnout 3

Gvd gvd wat speelt de computer vals zeg, als je gewoon snoeihard wegboost met nitro, dat constant blijft doen, zitten ze nog 1 seconden achter je
Heeft me zo geirriteerd dat ik op de helft van 't spel hem in de hoek heb gegooid...
maar dat spel was ook zo slechts als het maar kon :\
  zondag 4 september 2005 @ 18:01:01 #124
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_30264024
De meeste spellen die ik speel zijn RPG's en af een toe een ww2 shooter als er een goeie op de markt is. De gameplay en verhaallijn zijn het meest belangrijke voor mij. Als de graphics niet 100% zijn of achterhaald, boeiend. Als het verhaal me interesseerd dan blijf ik gewoon spelen tot ik het uit heb.

Final Fantasy 7 op de playstation 1 zat ik vast op het eind van disc1. Op de pc heb ik hem meerdere malen uitgespeeld net zoals alle andere FF's. Behalve x-2 want dat vind ik gewoon een spel van...Tja dat is het toch niet helemaal.

Morrowwind heb ik ook nooit uitgespeeld. ik kan niet fatsoenlijk levels behalen er in en ben dus merendeels van de tijd te zwak om verder te gaan. Beetje monsters in mekaar hakken terwijl ze weinig xp geven en dat voor een lange tijd...nee dank je.

De commando's serie vond ik ook erg goed. Deel 3 heb ik dus nog niet uitgespeeld. Echt...je bent soms dagen over 1 missie bezig met ontelbare hoeveelheid pogingen. soms midden in de nacht krijg je een ingeving, meteen uitproberen. wat heb ik weinig geslapen met die spellen en vond het nog leuk ook

Doom 3. Vond het op een gegeven moment zo saai en voorspelbaar worden dat ik halverwege gestopt ben.

The Suffering was een erg goede game. maar omdat de gameplay ruk was heb ik het snel er af gegooid. wel jammer, want als de besturing beter was had ik hem zeker uitgespeeld.

Silent Hill 4 op de PS2 was het eerste griezel spel wat ik geprobeerd heb. Nooit Resident evil of wat anders gespeeld. weet je...ik werd er ziek van. hehe nee niet omdat het eng was, maar vanwege die camera posities. Als ik niet beter wist zou ik zeggen dat ik zeeziek was :S

Zag Full Spectrum Warrior voorbij komen in deze topic. Geweldig spel. Had even tijd nodig om het te snappen, maar daarna ging het als een tierelier door al die levels heen. Kan niet wachten op deel 2. Deze game is vele malen beter dan Brothers in Arms. Maar dat is omdat de menu's in BiA zwaar klote zijn

Moet er wel bij zeggen dat ik vaak nieuwe spellen uit probeer en het grote merendeel wordt na 3-4 uur er weer afgegooid omdat het een zwak verhaal heeft en weinig uitdaging.
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
pi_30267212
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:36 schreef supadupagama het volgende:

Gebruik alsjeblieft een online guide! Ja, ik was te dom om alles zelf op te lossen.
Maar het spel is zo fantastisch, dat ik er totaal geen schuldgevoel over had.
Zo fantastisch dat ik weer opnieuw begonnen ben zonder walkthroughs. Ik ben alweer daar waar ik gebleven ben. Heerlijk spel. En zo heel ver was ik nog niet, dus er is nog voldoende te ontdekken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')