die visjesquote:Op vrijdag 2 september 2005 11:47 schreef Bleet het volgende:
Ninja Gaiden, ik kom wel tot de eindbaas, maar dan heb ik geen potions meer over. Laat staan talismans of rebirth. Allemaal vanwege die kleine ghostfish![]()
Ik die 3 bollen van vuur om me heen casten en met mijn stokjes lange combo's maken. En toch krijgen ze me de hele tijd te pakken en dan zijn al je levens weer naar de kut. Ik moet toegeven dat ik het ook nog maar 3 keer geprobeerd heb ofzo, maar als ik me verveel zal ik eens verder gaan proberen
je kan teruglopen he,quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:47 schreef Bleet het volgende:
Ninja Gaiden, ik kom wel tot de eindbaas, maar dan heb ik geen potions meer over. Laat staan talismans of rebirth. Allemaal vanwege die kleine ghostfish![]()
Ik die 3 bollen van vuur om me heen casten en met mijn stokjes lange combo's maken. En toch krijgen ze me de hele tijd te pakken en dan zijn al je levens weer naar de kut. Ik moet toegeven dat ik het ook nog maar 3 keer geprobeerd heb ofzo, maar als ik me verveel zal ik eens verder gaan proberen
maar dan moet je weer langs die vissen toch? En op een of andere manier kom ik daar niet makkelijk voorbijquote:Op vrijdag 2 september 2005 12:15 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
je kan teruglopen he,
je loopt beneden die toren weer uit dan ga je rechtsaf (dus niet rechtsaf voor de camera maar rechtsaf van hoe je van de toren afkomt).
je blijft het pad volgen gaat door de deur, loopt de trap af, je loopt weer rechtdoor naar de deur en vanaf daar kan je makkelijk bij die shop in de stad komen
ik weet de techniek en het lukt ook wel, totdat er in de combo's op een gegeven moment een hapering zit.... en dan ben je de lul met die vissenquote:Op vrijdag 2 september 2005 12:25 schreef Gamedemon het volgende:
Vuurballetjes + vigorian flails
Dat zijn die stokkies met die mesjes eraan, gewoon de meest simpele move spammen zodra ze eraan komen. (en ik weet het ik praat er makkelijk over, de eerste keer heb ik flink zitten schelden bij dat stuk maar oefening baart kunst)
gewoon die vuurballen ninpo gebruiken dan loop je dr zo doorheen en die visjes droppen rode essence als de pest dus het kost je eigenlijk ook niet eens zoveelquote:Op vrijdag 2 september 2005 12:53 schreef kepler het volgende:
[..]
ik weet de techniek en het lukt ook wel, totdat er in de combo's op een gegeven moment een hapering zit.... en dan ben je de lul met die vissen
quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:31 schreef von_manstein het volgende:
NES: Castlevania.
Kwam niet voorbij eerste level. (verspilling van de 129 gulden)
Met je normale stokjes (geen idee hoe je die dingen noemt) kun je langere combo's maken en heb je een kleinere hapering naar mijn ervaring dan. En die ninpo had ik ook al. Anyways, dat is weer maaaaanden geleden, dus ik ben maar weer helemaal overnieuw begonnen, gewoon om het gevoel terug te krijgenquote:Op vrijdag 2 september 2005 13:32 schreef numero_uno het volgende:
[..]
gewoon die vuurballen ninpo gebruiken dan loop je dr zo doorheen en die visjes droppen rode essence als de pest dus het kost je eigenlijk ook niet eens zoveel
Toch wel geruildquote:Op vrijdag 2 september 2005 16:31 schreef von_manstein het volgende:
NES: Castlevania.
Kwam niet voorbij eerste level. (verspilling van de 129 gulden)
Weet je dat als je vastzit je altijd op het doodshoofd kan drukken en die dan een hint geeft!?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:14 schreef HMaster-II het volgende:
Phantasmagoria
Ook zo'n spel dat je verplicht één vaste volgorde uit te voeren. Als je dat niet doet, dan zit je hopeloos vast. En dat al in de eerste 5 minuten van het spel..
Gebruik alsjeblieft een online guide! Ja, ik was te dom om alles zelf op te lossen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:28 schreef SlaadjeBla het volgende:
Grim Fandango
Deze was gewoon TE moeilijk
Misschien begin ik binnenkort nog een keer opnieuw, het blijft kriebelen
Hah, dan doe je toch echt wat verkeerd! Als je daar bent kan je allang de sniper skill krijgen, elke ranged attack wordt een critical! Ik had het daar erg simpel, big guns skill + sniper skill + die Bozar ge equipped = mega veel schade aanrichten! Zelfs Frank Horrigan had ik na 2 schoten neer haha! Machtig ook die voice acting van Michael Dorn.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:17 schreef Rikoko het volgende:
Fallout 2, heb ik focking masterlijke energy weapons skills op 200 en melee skills op 200, kan ik die klote lui in het laatste gedeelte op dat fucking olieplatform niet doodmaken
maar dat spel was ook zo slechts als het maar kon :\quote:Op zondag 4 september 2005 13:30
Burnout 3
Gvd gvd wat speelt de computer vals zeg, als je gewoon snoeihard wegboost met nitro, dat constant blijft doen, zitten ze nog 1 seconden achter je![]()
Heeft me zo geirriteerd dat ik op de helft van 't spel hem in de hoek heb gegooid...
Zo fantastisch dat ik weer opnieuw begonnen ben zonder walkthroughs. Ik ben alweer daar waar ik gebleven ben. Heerlijk spel. En zo heel ver was ik nog niet, dus er is nog voldoende te ontdekken.quote:Op zondag 4 september 2005 11:36 schreef supadupagama het volgende:
Gebruik alsjeblieft een online guide! Ja, ik was te dom om alles zelf op te lossen.
Maar het spel is zo fantastisch, dat ik er totaal geen schuldgevoel over had.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |