quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:21 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Burnout 3: Na ontelbare pogingen lukt het me nog steeeeeeeeeds niet om met die $#@$#@ formule 1 wagen een race uit te kunnen rijden. Kutding. Verder heel het spel uitgespeeld, maar net die $#@$#@ euro racer niet.
Dat is een van de games die ik gewoon moest uitspelen. Wat een verhaal, wat een graphicsquote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:23 schreef SlaadjeBla het volgende:
Max Payne2.
Moet je uit zo'n brandend huis rennen. Vlak voordat ik geplet werd door een vallende, brandende boekenkast drukte ik per ongeluk op save. Iedere keer als ik nu spawnde, spawnde ik onder de brandende boekenkast => dood
En je kon niet kiezen om vanaf het begin van dat level te beginnen, dus ik zou helemaal opnieuw moeten beginnen
'quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:45 schreef Georges het volgende:
Niet willen uitspelen, dat gevoel heb ik niet vaak gehad, maar er dicht tegen aan zitten, dat wel.
Met San Andreas en de flight school. Heb in tijden niet zoveel gevloekt bij een spel. De makers van die missies moesten wel in een erg sadistische bui geweest zijn.
Grootste k*t missies in tijden.
Uiteindelijk wel gelukt overigens.
Maar het had niet veel gescheeld of ik was er mee gekapt.
Bij Sim City 4 begon op een gegeven moment de moeilijkheidsgraad me tegen te staan. Je moet te veel moeite doen om een stad draaiende te houden. Dat was in Sim City 3 een heel stuk anders.
Het heeft er wel voor gezorgd dat ik op een gegeven moment zoiets had van laat die stad maar lekker zitten, ik kap er mee.
Ik heb vaker dat games me niet meer boeien dan dat ik een bepaald level niet haal en daardoor niet verder ga.
idemquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:21 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Burnout 3: Na ontelbare pogingen lukt het me nog steeeeeeeeeds niet om met die $#@$#@ formule 1 wagen een race uit te kunnen rijden. Kutding. Verder heel het spel uitgespeeld, maar net die $#@$#@ euro racer niet.
idemquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:10 schreef darkskedar het volgende:
pfff al die n00bs die ninja gaiden niet uitgespeeld hebben, het is een schande
lol same here, gelukkig _hoef_ je die race niet te voltooien om verder te komenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:21 schreef Mr_Belvedere het volgende:
schandequote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:31 schreef Haushofer het volgende:
Ik heb GTA Vice City nooit uitgespeeld. Zat ergens op het end vast, en toen vond ik het wel best. Wel een bijzonder mooi spel trouwens, en ik krijg nog vaak genoeg het ouwe gouwe GTA gevoel als ik weer van die 80-er muziek hoor
die eerste F1 race niet nee, maar die 2de die 10 keer zo moeilijk is, daar ga je pas schelden.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:37 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
lol same here, gelukkig _hoef_ je die race niet te voltooien om verder te komen
al dacht ik dat eerst wel, waardoor het spel een tijdje stof verzamelde
dat die vijanden terugkwamen was meer dan logisch eigenlijk, er zit een verkapt RPG systeem in zodat je wapens kan upgraden, als je daar tijd insteekt kan je op die manier snel goede wapens bijelkaar sparenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:28 schreef gijsje79 het volgende:
Ninja Gaiden.
Ben gekomen tot aan chapter 9.
Vond het spel op sommige punten wel irritant.
Dat de vijand ook steeds weer terug kwam, als je ff terug loopt.
Ben er mee gestopt omdat ik meer op Live zat en geen behoefte meer had om Ninja Gaiden te spelen..
Verder speel ik mijn games vaak wel uit.
herkenbaar, maar bij mij is het meestal een combinatie, dat door een lastige leven het spel niet meer boeiend wordt.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:45 schreef Georges het volgende:
Ik heb vaker dat games me niet meer boeien dan dat ik een bepaald level niet haal en daardoor niet verder ga.
Die moest ik gewoon uitspelen. Daar kon ik geen genoeg van krijgen, ook al was het soms lastigquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:17 schreef SEMTEX het volgende:
Het enige spel waarbij ik me dat kan herinneren is Sam & Max hit the road
Na de Largest ball of Twine en het krokodillenmidgetgolfbaandingetje kwam ik vast te zitten. Misschien moet ik 'm nog eens opnieuw proberen te spelen...
Die heb ik gisteren (en eergisteren, maar toen had ik het wel even gehad met die missie) gedaan, inderdaad ENORM klote. Bij mij stonden ze op hem in te hakken terwijl ik hem in leven hield met Death Coil. De timer was net op tijd afgelopenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:59 schreef jogy het volgende:
Ik heb net Warcraft 3 weer geinstalleerd en ben nu op een punt dat ik iemand moet beschermen terwijl hij een demon oproept uit de onderwereld, je moet die vent een half uur de tijd geven om zijn ding te doen, de eerste 27 minuten zijn best te doen maar de laatste keer komt er zo jezus veel op je af dat het praktisch onmogelijk is. Laatste keer had ik nog 7 seconden te gaan voordat ie werd neergehakt nadat ze alles hadden vernietigd
.
Goeie tip! Ik had de moed al opgegeven eigenlijkquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:28 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Die heb ik gisteren (en eergisteren, maar toen had ik het wel even gehad met die missie) gedaan, inderdaad ENORM klote. Bij mij stonden ze op hem in te hakken terwijl ik hem in leven hield met Death Coil. De timer was net op tijd afgelopen
Ik heb em net nog een keer gedaan en nu ging het wel goedquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:28 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Die heb ik gisteren (en eergisteren, maar toen had ik het wel even gehad met die missie) gedaan, inderdaad ENORM klote. Bij mij stonden ze op hem in te hakken terwijl ik hem in leven hield met Death Coil. De timer was net op tijd afgelopen
ha ha , prutsahhgquote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:38 schreef Xlarge het volgende:
[afbeelding]
GTA III
Ik ben een fervent speler van de GTA reeks , GTA 1,2, london pack , Vice City heb ik allemaal uitgespeeld , en San Andreas gaat niet lang meer duren aangezien ik op de 75 % zit.
Maar het derde deel uit deze mooie reeks is nooit uitgespeeld.
Nu moet ik zeggen dat dat deel mij toch niet zo kon bekoren , maar nadat een driveby missie mij na 10 keer proberen nog niet lukte gooide ik het bijltje erbij neer.
De bedoeling was voor een aantal uur , maar uren werden dagen en dagen werden weken en we... , afijn je begrijpt het wel .
En toen kwam Vice City ! , en deze game had het wel , dit miste ik bij GTA III , zodoende begon ik die te spelen.
Kortom , er is er 1 in de reeks die ik niet heb uitgespeeld , en waarschijnlijk nooit zal uitspelen
Had dat 3 jaar geleden tegen me gezegdquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:50 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
ha ha , prutsahhg
ik weet over welke missie je het hebt, je moet gewoon rondje wijk doen, lui overhoop schieten endan vr00m naar de tunnel, terug naar andere eiland.
GTA 3 rules man .
Daar hou ik al helemaal niet vanquote:Op donderdag 1 september 2005 11:54 schreef jozef444 het volgende:
Far Cry
Bijna alle mensen die ik heb gesproken waren echt super lovend over t spel, totdat je op t punt komt dat er ineens weer beesten en andere vage dingen moeten gebeuren. Serieus heb nog niemand gesproken die toen niet dat spel in een hoek heeft geflikkerd
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:44 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik heb em net nog een keer gedaan en nu ging het wel goed. Ik had zelfs nog mannetjes over enzo
. de truck was om die goblinmines op te halen en die als laatste verdediging rond die tovenaar te plempen, hele ding goed [14.gif]
Maar nu klopt mijn eerste post niet meer.
Ik zeg alleen, wacht af tot je de laatste missie mag doenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:59 schreef jogy het volgende:
Ik heb net Warcraft 3 weer geinstalleerd en ben nu op een punt dat ik iemand moet beschermen terwijl hij een demon oproept uit de onderwereld, je moet die vent een half uur de tijd geven om zijn ding te doen, de eerste 27 minuten zijn best te doen maar de laatste keer komt er zo jezus veel op je af dat het praktisch onmogelijk is. Laatste keer had ik nog 7 seconden te gaan voordat ie werd neergehakt nadat ze alles hadden vernietigd
.
in half life 2 heb je juist een tekort aan aliens...quote:Op donderdag 1 september 2005 12:00 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Daar hou ik al helemaal niet van
Jammer dat je het zo vaak tegenkomt in games, ook erg jammer van HL2
Gewoon uitgespeeld, ik vond eigenlijk de meeste monsterlevels best gaan, het waren echt de laatste 2 die niet leuk meer waren. Toen was het gewoon open oorlog met de trigens, de eerdere missies waar je moest sluipen tussen zowel mercs als trigens door vind ik net zoals de missies met alleen mercs gewoonweg geweldig.quote:Op donderdag 1 september 2005 11:54 schreef jozef444 het volgende:
Far Cry
Bijna alle mensen die ik heb gesproken waren echt super lovend over t spel, totdat je op t punt komt dat er ineens weer beesten en andere vage dingen moeten gebeuren. Serieus heb nog niemand gesproken die toen niet dat spel in een hoek heeft geflikkerd
Idem. Na het eerste beest gedeinstalleerdquote:Op donderdag 1 september 2005 12:00 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Daar hou ik al helemaal niet van
Jammer dat je het zo vaak tegenkomt in games, ook erg jammer van HL2
Ik heb de hele serie, maar wat ik bedoel is dat je een geweldige setting hebt, en prachtige graphics. Daar loop je dan en opeens komen er aliens op je afquote:Op donderdag 1 september 2005 12:27 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
in half life 2 heb je juist een tekort aan aliens...
half life 1 nooit gespeeld?
de hele serie? Je bedoelt alle delen van half-life heb jij? Dus sinds 1998 heb jij elk deel van Half-Life trouw gekocht. Steeds weer naar de winkel gegaan om een nieuw deel aan te schaffen. Wow, respect man!quote:Op donderdag 1 september 2005 16:17 schreef S1nn3rz het volgende:
Ik heb de hele serie
Of je kocht gewoon "Half-life generations" waar HL, Opposing Force, en Blue Shift in te vinden was + een Installdisc voor CSquote:Op donderdag 1 september 2005 16:27 schreef Herald het volgende:
[..]
de hele serie? Je bedoelt alle delen van half-life heb jij? Dus sinds 1998 heb jij elk deel van Half-Life trouw gekocht. Steeds weer naar de winkel gegaan om een nieuw deel aan te schaffen. Wow, respect man!
Commandos was mij te moeilijkquote:Op donderdag 1 september 2005 16:32 schreef GHans7 het volgende:
[..]
Of je kocht gewoon "Half-life generations" waar HL, Opposing Force, en Blue Shift in te vinden was + een Installdisc voor CS.
Btw, mijn frustratie moment: De latere missies met Commando's 1, uren saven/loaden en dan erachter komen dat ze een lijk net WEL konden zien met een patrouille en alsnog alarm sloegen
Half life = Aliens en headcrabs en al die shit, en als ze dat zouden veranderen kunnen ze het beter geen half life noemen maar een andere naam gevenquote:Op donderdag 1 september 2005 16:17 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Ik heb de hele serie, maar wat ik bedoel is dat je een geweldige setting hebt, en prachtige graphics. Daar loop je dan en opeens komen er aliens op je af![]()
Haha, op de eerste paar skill-levels lukte dit me wel, maar toen ik CoD op "hardened" speelde moest ik ook daar stoppen jahquote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:24 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Laat me raden, Messerschmidts uit de lucht knallen met de mitrailleur?
* DumDaDum heeft er nog nare dromen van![]()
Als je daar al niet langskomtquote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:21 schreef Komakie het volgende:
[..]
Hmmm ik had er niet echt moeite mee....
Maar ik had weer moeite met Half Life 2.
Dat stuk dat je die 2 autoguns moet gebruiken om al die lui uit te schakelen. Super irritant. Nog steeds niet langs gekomen. ga ik nog wel een keer proberen...
Idem, ik ben na level 12 ofzo met cheats verder gegaanquote:Op donderdag 1 september 2005 16:32 schreef GHans7 het volgende:
[..]
Btw, mijn frustratie moment: De latere missies met Commando's 1, uren saven/loaden en dan erachter komen dat ze een lijk net WEL konden zien met een patrouille en alsnog alarm sloegen
Mja das ook noob hé. Je kan beter Big Guns skill op 200 hebben met vindicator minigun leg je mannen in (adv) power armour makkelijk neer.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:17 schreef Rikoko het volgende:
Fallout 2, heb ik focking masterlijke energy weapons skills op 200 en melee skills op 200, kan ik die klote lui in het laatste gedeelte op dat fucking olieplatform niet doodmaken
Die vond ik nou belachelijk simpel. Die waar jullie het over hadden had ik inderdaad ook een keer verloren, maar daarna door het grote aantal torens en mines toch gehaald. Dat laatste level was ik maar 1 dorpje kwijt en waren ze dus nog niet eens in de buurt van de *spoiler*quote:Op donderdag 1 september 2005 12:27 schreef GHans7 het volgende:
[..]
Ik zeg alleen, wacht af tot je de laatste missie mag doen, * GHans7 zat ook een tijd te klooien op die missie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |