Laat me raden, Messerschmidts uit de lucht knallen met de mitrailleur?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:19 schreef Tobbes het volgende:
CoD. 1 missie kom ik maar niet doorNa 10 keer proberen controller door raam gegooid.
PRecies jaquote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:24 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Laat me raden, Messerschmidts uit de lucht knallen met de mitrailleur?
* DumDaDum heeft er nog nare dromen van![]()
Inderdaad, en ik had ook niet genoeg powerups bij me, dus zou ik eerst weer helemaal terug hebben moeten lopen om nieuwe powerups te kopen, en daarna inderdaad weer dat filmpje....quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:29 schreef gamecube_master het volgende:
Paper Mario 2
Die fucking eindbaas is zooo kut
Als het je niet lukt om hem te verslaan moet je ALTIJD eerst een filmpje kijken van 15 min. Het lijkt wel alsof ze niet willen dat je hem uitspeelt.
Hmmm ik had er niet echt moeite mee....quote:
Leuk soms die faq's maar dan moet je bij eindbazen of ander moelijke levels soms nog altijd de jusite timing hebben, en als je dat niet lukt dan heb je er nog niets aan.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:35 schreef Tware het volgende:
Het meeste speel ik wel uit, waarom betaal je er anders zoveel geld voor. Als je even erg vast zit ga je toch ff naar gamefaqs...
Tja, soms LUKT het gewoon niet. In Elite ForceII moet je in bijna 0 grav 3 terroristen groepen uitschakelen op de hull van de Enterprise, binnen een paar minuten. Zodra ik NET de eerste groep heb is de tijd op, en wat ik ook probeer het lukt me gewoon niet.....quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:35 schreef Tware het volgende:
Het meeste speel ik wel uit, waarom betaal je er anders zoveel geld voor. Als je even erg vast zit ga je toch ff naar gamefaqs...
Dat soort dingen haat ik idd enorm. Ik wil gewoon altijd zelf kunnen quicksaven/loaden. Dat gelul met checkpoints of andere oplossingen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:23 schreef SlaadjeBla het volgende:
Max Payne2.
Moet je uit zo'n brandend huis rennen. Vlak voordat ik geplet werd door een vallende, brandende boekenkast drukte ik per ongeluk op save. Iedere keer als ik nu spawnde, spawnde ik onder de brandende boekenkast => dood
En je kon niet kiezen om vanaf het begin van dat level te beginnen, dus ik zou helemaal opnieuw moeten beginnen
Dat kon ik ook, maar ik deed het op het verkeerde momentquote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat soort dingen haat ik idd enorm. Ik wil gewoon altijd zelf kunnen quicksaven/loaden. Dat gelul met checkpoints of andere oplossingen..
Ja een quicksave history zou wel fijn zijnquote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:46 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Dat kon ik ook, maar ik deed het op het verkeerde moment
Ik kan toch ook niet weten dat er een brandende boekenkast op me gaat vallen. Zorg dan dat ik in ieder geval vanaf het begin van dat level opnieuw kan starten![]()
Whehehehehehehequote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:26 schreef Gamedemon het volgende:
ik wacht op notorius roy met zen ninja gaiden post :
Op woensdag 31 augustus scheef notorius_roy :
Ninja gaiden, ik kwam niet voorbij de eerste 2 vijanden in lvl 1
Wat? Dat is wel heel dom. Vind het ook vreemd, een spel dat je niet uit kan spelen na een bepaalde keuze?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:12 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Planescape The Torment:
Briljant uitgewerkte RPG met heel heel veel mogelijkheden en verhaallijnen. Werkelijk waar me weken mee geamuseerd.
Totdat ik besluit een bilbiothecaris zodanig te beledigen dat ik niet meer in zijn huis mag. Dat beledigen deed ik in de eerste fase van het spel en ik kwam er pas na weken achter dat ik zodoende het spel niet kan uitspelen, want ik moet een opdracht voor hem uitvoeren. Ik was WOEST! Ik had de keuze compleet opnieuw te beginnen of boos het spel in een hoek te gooien. Weken gameplezier in een paar minuten vergald.
Het spel had wel meer bugs, maar deze hebben ze er nooit uitgehaald. Het is al jaren geleden, maar kan me er nog praktisch elk moment van de dag kwaad om maken. Het is verdomme een RPG! Je hoort diverse keuzes te kunnen maken en toch het spel uit te spelen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:16 schreef peristilius het volgende:
Wat? Dat is wel heel dom. Vind het ook vreemd, een spel dat je niet uit kan spelen na een bepaalde keuze?
Ontspan!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:18 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Het spel had wel meer bugs, maar deze hebben ze er nooit uitgehaald. Het is al jaren geleden, maar kan me er nog praktisch elk moment van de dag kwaad om maken. Het is verdomme een RPG! Je hoort diverse keuzes te kunnen maken en toch het spel uit te spelen.
Als het om bugs gaat of "verplichte rode draden volgen" in rpg's kan ik heel erg boos wordenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:20 schreef Echo99 het volgende:
Ontspan!
Nogalquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |