abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30123576
De meeste games worden niet uitgespeeld, meestal omdat het na een tijdje saai wordt of omdat de volgende titel alweer lonkt. Ook spelen veel gamers een game niet uit omdat ze een bepaald stuk frustrerend vinden of omdat een eindbaas echt te moeilijk is. Bij welke games ben jij tegen een muur opgelopen? En ben je ooit nog eens van plan om verder te gaan?

Graag je keuze onderbouwen, alleen wat games opnoemen is ook zo saai.

Mijn keuzes:

Final Fantasy X-2
Op zich wel een mooi spel dat de sfeer van FFX vervolgd. Maar toen ik doorhad dat je elk Chapter alle locaties opnieuw moest bezoeken naam mijn motivatie al af. Gelukkig is er het vechten nog? Nee dus, na een tijdje verwerk je bepaalde skills waarmee je je characters zo kunt instellen dat ze zonder je hulp elk monster wel kunnen verslaan. Dan kun jij ondertussen een kopje koffie gaan drinken. Toen had ik het eigenlijk wel gehad met dit spel.

Fire Emblem
Geweldig tactisch spel, Advance Wars met een RPG sausje. Echter met een groot nadeel, een character dood laten gaan betekend echt dat deze de rest van het spel dood blijft. En restarten van een eerdere save zit er niet in, je zult een level echt opnieuw moeten beginnen wil je je held toch behouden. Nu is dit in het begin van het spel niet zo moeilijk, de vijanden denken nog niet echt strategisch na zijn redelijk eenvoudig te verslaan. Halverwege wordt het iets moeilijker, maar door goed na te denken is het nog steeds te doen. Echter, tegen het einde van het spel worden bosses zo krachtig en komen ze af en toe opeens uit de lucht vallen naast je zwakste character die dus meteen gedood wordt. Deze levels zijn meestal zo uitgebreid dat opnieuw beginnen meestal een goed uur spelen betekend voordat je hetzelfde punt bereikt. Na 2/3 van het spel had ik hier dus even geen zin meer in.

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_30124037
Hehe, dit is erg bekend voor mij; ook ik speel heel veel games niet uit. Simpelweg omdat het te saai wordt of ik heb al een andere game Wel, die games verkoop ik dus en koop ik weer nieuwe voor in de plaats.
pi_30124058
CoD. 1 missie kom ik maar niet door Na 10 keer proberen controller door raam gegooid.
  woensdag 31 augustus 2005 @ 10:24:04 #4
93643 DumDaDum
We Have Unfinished Business
pi_30124161
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 10:19 schreef Tobbes het volgende:
CoD. 1 missie kom ik maar niet door Na 10 keer proberen controller door raam gegooid.
Laat me raden, Messerschmidts uit de lucht knallen met de mitrailleur?

* DumDaDum heeft er nog nare dromen van
“I'm not touched but I'm aching to be”
— Heather Nova
| myHiFi | myMusic | Chuck Norris
pi_30124169
Soul calibur
Op de ps1, halverwege het spel moest ik een magische spell maken met behulp van 1 of ander ei, met walktrough en al 4 weken lang een ei lopen zoeken, er lag niks op de plek waar deze zou moeten liggen, heb toen codes gevonden voor het volgende lvl en ben na een jaar ofzo verder gegaan.

Verder zijn er veel games die ik simpelweg niet leuk vind om ze "offline" of singleplayer te spelen
of dat ze inderdaad erg saai worden, geen nieuwe vechtskills etc
Red alert de hele serie
Deze bijvoorbeeld heb ik deel 1 op mn P1 200mhz uitgespeelt, toen waren dit soort games vet, na deze heb ik er geen 1 uitgespeelt in de serie.
“You know, a long time ago being crazy meant something. Nowadays everybody's crazy.”
“I'm not your executioner. I'm not your devil and I'm not your God. I'm Charles Manson.”
pi_30124172
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 10:24 schreef DumDaDum het volgende:

[..]

Laat me raden, Messerschmidts uit de lucht knallen met de mitrailleur?

* DumDaDum heeft er nog nare dromen van
PRecies ja
pi_30124260
Evil Genius
de levels duren gewoon veels te lang
Als er wat meer snelheid in zat zoals bij Dungeon Keeper 2 (waar blijft deel 3 daarvan ) dan was het echt een topspel geweest.
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_30124273
Paper Mario 2

Die fucking eindbaas is zooo kut
Als het je niet lukt om hem te verslaan moet je ALTIJD eerst een filmpje kijken van 15 min. Het lijkt wel alsof ze niet willen dat je hem uitspeelt.
pi_30124329
Zeer herkenbaar.

Een paar jaar geleden waren er een paar games (naam verwijderd uit geheugen) waarbij de computer opponent niet tegen zijn/haar verlies kon. En dus vals ging spelen. Dat waren meestal van die strategische spelletjes. ALs je wist dat je via een bepaalde zet de tegenstander kon verslaan en dat ook probeerde, dan kreeg je fijn de melding dat die zet niet toegestaan was. Om er vervolgens achter te komen, dat je tegenstander met die zelfde zet in de volgende beurt jou uitschakelde.

Dit komt ook nog veel voor in Racing games. Vooral de motocross game van Silkolene had er handje van slecht AI gedrag. Een klein hobbeltje te hard nemen en je vloog een paar honderd meter ver van je motor af. En als je even stilstond, dan kon je wel vergeten dat je ooit nog in de buurt van je voorliggers kon komen. Je tegenstanders doen over een rondje 30 secondne terwijl jij er 2 minuten over doet..

Het vals spelen in dit soort situaties zorgne er dan ook stevast voor, dat het spel ge-uninstalled wordt en nooit meer aan gekeken. Nu weet ik, dat in de hedendaagse games (FPS) de tegenstander ook wel vals speelt en je misleidt, maar dat is nu minder erg, omdat je wel wraak kan nemen.
Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
pi_30124337
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 10:29 schreef gamecube_master het volgende:
Paper Mario 2

Die fucking eindbaas is zooo kut
Als het je niet lukt om hem te verslaan moet je ALTIJD eerst een filmpje kijken van 15 min. Het lijkt wel alsof ze niet willen dat je hem uitspeelt.
Inderdaad, en ik had ook niet genoeg powerups bij me, dus zou ik eerst weer helemaal terug hebben moeten lopen om nieuwe powerups te kopen, en daarna inderdaad weer dat filmpje....

Verder denk ik dat ik 99% van de games die ik de laatste 10 jaar heb gespeeld niet heb uitgespeeld.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_30124481

GTA III

Ik ben een fervent speler van de GTA reeks , GTA 1,2, london pack , Vice City heb ik allemaal uitgespeeld , en San Andreas gaat niet lang meer duren aangezien ik op de 75 % zit.
Maar het derde deel uit deze mooie reeks is nooit uitgespeeld.
Nu moet ik zeggen dat dat deel mij toch niet zo kon bekoren , maar nadat een driveby missie mij na 10 keer proberen nog niet lukte gooide ik het bijltje erbij neer.
De bedoeling was voor een aantal uur , maar uren werden dagen en dagen werden weken en we... , afijn je begrijpt het wel .
En toen kwam Vice City ! , en deze game had het wel , dit miste ik bij GTA III , zodoende begon ik die te spelen.
Kortom , er is er 1 in de reeks die ik niet heb uitgespeeld , en waarschijnlijk nooit zal uitspelen
pi_30124572
Wat verstaat men tegenwoordig onder uitspelen?

Ik heb bij mario sunshine laatst alle level gehaald, als ik zou willen kan ik nog heel veel sterren en blauwe muntjes kunnen verzamelen. Maar als ik alle levels gehad heb vind ik het uitgespeeld genoeg.

Hetzelfde geld natuurlijk tegenwoordig voor veel spellen, dat je moet spelen tot je een ons weegt om het spel voor de volle 100% uitgespeeld te hebben. Ik ben vaak al blij als ik alle levels gehaald heb.
pi_30124628
Ik heb nog nooit Zelda: A Link To The Past uitgespeeld.

Nu is dat niet zo'n ramp, ware het niet dat ik bij zowel de SNES als de GBA versie vast kom te zitten in de eerste de beste dungeon, en nog nooit verder ben gekomen. Hopeloos.
pi_30124806
Ik heb dat ook wel vaak .

gewoon omdat er (soms onterecht denk ik) iets niet klopt in het spel en ik niet verder KAN (red faction) of soms omdat ik gewoon niet verder kom (Elite Force II). En idd soms ben je bezig, en dan komt er iets nieuws uit en ga ik dat spelen...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_30124980
Als ik een game écht goed vind dan speel ik deze toch wel uit. Resident Evil 4 en God of War bijvoorbeeld. Maar Zelda Wind Waker heb ik nooit voltooid omdat ik nog een armor moet halen en daar geen zin in heb.
In Super Mario World zit ik ook hopeloos in 1 van de laatste levels waar een tovenaar een doorgang voor je moet creeeren en jij hem wel moet onwijken.

Bah
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
  woensdag 31 augustus 2005 @ 11:21:38 #16
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_30125694
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 10:24 schreef Tobbes het volgende:

[..]

PRecies ja
Hmmm ik had er niet echt moeite mee....

Maar ik had weer moeite met Half Life 2.
Dat stuk dat je die 2 autoguns moet gebruiken om al die lui uit te schakelen. Super irritant. Nog steeds niet langs gekomen. ga ik nog wel een keer proberen...
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_30126135
Het meeste speel ik wel uit, waarom betaal je er anders zoveel geld voor. Als je even erg vast zit ga je toch ff naar gamefaqs...
#winning
pi_30126176
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 11:35 schreef Tware het volgende:
Het meeste speel ik wel uit, waarom betaal je er anders zoveel geld voor. Als je even erg vast zit ga je toch ff naar gamefaqs...
Leuk soms die faq's maar dan moet je bij eindbazen of ander moelijke levels soms nog altijd de jusite timing hebben, en als je dat niet lukt dan heb je er nog niets aan.
pi_30126181
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 11:35 schreef Tware het volgende:
Tja, soms LUKT het gewoon niet. In Elite ForceII moet je in bijna 0 grav 3 terroristen groepen uitschakelen op de hull van de Enterprise, binnen een paar minuten. Zodra ik NET de eerste groep heb is de tijd op, en wat ik ook probeer het lukt me gewoon niet.....

Zeg niet dat het aan het spel ligt, I suck, maar ja, dan houdt het wel op .
Get woke, go broke!
pi_30126241
MGS Snake eater..... Spel gekocht toen ie lekker goedkoop was. Erg goede herinneringen aan het 1ste deel. Maar mede door de door mij niet meer te bevatten besturing (en een soms weigerende PS2) geen drang meer om door te spelen..
Toch heb ik er ook 1 die het de andere kant op heeft gehad. Normaal legde ik een spel weg, niet meer naar kijken.. klaar.. Resident Evil 4, eerst hevig gespeeld. Toen was ik het even zat door een te lastig gedeelte (dat met die mijnkarretjes), maar uiteindelijk toch weer opgepakt een maand later. Iets wat me zelden overkomt. Inmiddels met plezier uitgespeeld.
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
pi_30126552
Final Fantasy 7

Te langdradig , er zit imo totaal geen plezier in en teveel random battles . Het mag misschien een goed verhaal hebben , maar als het totaal niet leuk is om te spelen kap ik er mee .

Voor de rest heb ik nog heel veel spellen waar ik op dit moment helemaal geen zin in heb om uittespelen , maar ooit nog wel wil doen ( Space Channel 5 Part 2 bv ) .
  woensdag 31 augustus 2005 @ 12:02:58 #22
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_30126933
Heb al twee Xbox controllers min of meer kapot geslagen door PES4, wanneer de CPU tegenstander weer eens in de laatste minuut de bal vanaf de middellijn (bij wijze van ) keihard in 't doel mikt.

Maar de meeste games waarbij ik dit gevoel heb zijn zo verslavend dat ik toch door ga en 't uiteindelijk wel haal.
  woensdag 31 augustus 2005 @ 12:17:30 #23
124714 Rikoko
Ik oog jou! IK OOOOOG JOU!!
pi_30127337
Fallout 2, heb ik focking masterlijke energy weapons skills op 200 en melee skills op 200, kan ik die klote lui in het laatste gedeelte op dat fucking olieplatform niet doodmaken
>>> Icons niet groter dan 100 KB.<<<
Rikoko is in een doodverwens-spree
M-m-m-m-monsterdeathwishhh!!!!!!
pi_30127519
Max Payne2.
Moet je uit zo'n brandend huis rennen. Vlak voordat ik geplet werd door een vallende, brandende boekenkast drukte ik per ongeluk op save. Iedere keer als ik nu spawnde, spawnde ik onder de brandende boekenkast => dood

En je kon niet kiezen om vanaf het begin van dat level te beginnen, dus ik zou helemaal opnieuw moeten beginnen
pi_30127567
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 12:23 schreef SlaadjeBla het volgende:
Max Payne2.
Moet je uit zo'n brandend huis rennen. Vlak voordat ik geplet werd door een vallende, brandende boekenkast drukte ik per ongeluk op save. Iedere keer als ik nu spawnde, spawnde ik onder de brandende boekenkast => dood

En je kon niet kiezen om vanaf het begin van dat level te beginnen, dus ik zou helemaal opnieuw moeten beginnen
Dat soort dingen haat ik idd enorm. Ik wil gewoon altijd zelf kunnen quicksaven/loaden. Dat gelul met checkpoints of andere oplossingen. .
Get woke, go broke!
pi_30128171
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 12:24 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dat soort dingen haat ik idd enorm. Ik wil gewoon altijd zelf kunnen quicksaven/loaden. Dat gelul met checkpoints of andere oplossingen. .
Dat kon ik ook, maar ik deed het op het verkeerde moment

Ik kan toch ook niet weten dat er een brandende boekenkast op me gaat vallen. Zorg dan dat ik in ieder geval vanaf het begin van dat level opnieuw kan starten
pi_30129332
ik wacht op notorius roy met zen ninja gaiden post :
Op woensdag 31 augustus scheef notorius_roy :
Ninja gaiden, ik kwam niet voorbij de eerste 2 vijanden in lvl 1
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  woensdag 31 augustus 2005 @ 14:02:16 #28
48579 Freaks
Freak of nature
pi_30130508
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 12:46 schreef SlaadjeBla het volgende:

[..]

Dat kon ik ook, maar ik deed het op het verkeerde moment

Ik kan toch ook niet weten dat er een brandende boekenkast op me gaat vallen. Zorg dan dat ik in ieder geval vanaf het begin van dat level opnieuw kan starten
Ja een quicksave history zou wel fijn zijn
pi_30130621
Ik heb heel vaak dat ik een maand niet verder kom met een game en er dan maar mee stop. Na twee maanden speel ik de game weer eens een keer en haal ik die level in één keer
  woensdag 31 augustus 2005 @ 14:06:39 #30
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_30130644
Zelda the Windwaker.

Wat een kutspel Je zoekt je een ongeluk, beestjes zijn rot en als je dood gaat moet je echt een heel stuk overnieuw doen.

Waardeloos
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  woensdag 31 augustus 2005 @ 14:11:20 #31
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_30130804
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 13:26 schreef Gamedemon het volgende:
ik wacht op notorius roy met zen ninja gaiden post :
Op woensdag 31 augustus scheef notorius_roy :
Ninja gaiden, ik kwam niet voorbij de eerste 2 vijanden in lvl 1
Whehehehehehehe

NG is overigens een titel waar ik trots op ben dat ik hem wél heb uitgespeeld
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
pi_30131358
Full Spectrum Warrior: Staat ergens in level 7 een sniper en iemand met een rpg wat dus altijd uitloopt op een slachting
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
  woensdag 31 augustus 2005 @ 14:47:18 #33
3767 Herald
Come get some
pi_30132026
Ik heb al vrij snel Soldier of Fortune opgegeven toen ik in een Irak missie onopgemerkt ergens voorbij moest komen.
En met Splinter Cell lukte het mij niet om de Chinese Ambassade voorbij te komen. Heb het toen wel een keer cheatend gedaan, maar heb nooit meer zin gehad om verder te spelen.
Codename Eagle opgegeven toen ik twee boten moest beschermen én een trein moest bombarderen.. of haal ik nu twee missies door elkaar? In elk geval was ik niet zo handig met een vliegtuig dus die heb ik niet lang daarna ook verwijderd.
En de laatste keer dat ik Return to Castle Wolfenstein speelde lukte het me niet om het lab voorbij te komen, terwijl ik die missie wel ooit eens heb gehaald.

hmm als ik zo nadenk zijn er eigenlijk vrij weinig spellen die ik wél heb uitgespeeld
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
  woensdag 31 augustus 2005 @ 14:50:59 #34
62729 type_29
be cool online! da sjizzle
pi_30132169
Genma Onimusha, een opgefokt gigantisch varken hakt me steeds met zijn zwaard de grond in.
Gaat wel steeds iets beter, ben er gister achtergekomen dat wanneer hij zijn stampede attack doet en tegen een muur aanbotst hij even de weg kwijt is.
Ik vindt het vooral kut met spellen dat wanneer je dood gaat je via het hoofdmenu weer je save game moet laden.
Geef mij maar een save state optie, dat is echt ideaal.
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
pi_30132679
Ik heb heel veel games nog niet uitgespeeld die ik eigenlijk nog wel uit wil spelen. Ninja Gaiden ben ik op de helft gewoon gestopt, maar ga wel weer een keer verder.

Bij FF VII heb ik het wel heel erg, moet alleen Sephiroth nog verslaan, maar mn level is veel te laag.
Uren trainen is dodelijk saai.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_30132752
Ik stop niet met een game omdat het te moeilijk is, maar eigelijk altijd omdat het me niet meer boeit. Ik speel dan ook maar zeer weinig games uit. Moeilijkheid heb ik niet zo'n probleem mee, als je niet weet wat je moet doen kan je altijd op bv gamefaq kijken.
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
  woensdag 31 augustus 2005 @ 15:08:08 #37
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_30132873
De laatste level van MOH European Assault wel 30x gespeeld denk ik. Kut eindbaas. En voordat je in de gaten hebt waar je naar toe moet...

Tevens Doom III ook zo'n bagger spel waar je al een uur rond moet lopen voordat je wat serieuze badguys tegenkomt. Die ben ik gestopt met spelen uit pure verveling.
Lang leve mij! *O*
pi_30133043
Planescape The Torment: (PC)

Briljant uitgewerkte RPG met heel heel veel mogelijkheden en verhaallijnen. Werkelijk waar me weken mee geamuseerd.

Totdat ik besluit een bilbiothecaris zodanig te beledigen dat ik niet meer in zijn huis mag. Dat beledigen deed ik in de eerste fase van het spel en ik kwam er pas na weken achter dat ik zodoende het spel niet kan uitspelen, want ik moet een opdracht voor hem uitvoeren.
Ik was WOEST! Ik had de keuze compleet opnieuw te beginnen of boos het spel in een hoek te gooien. Weken gameplezier in een paar minuten vergald.

CSI (Xbox)

Leuk CSI missies oplossen. De Xbox versie bevat zowel de PC versie van CSI als Dark Motives. Jammer genoeg sterft het spel van de trigger-event bugs en foutieve plaatjes. Praktisch elke DNA vergelijking gaat faliekant fout (al heb je echt hetzelfde plaatje) en al weet je 100% de dader, dan nog geeft Brass je geen aanhoudingsbevel omdat je een bepaald event nog niet gedaan hebt.

Ik heb uren vastgezeten omdat ik vergeten was met een of andere waarzegster voor de tigste keer te gaan kwebbelen. De enige tip die ik meekreeg was dat ik een baseball bat nader moest onderzoeken, wat ik pal in het begin van de zaak allang gedaan had. Ik heb het spel maar even in een hoek gegooid.

[ Bericht 19% gewijzigd door Mr_Belvedere op 31-08-2005 15:17:08 ]
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_30133203
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 15:12 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Planescape The Torment:

Briljant uitgewerkte RPG met heel heel veel mogelijkheden en verhaallijnen. Werkelijk waar me weken mee geamuseerd.

Totdat ik besluit een bilbiothecaris zodanig te beledigen dat ik niet meer in zijn huis mag. Dat beledigen deed ik in de eerste fase van het spel en ik kwam er pas na weken achter dat ik zodoende het spel niet kan uitspelen, want ik moet een opdracht voor hem uitvoeren. Ik was WOEST! Ik had de keuze compleet opnieuw te beginnen of boos het spel in een hoek te gooien. Weken gameplezier in een paar minuten vergald.
Wat? Dat is wel heel dom. Vind het ook vreemd, een spel dat je niet uit kan spelen na een bepaalde keuze?
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
  woensdag 31 augustus 2005 @ 15:17:12 #40
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_30133222
Het enige spel waarbij ik me dat kan herinneren is Sam & Max hit the road
Na de Largest ball of Twine en het krokodillenmidgetgolfbaandingetje kwam ik vast te zitten. Misschien moet ik 'm nog eens opnieuw proberen te spelen...
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_30133256
Absoluut, Sam 'n' max niet uitspelen is bijna een doodzonde .
Get woke, go broke!
pi_30133259
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 15:16 schreef peristilius het volgende:

Wat? Dat is wel heel dom. Vind het ook vreemd, een spel dat je niet uit kan spelen na een bepaalde keuze?
Het spel had wel meer bugs, maar deze hebben ze er nooit uitgehaald. Het is al jaren geleden, maar kan me er nog praktisch elk moment van de dag kwaad om maken. Het is verdomme een RPG! Je hoort diverse keuzes te kunnen maken en toch het spel uit te spelen.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
  woensdag 31 augustus 2005 @ 15:20:09 #43
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_30133315
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 15:18 schreef Mr_Belvedere het volgende:

[..]

Het spel had wel meer bugs, maar deze hebben ze er nooit uitgehaald. Het is al jaren geleden, maar kan me er nog praktisch elk moment van de dag kwaad om maken. Het is verdomme een RPG! Je hoort diverse keuzes te kunnen maken en toch het spel uit te spelen.
Ontspan!
Lang leve mij! *O*
pi_30133359
Burnout 3: Na ontelbare pogingen lukt het me nog steeeeeeeeeds niet om met die $#@$#@ formule 1 wagen een race uit te kunnen rijden. Kutding. Verder heel het spel uitgespeeld, maar net die $#@$#@ euro racer niet.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_30133450
Alle frustraties komen eruit.
pi_30133454
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 15:20 schreef Echo99 het volgende:
Ontspan!
Als het om bugs gaat of "verplichte rode draden volgen" in rpg's kan ik heel erg boos worden

Als het goed gaat kan ik een spel de hemel inprijzen en het ultiem waarderen, zoals bijvoorbeeld Neverwinter Nights.

Morrowind daarintegen kan me weer net niet genoeg boeien. Het spel is ontzettend uitgebreid en goed in elkaar gezet, maar gaat me veels te langzaam.

Binnenkort maar eens Jade Empire oppakken
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_30133474
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 15:24 schreef peristilius het volgende:
Alle frustraties komen eruit.
Nogal Burnout 3 kostte me bijna een controller
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_30133541
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_30133779
Septerra Core (PC)

Na de achthonderste miljoenste party van vijanden voor de honderdduizendste keer te hebben verslagen (bij elke screen komen ze nl weer terug) kom je op het laatste einde in een soort van doolhof onder de grond. Bestaat uit 4 sub-doolhoven. De laaste nooit opgelost gekregen.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_30133896
Spyro..

Ik kon op level 3 of 4 één steentje niet vinden, later nog wel eens gezocht, maar gewoon niet vinden. Aangezien ik de vorige levels wel compleet heb uitgespeeld, en ik dus jawel, weken lang op een level rondgelopen/gevlogen en gestormd heb, had/heb ik geen zin om verder te spelen

Eigenlijk elk spel wat frustrerend word en dus voor mij niet meer leuk om te spelen.. Ik koop dus ook geen consoles of spellen meer
The world doesn't makes sense, why should we do? ©
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')