abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30122754
Wat i niet helemaal snap is de macht... welke macht ligt er nu ECHT achter BB, we hebben versie 1 2 3 e 4 gehad
(Bart) (Bianca)(Sandy) en Jeanet... allemaal gezien... we weten allemaal dat Hummie v Tonnebeek rare spelletjes speelt. we weten ook allemaal dat...

en nu stappen er zo weer 12 mensen in.. ok 400.000 Eu is wel heel veel.....
maar toch als groep kan je toch ook die macht breken.

Bv Rob weg... dan iedereen zeggen bekijk het maar we doen niet meer mee...

als groep kun je echt wel de macht van BB breken..

Aaan Hummie bv dan kom jij hier toch lekker in zitten in je eentje. wij als groep stappen op.
maar dat vereist een vrij sterke groep.... en die zijn erbest wel...
Je Kunt alles al, Je hoeft het alleen nog maar te leren.
pi_30122782
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 09:11 schreef Emphyrio het volgende:

en nu stappen er zo weer 12 mensen in.. ok 400.000 Eu is wel heel veel.....
maar toch als groep kan je toch ook die macht breken.

Bv Rob weg... dan iedereen zeggen bekijk het maar we doen niet meer mee...
Waarom zou je opstappen als er eentje uitgekickt wordt? Je speelt het spel toch om 4 ton te winnen. Iedereen die er dan uitgekickt wordt is in jouw voordeel. Je weet dat je meedoet aan een spelletje.
pi_30122787
Zo gauw er één z'n huisgenoten naait voor 5000 euro, kun je volgens mij wel een groot kruis zetten door "vrij sterke groep"
Heads I win, tails you lose
Out of my way, I'm coming through
pi_30122859
De Macht is in een groep juist op zijn zwakst, aangezien iedereen toch voor zichzelf zal kiezen...
Oog eruit is erger!Le métro ferme a une heure du matLe metro ouvre a six h du matMonoprix ouvre a 10hMonoprix ferme a 20hLes enfants partent a 8hLes enfants reviennent a 16hLe repas commence a 20hOn débarrasse a 20h30Un Téléphone à midi seize
pi_30123052
Moderator Ripley... Juist die koos voor Newt.. voor Jonesy (De rooie kater) juist die vocht zich dood.. kwam ook op punt dat het allemaal niet uitmaakte... dood of niet.... en uiteindelijk werd ze gekloond
pi_30123157
Ze hebben d groep nodig om te "overleven" maar voor de rest is het ieder voor zich die de eindstreep wil halen en de buit. Het is en blijft een spelletje om je tegenstanders uit te schakelen en zelf over te blijven. Ze hebben dus niets aan de macht als groep want geloof mij er staan genoeg mensen reserve om hun plaats in te nemen.
Als de katten van huis gaan, dan ga ik ook!!!!!!!!
pi_30123211
400.000 eu is ook niet niet niets.. + bekendheid om gratis te overnachten
waar kies je voor?

vraag ik me vaak af..... Kijk Felix en Pim 2 katten is wel echt mijn leven... hoort ook zo bij me.....
pi_30123284
Horen ook zo bij me... net als Stapper en Aischa
is echt iets van mij.....

Zonder 2 duitse herders honden en 2 poezen zou ik niet instappen.
pi_30123301
Verder als ik instap ik zou ruzie maken!
eeen heeeeeeeeeeeeeeleboel
pi_30123334
Lay off the drugs, m'kay?
  woensdag 31 augustus 2005 @ 09:47:39 #11
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_30123364
  woensdag 31 augustus 2005 @ 09:48:52 #12
242 Pinball
Electric Monk
pi_30123393
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 09:43 schreef Emphyrio het volgende:
Horen ook zo bij me... net als Stapper en Aischa
is echt iets van mij.....

Zonder 2 duitse herders honden en 2 poezen zou ik niet instappen.
Dat is zó boeiend om te horen

Probeer eens een coherente post te maken zonder 100 punten erin, en gebruik die edit-knop eens.
Maar dan alleen als je echt wat te melden hebt
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_30123466
.1 .2 .3 .4 .5 tot aan 100 nog eens .1 .2 .3 moet ik doorgaan tot 100 ? en EDITwat? edit jij maar voor me ... alles wat ik heb geezegd meen ik !
pi_30123494
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 09:52 schreef Emphyrio het volgende:
.1 .2 .3 .4 .5 tot aan 100 nog eens .1 .2 .3 moet ik doorgaan tot 100 ? en EDITwat? edit jij maar voor me ... alles wat ik heb geezegd meen ik !
Is iedereen van de Down in dat gezin van je?
pi_30123574
Yep allemaal!
pi_30123584
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 09:58 schreef Emphyrio het volgende:
Yep allemaal!
Dan zou ik je triangel maar eens pakken en optiefen
pi_30123626
Ok Doe Ik : Steve Vai : Live at the Astoria, Roger Waters : Live In the Flesh. Madonna In the Drowned world,

allemaal Triangel!
pi_30123696
Wish You were here : Pink Floyd
Ralph and Natalie
pi_30123698
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 10:00 schreef Emphyrio het volgende:
Ok Doe Ik : Steve Vai : Live at the Astoria, Roger Waters : Live In the Flesh. Madonna In the Drowned world,

allemaal Triangel!
Triest dit
pi_30123839
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 10:03 schreef Emphyrio het volgende:
Wish You were here : Pink Floyd
Ralph and Natalie
Ontopic blijven lijkt me we handig, vind je ook niet
Als de katten van huis gaan, dan ga ik ook!!!!!!!!
pi_30124232
[me=phileine negeert voorgaande 14 posts maar in de hoop dat ze worden gewist door een mod met mededogen]

Ik blijf dat ook steeds een van de meest interessante vragen vinden van BB. Waarom worden die deelnemers zulke willoze onderdanen van Big Brother? Heel typisch hebben we dat natuurlijk kunnen zien in BB2, toen Ed weigerde weg te gaan. In plaats van dat de rest van de groep mee rebelleerde en hem als verstekeling in de tuin hield, begonnen ze zich allemaal vreselijk op te winden dat het de regels waren dat hij er uit moest en dat hij zich aan het spel moest houden. Als ik het me goed herinner was Robin de enige die het wel een lollige break in de alledaagse sleur vond en Ed steunde, de rest was alleen maar diep verontwaardigd over zoveel ongehoorzaamheid. Dat is toch een hele merkwaardige laffe houding die we in het dagelijks leven -hopelijk- nooit zouden hebben? (de parallel ligt voor de hand, maar die zal ik hier niet trekken)

Het is steeds opvallend hoe weinig de mensen bereid zijn de grenzen van het spel te tarten. Verder dan wat kleine ondeugendheidjes komt het in alle edities van BB eigenlijk niet. De deelnemers proberen alleen maar zoveel mogelijk oprecht over te komen en "zichzelf te zijn", een uitdrukking waar hopelijk binnenkort eens een verbod op komt. (geen slimme strategie overigens lijkt me, ik zou als ik meedeed altijd proberen iemand anders te zijn. Bart bijvoorbeeld. Of Sandy. Die liepen immers weg met die hoofdprijs en van jezelf weet je dat nog niet zo zeker).

Zeker een boeiende vraag dus, en ik hoop dat dit topic kan worden opgeschoond zodat er eens serieus over gediscussieerd kan worden wát nou maakt dat die deelnemers zo dociel worden. Toch niet alleen de kans op dat geld?
mooi he, alles
pi_30124298
Slotje. Wat een lading bagger . Alleen phileine's post heeft lading en ook een interessante onderbouwde vraag. Hoop dat je het goed vind als ik die gebruik voor een nieuw topic!

Hier een slotje.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')