eergisteren zei ze ook zoiets lompsquote:Op woensdag 31 augustus 2005 08:31 schreef agRESSIV-e het volgende:
ze is heel anders... we zijn water en vuur. egheelergdushé
whahaahquote:Op woensdag 31 augustus 2005 08:29 schreef milagro het volgende:
Ik voorzie echt een guerilla oorlog op het laatst, ieder voor zich, volkomen paranoia, Vietnam taferelen, tijgerend door de woonkamer richting tuin, alleen nog door henzelf gemaakt eten eten Ze zullen door het leven gaan als BB veteranen, op hun hoede voor de rest van hun leven
en ze lacht lieske 99% van de tijd keihard uit... mag het mens nu alquote:Op woensdag 31 augustus 2005 08:32 schreef Isabeau het volgende:
Wie zoekt er info over de zus van LieskeZe is 22 en doet Hogere Hotelschool in Deventer/Apeldoorn
hahahaha *quote:Op woensdag 31 augustus 2005 08:32 schreef milagro het volgende:
[..]
eergisteren zei ze ook zoiets lomps
"mijn oma is heel mooi oud geworden, mijn moeder daarentegen niet"
en bedankt, schat![]()
Van je familie moet je het hebbenquote:
Ooh Gawd! Zijn er meer van?!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 08:32 schreef Isabeau het volgende:
Wie zoekt er info over de zus van Lieske![]()
Hee ga eens werken jijquote:Op woensdag 31 augustus 2005 08:31 schreef teamlead het volgende:
Goeiesmorgens samen! klaar voor een dagje streamen
Nee, deze is leuk! Ze is het nooit met Lieske eens, ze zou nooit bij een studentencorps gaan, ze zijn als water en vuur. Klinkt dus als een topwijf!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 08:35 schreef Rica het volgende:
Ooh Gawd! Zijn er meer van?!
hey muts!quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 08:38 schreef agRESSIV-e het volgende:
lieske : niet niet helemaal maar ook niet snap je??
Wie welquote:Op woensdag 31 augustus 2005 08:40 schreef teamlead het volgende:
[..]nou..... eerlijk gezegd snap ik haar niet.....
aaaargh ze isquote:Op woensdag 31 augustus 2005 08:40 schreef teamlead het volgende:
[..]nou..... eerlijk gezegd snap ik haar niet.....
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 08:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze zijn als water en vuur <-> Klinkt dus als een topwijf!
Dat doet ze ook alquote:Op woensdag 31 augustus 2005 08:42 schreef Rica het volgende:
[..]
Kan niet anders.
Ben wel blij dat ze het geld heeft gepakt. Ik hoop dat ze zich vreselijk schuldig gaat gedragen.![]()
De fles aan de baby? Die lijkt me nog het meest authentiek.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 08:41 schreef fantastrick het volgende:
Ben benieuwd of er ook een 'open dag' komtDat we met z'n allen naar BB bewoners kunnen kijken en mogen voeren. Weet iemand al wat je aan wie zou willen geven dan?
ik geef roel een pilletje en een grammetje goede cokequote:Op woensdag 31 augustus 2005 08:41 schreef fantastrick het volgende:
Ben benieuwd of er ook een 'open dag' komtDat we met z'n allen naar BB bewoners kunnen kijken en mogen voeren. Weet iemand al wie wat aan wie gaat geven dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |