In principe is dat een makkelijke opdracht dus... dat moet je gewoon goed inplannen..quote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als die 60 sec. heeft geknipperd, dan gaat die helemaal uit, en dan is die uit.
Dan loopt de band van de fiets nog hard genoeg om eff los te laten. of dan fiets de 2e persoon hard genoeg voor 2quote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:47 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Dan let de regie niet op om op het knopje knipperen te drukken!
gelukkig is dat niet vermoeiender danquote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:47 schreef Rica het volgende:
Dus je hoeft alleen even te trappen, 50 seconden wachten, even weer trappen, 50 seconden wachten, trappen, etc.![]()
Ik ook Morwen slaap lekker, heb hier nog een bedje staan, gaan we de leeghoofden van BB, naspelenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:47 schreef Morwen het volgende:
Ow, great, we gaan de nacht in met 2 saaie mannelijke drollen![]()
Vissen, voetballen, snookeren.................ik ga zo maar eens slapen![]()
Weg illusie van een echte technische instalatie met een compterprogramma die het allemaal meet enzo.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:47 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Dan let de regie niet op om op het knopje knipperen te drukken!
doortrappen is idd minder vermoeiendquote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:48 schreef milagro het volgende:
[..]
gelukkig is dat niet vermoeiender dan
Iedere keer 50 seconden rust lijkt me minder vermoeiend dan 50 seconde fietsen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:48 schreef milagro het volgende:
[..]
Alleen al om het uitgeslepene ervan zou ik het zo doen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:48 schreef milagro het volgende:
[..]
begin maar het fotoshoppen van een leuk logoquote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:49 schreef Peter6000 het volgende:
Als we in dit tempo doorposten wil ik eventueel de volgende opening ook wel weer verzorgen hoor![]()
nee.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:49 schreef Thieske het volgende:
[..]
Iedere keer 50 seconden rust lijkt me minder vermoeiend dan 50 seconde fietsen.
Iemand merkte gisteren op dat er geen draadjes tussen de fietsten en de lamp zitten! Het zou dan onder de vloer moeten zijn gedaan? Wie weet er meer?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:49 schreef Rica het volgende:
[..]
Weg illusie van een echte technische instalatie met een compterprogramma die het allemaal meet enzo.
maar als de big brother nu eens zou zeggen : maar dat is niet de bedoeling, jullie hebben de opdracht verloren.... dat risico wil je niet lopen ...quote:
Ze waren vrij lang bezig met het plaatsen van de fietsen dus het zou kunnen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:51 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Iemand merkte gisteren op dat er geen draadjes tussen de fietsten en de lamp zitten! Het zou dan onder de vloer moeten zijn gedaan? Wie weer er meer?
wireless ?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:51 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Iemand merkte gisteren op dat er geen draadjes tussen de fietsten en de lamp zitten! Het zou dan onder de vloer moeten zijn gedaan? Wie weer er meer?
ervaring, neem het nu gewoon van me aanquote:
Het is jouw feestje!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:49 schreef Peter6000 het volgende:
Als we in dit tempo doorposten wil ik eventueel de volgende opening ook wel weer verzorgen hoor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |