Feauteau posten! This post is worthless with pics.quote:
Ik heb 'm nog eens geprobeerd, was idd niet zo heel moeilijk. Alleen vliegen (met toetsenbord) vind ik soms nog wat moeilijk. Die missies mislukken alleen omdat ik tegen iets opvlieg (andere jet, stilstaande dingen) en niet omdat ik word vernield door hun. Maar het is gelukt, tweede keer viel ontzettend mee. Je moet alleen even weten hoe dat ding werkt.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:07 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Ha toen ik die missie speelde ging er iets mis, ik vloog zo, en ze verdwenen een voor een voordat ze bij me warenkon ik zo verder vliegen
![]()
![]()
![]()
Maaare, later heb ik em nog es gedaan, toen vond ik em niet moeilijk...![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:38 schreef Sventastic het volgende:
Jullie hebben me uit de OP gegooid!!!!!
alleen douchen is ook helemaal niet gezelligquote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:03 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Alleen douchen is zoooo not done tegenwoordig.![]()
Preciezquote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:07 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik heb 'm nog eens geprobeerd, was idd niet zo heel moeilijk. Alleen vliegen (met toetsenbord) vind ik soms nog wat moeilijk. Die missies mislukken alleen omdat ik tegen iets opvlieg (andere jet, stilstaande dingen) en niet omdat ik word vernield door hun. Maar het is gelukt, tweede keer viel ontzettend mee. Je moet alleen even weten hoe dat ding werkt.
Amegossie......Kindertelefoon al gebeld?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:09 schreef saaw het volgende:
[..]
alleen douchen is ook helemaal niet gezellig
maar ik heb momenteel ff niemand die mee kon
nee die nemen je niet serieus als je zegt dat je 18 bentquote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:10 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Amegossie......Kindertelefoon al gebeld?![]()
Die nemen je sowieso niet serieusquote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:11 schreef saaw het volgende:
[..]
nee die nemen je niet serieus als je zegt dat je 18 bent
Ja ik moet steeds terugscrollen om jou te lezenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:11 schreef Boeman het volgende:
wij voelen ons genegeerd
* (sterretje)
Kut voor jequote:
Ik zou het niet weten, ik heb ze nog nooit gebeld.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:11 schreef saaw het volgende:
[..]
maar je bent soms net..quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:11 schreef saaw het volgende:
[..]
ja, maar nu krijgen we wel een positieve aantekening in conflicts boekjequote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
maar je bent soms net..
laat maar
Ben er beetje zat van, ik ben zelf ook lui
Ik had mezelf niet toegevoegdquote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:13 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Kut voor je. Ban = eruit? En: "Het wordt niet gewaardeerd als mensen die slechts enkele posts hebben geplaatst in de reeks, zichzelf toevoegen in de OP."
dat zat ik me ook al af te vragenquote:
5 uur thuis!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:19 schreef saaw het volgende:
[..]
dat zat ik me ook al af te vragen
ik ga naar het park
dag allemaal![]()
ik ga ookquote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:19 schreef saaw het volgende:
[..]
dat zat ik me ook al af te vragen
ik ga naar het park
dag allemaal![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:18 schreef Sventastic het volgende: