't Is een hij!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Aargh nu denkt zij dat ik wil dat zij mijn Mathilda wordt.
Nog erger. ben jij ook een vent Gimli?quote:
Gimli is sowieso een ventquote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:41 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nog erger. ben jij ook een vent Gimli?
Léon is een beetje dom. In de directors cut zegt Mathilda dat ze 19 is. In het originele script moesten ze ook een relatie krijgen maar Ma Portman verbood dat.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:41 schreef wyccie het volgende:
Maar Leon en Mathilda hadden toch geen relatie? Hij was veel te oud voor haar. Of beter gezegd, zij was nog maar een kind (van 12).
Nogmaals trustenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:43 schreef tong80 het volgende:
Even gewacht nu kan ik posten anders vind ik het morgen niet meer terug.
Nog een keer trusten
Dwergenvrouwtjes hebben ook baarden.quote:
Ja hallo, Negentien? Dat gelooft niemand. Dan is Leon nog dommer dan dat Gimli er lelijk uitziet.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:44 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Léon is een beetje dom. In de directors cut zegt Mathilda dat ze 19 is. In het originele script moesten ze ook een relatie krijgen maar Ma Portman verbood dat.
ik ben geen freakshow hoor! Niet met baard althans.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:44 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dwergenvrouwtjes hebben ook baarden.
Léon is inderdaad vrij dom ja. Dat maakt de film zo bijzonder. Een kind van 12 dat slimmer is als de beste huurmoordenaar. Natalie is niet van de naaktscenes idd.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja hallo, Negentien? Dat gelooft niemand. Dan is Leon nog dommer dan dat Gimli er lelijk uitziet.
Volgens mij verbood Natalie het zichzelf ook. Althans, dat zegt ze zelf.
Ik geloof je wel maar blijf je er toch soms mee plagen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
ik ben geen freakshow hoor! Niet met baard althans.
Ik vind zo'n liefdesrelatie een film altijd heel erg verpesten. Niet alle hoofdrolspelers hoeven verliefd op elkaar te worden. Dat is helemaal niet logisch. Het is gewoon een mooie actiefilm en geen romantisch dramaquote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:49 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Léon is inderdaad vrij dom ja. Dat maakt de film zo bijzonder. Een kind van 12 dat slimmer is als de beste huurmoordenaar. Natalie is niet van de naaktscenes idd.
Vind dat je gelijk hebt. Léon is juist zo mooi omdat ze een soort intense vriendschap voorelkaar ontwikkelen en er wel degelijk gevoelens voor elkaar zijn maar nooit tot bloei komen. Dat maakt die film heel erg bijzonder.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik vind zo'n liefdesrelatie een film altijd heel erg verpesten. Niet alle hoofdrolspelers hoeven verliefd op elkaar te worden. Dat is helemaal niet logisch. Het is gewoon een mooie actiefilm en geen romantisch drama![]()
Ging over Natalie Portman, sorry.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:53 schreef wyccie het volgende:
Heb je je droom van vannacht nog kunnen onthouden?
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:55 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ging over Natalie Portman, sorry.![]()
Wyccies dreams and nightmares.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hahaha. Ik was ook niet zozeer benieuwd of je over mij gedroomd hebt, maar of je sowieso iets onthouden hebt.
Ik heb vannacht alweer niet gedroomd geloof ik. Daar baal ik wel van.
Lijkt me wel leuk om eens al mijn dromen op te schrijven.
Mooie titel, maar ik heb nooit nachtmerries.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:59 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wyccies dreams and nightmares.
Je werd toch een keer huilend wakker?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
Mooie titel, maar ik heb nooit nachtmerries.
Maar dat was niet omdat ik bang wasquote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je werd toch een keer huilend wakker?
Oh was hij dan zo zielig? Ik heb wel eens nachtmerries. 2 weken terug droomde ik dat ik begraven werd maar ik leefde nog. Was best eng.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar dat was niet omdat ik bang was![]()
Nee, die heb ik net nog gevraagdquote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:05 schreef mr_anonimous het volgende:
Bette Davis?
Ik had laatst nog het einde van een film verklapt die twentemeisje nog niet gezien hadquote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:04 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Oh was hij dan zo zielig? Ik heb wel eens nachtmerries. 2 weken terug droomde ik dat ik begraven werd maar ik leefde nog. Was best eng.
In je droom?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik had laatst nog het einde van een film verklapt die twentemeisje nog niet gezien had![]()
Nee, in de FMT!quote:
Oui!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:11 schreef mr_anonimous het volgende:
Die Piaf?
Ah begreep het efkes niet. Was ze zeker blij mee?quote:
Inderdaad zo uit een horrorfilm weglopen.quote:Oui!Die getekende wenkbrauwen zijn heel creepy!
Nee, vond ze erg jammer, maar ze vroeg er een vraag over, dus iedereen dacht dat ze die zelf al gezien had.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:15 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah begreep het efkes niet. Was ze zeker blij mee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 47% gewijzigd door mr_anonimous op 31-08-2005 02:23:20 ]Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
Nee.... het gaat over jouw nachtmerrie!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:17 schreef mr_anonimous het volgende:
Scarface? Gezien haar bekentenissentopic.
En nu moet je het ook nog eens spoilerenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:20 schreef mr_anonimous het volgende:
Zie mijn edit.
Maar gedaan voor de zekerheid. Ik ga slapen Wyc. Trustenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
En nu moet je het ook nog eens spoileren
Of is het hier niet erg denk je?
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:28 schreef Z het volgende:
Morning has broken, like the first morning
Blackbird has spoken, like the first bird
Praise for the singing, praise for the morning
Praise for the springing fresh from the word
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:23 schreef Z het volgende:
Al die leuke frisse nieuwe usertjes zijn buiten aan het spelen volgens mij, net zoals alle muffige oude users.
Jij toch ook, neem ik aan?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:39 schreef Z het volgende:
Jij valt in dezelfde subklasse als Gellius lijkt mij.
Een subklasse?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:39 schreef Z het volgende:
[..]
Jij valt in dezelfde subklasse als Gellius lijkt mij.
Gelukkig wel, heb vandaag gedouchetquote:
Kwelder.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:52 schreef Z het volgende:
Daar kan ik het niets anders dan mee eens zijn Gellius. Mijn meneer speelde jouw meneer in 24 Hour Party People, en dat deed hij niet onaardig.
Wordt het niet een stijd voor Raad Het Landschapstype topic?
[afbeelding]
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:17 schreef mr_anonimous het volgende:
Loes Luca
Als jij zijn naam weet wel.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:32 schreef pyl het volgende:
Hmmmmmmmm.........dus ik mag 't niet zeggen?
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:32 schreef pyl het volgende:
Hmmmmmmmm.........dus ik mag 't niet zeggen?
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:32 schreef wyccie het volgende:
Da's die dwerg.
Uit LotR (voor de duidelijkheid).
Goed gezien Gimli.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:32 schreef wyccie het volgende:
Da's die dwerg.
Uit LotR (voor de duidelijkheid).
Jij had jezelf liever vertolkt zien worden door Danny Devito ?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:35 schreef wyccie het volgende:
Volgens mij is die kerel in het echt supergroot, snap niet waarom hij een dwerg moest zijn.
Nee joh ze aasde zelf op de rol.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:36 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Jij had jezelf liever vertolkt zien worden door Danny Devito ?
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:37 schreef Treinhomo het volgende:
Franz Ferdinand ?
Kan die mooi mini-Gimli spelen...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:38 schreef wyccie het volgende:
Gimli is 1.85m!
Verne Troyer is 0.81m!
Prins noch generaal, maar veel belangrijker (op de foto nog niet overigens).quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:48 schreef wyccie het volgende:
Geef eens een hint pyl.
Was hij prins of generaal ofzo?
Kortom, gebruikte hij Popla ?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:48 schreef wyccie het volgende:
Geef eens een hint pyl.
Was hij prins of generaal ofzo?
Da's weer 't bier wat aan 't praten is ?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:52 schreef mr_anonimous het volgende:
Een jonge JFK?
Nope; van de 'hang the kaiser'-partij, zeg maar.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:51 schreef Treinhomo het volgende:
Keizer Wilhelm ?
Engelander ?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:53 schreef pyl het volgende:
Nope; van de 'hang the kaiser'-partij, zeg maar.
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:52 schreef mr_anonimous het volgende:
Een jonge JFK?
Nope, een Engelsman, zoals TH al raadde.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:56 schreef wyccie het volgende:
Ik heb geen bier op maar ik zeg ook wel rare dingen.
Ik wilde vragen of het een jonge Napoleon is
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:52 schreef mr_anonimous het volgende:
Draagt hij een marching band uniform?
Sorry, mr-a, dat moest ik even opzoeken. Vermoedelijk is het een uniform van de Zuid-Afrikaanse cavalerie.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:52 schreef mr_anonimous het volgende:
Draagt hij een marching band uniform?
Denk een eeuw of wat later..........quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:00 schreef wyccie het volgende:
Meneer Nelson?
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:06 schreef mr_anonimous het volgende:
Crewe?
Oh geeft niks dacht dat ie over het hoofd was gezien.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:04 schreef pyl het volgende:
[..]
Sorry, mr-a, dat moest ik even opzoeken. Vermoedelijk is het een uniform van de Zuid-Afrikaanse cavalerie.
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:07 schreef mr_anonimous het volgende:
Wel uit de Boerkrijg?
Geeft niets; het is een Engelsman, zoals ik al zei.quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:09 schreef pyl het volgende:
[..]
Geeft niets; het is een Engelsman, zoals ik al zei.![]()
Nee, geen koning. Veel belangrijker.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:13 schreef Berkery het volgende:
Een (latere) koning?
Als kutkind kun je 't nog ver schoppen hoor, dat heeft Robbie Williams wel bewezen...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:14 schreef wyccie het volgende:
Ik ben een kutkind, nu is het officieel
![]()
Een MP?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:14 schreef pyl het volgende:
[..]
Nee, geen koning. Veel belangrijker.![]()
Member of Parliament? Ook.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:15 schreef mr_anonimous het volgende:
Een MP?
Maar ik heb geen ambities. Dat stukje tekst van Tong van gisteren, ik moet er nog steeds van huilenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:14 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Als kutkind kun je 't nog ver schoppen hoor, dat heeft Robbie Williams wel bewezen...
Dacht meer aan Minister President. Maar een Parlementslid dus.quote:
Ben jij zo'n 'Cry baby' ?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:17 schreef wyccie het volgende:
Maar ik heb geen ambities. Dat stukje tekst van Tong van gisteren, ik moet er nog steeds van huilen![]()
Dat kennen ze toch niet in Engeland? Gewoon Premier prime minister (?) toch?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:18 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dacht meer aan Minister President. Maar een Parlementslid dus.
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:17 schreef wyccie het volgende:
Churchill niet he?
Of David Beckham. Jankbak is dat zeg.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:18 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ben jij zo'n 'Cry baby' ?
Dan kun je altijd nog de vrouwelijke Johnny Depp worden...
Oef....da's een foute Depp film. De enige waarschijnlijk.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:18 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ben jij zo'n 'Cry baby' ?
Dan kun je altijd nog de vrouwelijke Johnny Depp worden...
MP = Member of Parliament. PM = Prime Minister............quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:18 schreef mr_anonimous het volgende:
Dacht meer aan Minister President. Maar een Parlementslid dus.
Vond het zelf eigenlijk wel een bier-antwoordquote:
Nee hoor Pirates of the Caribbean vond ik duizend keer erger.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oef....da's een foute Depp film. De enige waarschijnlijk.
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:21 schreef mr_anonimous het volgende:
Nee hoor Pirates of the Caribbean vond ik duizend keer erger.
Die heb ik dan gelukkig niet gezien.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee hoor Pirates of the Caribbean vond ik duizend keer erger.
Jij bent fan van Pirates?quote:
'k vind dat een zeer vermakelijke film.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:22 schreef mr_anonimous het volgende:
Jij bent fan van Pirates?
Nou okee, alleen de ogen dan misschien. Maar de oudere Churchill is meer herkenbaar aan zijn bolle wangetjes.quote:
Met zúlk zwart haar ?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:30 schreef wyccie het volgende:
Kaaskop!
Omdat ik het waard ben...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:31 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Met zúlk zwart haar ?
Dat móét wel een kleurspoeling zijn...
Nee, meneer hield van varen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:32 schreef mr_anonimous het volgende:
Hugo de Groot?
'Pam, je haar danst !'quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:33 schreef wyccie het volgende:
Omdat ik het waard ben...
* gooit haar los.
Verbrand jij je hoofd wel eens?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:34 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'Pam, je haar danst !'
Maak me gek; gooi je haar los...![]()
Al 2 keer dit jaar;quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:37 schreef wyccie het volgende:
Verbrand jij je hoofd wel eens?
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:40 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Al 2 keer dit jaar;
Met 'Fields of rock' en afgelopen zondag met 'Ticket for Tibet'.
Verklaart 'n hoop, hè ?
Hee, hoe weet jij dat nou opeens? Is goed hoor!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:42 schreef Treinhomo het volgende:
Abel Tasman.
Nee; maar wel 'n hele hoop goeie bands gezien...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:41 schreef wyccie het volgende:
![]()
"wear sunscreen"
En heb je een reisje naar Tibet gewonnen?![]()
TH won het ticket maar kreeg geen visum omdat hij nare uitspraken over Richard Gere had gedaan.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
"wear sunscreen"
En heb je een reisje naar Tibet gewonnen?![]()
'k had Jan Tromp, Michiel de Ruiter en Jan van Speijk al gecheckt...en toen viel deze meneer me opeens te binnen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:42 schreef wyccie het volgende:
Hee, hoe weet jij dat nou opeens? Is goed hoor!
Ach gossiequote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:44 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Nee; maar wel 'n hele hoop goeie bands gezien...
Helaas mocht mijn geliefde Osdorp posse, door tijdgebrek, maar 20 minuten spelen...
Dat ze dan dat kut Beef, of dat klote Racoon, of Jovink en de voederbeatels geschrapt hadden...Maar nee hoor; die hebben gewoon volle bak kunnen spelen...
Over Richard en zijn gerbil?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:44 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
TH won het ticket maar kreeg geen visum omdat hij nare uitspraken over Richard Gere had gedaan.
Check jij altijd eerst je antwoorden? Zodat je slimmer overkomt?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:45 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'k had Jan Tromp, Michiel de Ruiter en Jan van Speijk al gecheckt...en toen viel deze meneer me opeens te binnen.
Daarbij eet ik ook nogal graag Chinees; dat ligt daar ook gevoelig...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:44 schreef mr_anonimous het volgende:
TH won het ticket maar kreeg geen visum omdat hij nare uitspraken over Richard Gere had gedaan.
Als ik 't bijna zeker denk te weten post ik 'Blabblabla ?', en als dan blijkt dat dat goed is, edit ik dat gauw naar 'Blablabla.'.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:47 schreef wyccie het volgende:
Check jij altijd eerst je antwoorden? Zodat je slimmer overkomt?![]()
Treinkannibaal!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:47 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Daarbij eet ik ook nogal graag Chinees; dat ligt daar ook gevoelig...
Doe ik ook weleens, dat laatste, niet dat blablabla.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:48 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Als ik 't bijna zeker denk te weten post ik 'Blabblabla ?', en als dan blijkt dat dat goed is, edit ik dat gauw naar 'Blablabla.'.
Als ik er niet al te veel fiducie in heb dat 't goed is, check ik eerst, zonder te posten.
Ze smaken naar kip...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:49 schreef mr_anonimous het volgende:
Treinkannibaal!
Schrale troost...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:51 schreef wyccie het volgende:
ik vind 'm zo lief..... het is om je te troosten!
Nou weet je wat veel erger is, jij hebt Osdorp Posse tenminste kunnen zien.quote:
Moet hem aan Twentemeisje geven. Die troost altijd iedereen in FMT.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
ik vind 'm zo lief..... het is om je te troosten!
Jawel hoor; 2 many DJ's openden immers met 'Rebel rebel'...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:55 schreef wyccie het volgende:
Nou weet je wat veel erger is, jij hebt Osdorp Posse tenminste kunnen zien.
Toen ik vorig jaar naar Werchter ging, kwam mr. Bowie niet eens opdagen!![]()
Nog erger is kaartjes gereserveerd hebben voor de Wu Tang Clan en als je ze op gaat halen dat ze doorverkocht blijken te zijn door de ticketagency.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nou weet je wat veel erger is, jij hebt Osdorp Posse tenminste kunnen zien.
Toen ik vorig jaar naar Werchter ging, kwam mr. Bowie niet eens opdagen!![]()
2 Many DJ's kunnen doodvallenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:56 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Jawel hoor; 2 many DJ's openden immers met 'Rebel rebel'...
Ik had 'm lekker al gezien in de Arena...![]()
Oh!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:57 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nog erger is kaartjes gereserveerd hebben voor de Wu Tang Clan en als je ze op gaat halen dat ze doorverkocht blijken te zijn door de ticketagency.![]()
Dit was pas een zware jongen:quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:58 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
[Calimero]
En dat is-ie ook...
[/Calimero]
Dan ben je flink in je reet gekeken...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:57 schreef mr_anonimous het volgende:
Nog erger is kaartjes gereserveerd hebben voor de Wu Tang Clan en als je ze op gaat halen dat ze doorverkocht blijken te zijn door de ticketagency.![]()
Nee C4.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:59 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh! [afbeelding]
Heb je toen een zak Knauf besteld?
Als je nou héél lief bent, mag je me aanraken...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:58 schreef wyccie het volgende:
2 Many DJ's kunnen doodvallen(Oh wat ben ik gemeen)
Nu ben ik jaloers.![]()
Mijn god!!! Dan baal je behoorlijk! Wel lachen voor onsquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:59 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dan ben je flink in je reet gekeken...
Of wat vrienden van me deden: kaartjes gekocht voor Bowie in de Arena...Toen bleek Bowie ook te spelen op Werchter. (waar ze toch al naartoe gingen)
Toen hebben ze die kaartjes voor de Arena verkocht, want...'we zien 'm toch wel op Werchter'...![]()
![]()
![]()
Ik vind je meer een knuffelbeerquote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:00 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Als je nou héél lief bent, mag je me aanraken...![]()
Da's die van dat stukje van Violent Jay in 'Hound dogs' van Twiztid.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:59 schreef mr_anonimous het volgende:
Dit was pas een zware jongen:
[afbeelding]
quote:Miss me with all that, I ain't changed any
Look at me, I make Big Pun look skinny
I'm ugly as fuck; resembling a cling-on
Hoes still let me get my ding-a-ling a swing on
Da's een pier op Schiphol.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:03 schreef wyccie het volgende:
Wat is C4 eigenlijk?
Plastic explosief.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:03 schreef wyccie het volgende:
Wat is C4 eigenlijk?
Made in the Czech republic.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:13 schreef mr_anonimous het volgende:
Plastic explosief.
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:14 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Volgens mij horen bestialiteiten meer in [SEX] thuis...
Ik heb vanavond een indiaan gegeten, daar wil ik ook wel van ronkenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:19 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Geen wonder dat Bartje niet voor bruine bonen wilde bidden...
TH is de grote beer. En de kleine is iedereen die geknuffeld wil worden.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat zijn twee beren, en nu? Broodjes smeren?
Ben jij dan 't steelpannetje ?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:23 schreef wyccie het volgende:
TH is de grote beer. En de kleine is iedereen die geknuffeld wil worden.
Treinhomo een beer? Hij is kaal mênquote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:23 schreef wyccie het volgende:
[..]
TH is de grote beer. En de kleine is iedereen die geknuffeld wil worden.
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:23 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ben jij dan 't steelpannetje ?
Knuffelbeer!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Treinhomo een beer? Hij is kaal mên![]()
Wie?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:23 schreef Treinhomo het volgende:
Haye Thomas ?
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Treinhomo een beer? Hij is kaal mên![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:24 schreef wyccie het volgende:
Knuffelbeer!
Gewoon een rare man.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Een foute artiest? Of een oude artiest?
Wel een Nederpief ?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:32 schreef wyccie het volgende:
Gewoon een rare man.
Ik denk dat hij ooit ontvoerd is door aliens..... Dat denkt hij zelf misschien ook
Is hij paranormaal begaafd of vind hij dat zelf en wil hij ons dat doen geloven?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
Gewoon een rare man.
Ik denk dat hij ooit ontvoerd is door aliens..... Dat denkt hij zelf misschien ook
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Is hij paranormaal begaafd of vind hij dat zelf en wil hij ons dat doen geloven?
Het was een lange dag vandaag. Een dag waarin ik voor de verandering heel aardig ben gebleven tegen m'n collega's ofschoon enkelen dat niet verdienden. So give me a breakquote:
Hahaha, ben jij zo iemand die daar op let?quote:
't valt me bijna altijd op, maar ik zeg er lang niet altijd wat van.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:38 schreef wyccie het volgende:
Hahaha, ben jij zo iemand die daar op let?
Ik zie dat soort dingen wel, maar zeg het niet meer, vooral niet op internet. Moet je eens voor de lol een Onzin topic bekijken. Treurig![]()
Ja, Treinhomo is reuze knuffelbaarquote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:40 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
What do you want me to break ?
Your legs, your back or your neck ?
Hmm, volgende keer moet je ze gewoon heel smerig aankijken en een scheet laten ofzoquote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het was een lange dag vandaag. Een dag waarin ik voor de verandering heel aardig ben gebleven tegen m'n collega's ofschoon enkelen dat niet verdienden. So give me a break
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja, Treinhomo is reuze knuffelbaar
De Treinhomobiel knuffelt ook graag met Guus Meeuwis of de Jeugd van Tegenwoordig.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, Treinhomo is reuze knuffelbaar
Veel van mijn collega's bevinden zich niet in dezelfde ruimte als ik. Dat gaat dus niet werken. Ik moet gewoon zeggen wat ik denk, maar ja.... het was mooi weer en eigenlijk gaat het best goed maar het kan en moet wat mij betreft nog veel beter.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hmm, volgende keer moet je ze gewoon heel smerig aankijken en een scheet laten ofzo
[afbeelding]
Een hele beruchte zelfsquote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:43 schreef wyccie het volgende:
Oh ja, ik maak heel veel typfouten, ben een beetje spastisch wat dat betreft.
Jij hebt ge-google-dquote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:42 schreef Treinhomo het volgende:
Erich von Däniken.
Glad to be of service.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Potdorie, ik was 'm zelf alweer vergeten!
![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Veel van mijn collega's bevinden zich niet in dezelfde ruimte als ik. Dat gaat dus niet werken. Ik moet gewoon zeggen wat ik denk, maar ja.... het was mooi weer en eigenlijk gaat het best goed maar het kan en moet wat mij betreft nog veel beter.
Waarom zie ik je antwoord voor de edit nooit???quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:47 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Enkel ter verificatie.
Voor de [afbeelding] stond er 'Von Däniken ?'.
Because I'm faster than a speeding bullet...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:50 schreef wyccie het volgende:
Waarom zie ik je antwoord voor de edit nooit???
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:52 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Because I'm faster than a speeding bullet...
En de fanmail uit Leeuwarden is er dan ook naar.![]()
Jij hebt écht geen rijbewijs, hè ?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:53 schreef wyccie het volgende:
Heb jij fans? Uit Leeuwarden? Friesland.....ooohh... daar mag ik niks geks over zeggen natuurlijk....
O dat is geen probleem. Maar als je mensen aan moet sturen die ondermaats presteren zijn er momenten dat je de waarheid even de waarheid moet laten en mensen ook even de rust moet gunnen om kritiek uit voorgaande dagen te verwerken.quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:52 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Because I'm faster than a speeding bullet...
En de fanmail uit Leeuwarden is er dan ook naar.![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:54 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Jij hebt écht geen rijbewijs, hè ?![]()
Maar jouw auto is er dan ook naar...quote:
Oh, je had die mensen verrot willen schelden bedoel je?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
O dat is geen probleem. Maar als je mensen aan moet sturen die ondermaats presteren zijn er momenten dat je de waarheid even de waarheid moet laten en mensen ook even de rust moet gunnen om kritiek uit voorgaande dagen te verwerken.
Eenieder die een rijbewijs heeft, weet automatisch wat er bedoeld wordt met 'Fanmail uit Leeuwarden'.quote:
Verkeersboetes toch?quote:Op donderdag 1 september 2005 00:02 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Eenieder die een rijbewijs heeft, weet automatisch wat er bedoeld wordt met 'Fanmail uit Leeuwarden'.
Oh hahaha, je hebt een bekeuring wegens te hard rijden?quote:Op donderdag 1 september 2005 00:02 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Eenieder die een rijbewijs heeft, weet automatisch wat er bedoeld wordt met 'Fanmail uit Leeuwarden'.
Nee, gewoon zonder omhaal zeggen dat het niet goed (genoeg) is. Verrot schelden doe ik niet, nou ja heel zelden. Als ik al iemand uitscheld dan is het één van mijn baasjes en niet de mensen die voor mij werken. Als ik dat wel zou doen zou ik snel uitgekakt zijn.quote:Op donderdag 1 september 2005 00:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, je had die mensen verrot willen schelden bedoel je?
Morgen is er weer een dag!
'k kan er zo onderhand mee kwartetten...quote:Op donderdag 1 september 2005 00:03 schreef wyccie het volgende:
Oh hahaha, je hebt een bekeuring wegens te hard rijden?
Yep.quote:Op donderdag 1 september 2005 00:03 schreef mr_anonimous het volgende:
Verkeersboetes toch?
Bij mij komen ze ook altijd in seriesquote:Op donderdag 1 september 2005 00:06 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'k kan er zo onderhand mee kwartetten...
En aan 't eind van het seizoen is er altijd nog een 'best of'...quote:Op donderdag 1 september 2005 00:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Bij mij komen ze ook altijd in series![]()
quote:Op donderdag 1 september 2005 00:05 schreef mr_anonimous het volgende:
Menno Bentveld
Nope.quote:Op donderdag 1 september 2005 00:06 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Yep. (heb jij eigenlijk je rijbewijs ?)
Lastig is dat. Anderen moeten vertellen dat ze het niet goed doen. En helemaal als ze niet willen luisterenquote:Op donderdag 1 september 2005 00:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, gewoon zonder omhaal zeggen dat het niet goed (genoeg) is. Verrot schelden doe ik niet, nou ja heel zelden. Als ik al iemand uitscheld dan is het één van mijn baasjes en niet de mensen die voor mij werken. Als ik dat wel zou doen zou ik snel uitgekakt zijn.
Bij mij is het seizoen net weer begonnen. Twee keer geflitst op één avond op een vrijwel lege snelwegquote:Op donderdag 1 september 2005 00:07 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
En aan 't eind van het seizoen is er altijd nog een 'best of'...
Moet je doen, joh; da's hartstikke leuk...en handig.quote:Op donderdag 1 september 2005 00:07 schreef mr_anonimous het volgende:
Nope.
Weet ik maar moet ik eerst sparen.quote:Op donderdag 1 september 2005 00:09 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Moet je doen, joh; da's hartstikke leuk...en handig.
En duur....maar dat vergeet hij er even bij te vermelden...quote:Op donderdag 1 september 2005 00:09 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
quote:
Vaak hebben ze het niet door of zijn ze te gauw tevreden. Eigenlijk is het wel leuk omdat het heel vaak wel lukt. Achteraf krijg ik dan vaak leuke reacties, dat ze veel van mijn "adviezen" geleerd hebben en zo. Maar talent moet er wel zijn dat kan ik ze niet geven, dat zijn de lastige gevallen.quote:Op donderdag 1 september 2005 00:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Lastig is dat. Anderen moeten vertellen dat ze het niet goed doen. En helemaal als ze niet willen luisteren![]()
Met je rijbewijs kan je ook flink wat geld verdienen...quote:Op donderdag 1 september 2005 00:10 schreef wyccie het volgende:
En duur....maar dat vergeet hij er even bij te vermelden...
Omdat ik zelf ook m'n rijbewijs pas op m'n 27e gehaald heb....quote:En waarom zeg je dat wel tegen Mr_Ano en niet tegen mij???
En ontzettend duurquote:Op donderdag 1 september 2005 00:09 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Er rijden hier geen tramsquote:Op donderdag 1 september 2005 00:13 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik heb wel tramkaart trouwens.
Moet inderdaad misschien eens met Pa praten over een lening. Old Tony heeft al mijn geld en wil het niet geven.quote:Op donderdag 1 september 2005 00:14 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Met je rijbewijs kan je ook flink wat geld verdienen...
'k had de mijne binnen een jaar terugverdiend.
[..]
Omdat ik zelf ook m'n rijbewijs pas op m'n 27e gehaald heb....
Maar om een eigen auto te rijden moet je heel wat uurtjes werken.quote:Op donderdag 1 september 2005 00:14 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Met je rijbewijs kan je ook flink wat geld verdienen...
'k had de mijne binnen een jaar terugverdiend.
18, ik kon niet wachtenquote:Omdat ik zelf ook m'n rijbewijs pas op m'n 27e gehaald heb....
Oh dat is wel leuk om te horen ja.quote:Op donderdag 1 september 2005 00:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vaak hebben ze het niet door of zijn ze te gauw tevreden. Eigenlijk is het wel leuk omdat het heel vaak wel lukt. Achteraf krijg ik dan vaak leuke reacties, dat ze veel van mijn "adviezen" geleerd hebben en zo. Maar talent moet er wel zijn dat kan ik ze niet geven, dat zijn de lastige gevallen.
'k gebruik m'n auto voornamelijk voor m'n werk, dus dat wordt allemaal betaald...quote:Op donderdag 1 september 2005 00:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar om een eigen auto te rijden moet je heel wat uurtjes werken.
Over vier jaar weet je wat je tegen me moet zeggen dus!quote:Op donderdag 1 september 2005 00:14 schreef Treinhomo het volgende:
Omdat ik zelf ook m'n rijbewijs pas op m'n 27e gehaald heb....
ik wist ook pas op mijn 26e wat ik wilde gaan doenquote:Op donderdag 1 september 2005 00:18 schreef wyccie het volgende:
Ik moet nog steeds uitzoeken wat mijn talenten zijn![]()
'k weet 't nou nog steeds niet...quote:Op donderdag 1 september 2005 00:20 schreef Scrutinizer het volgende:
ik wist ook pas op mijn 26e wat ik wilde gaan doen![]()
Ik kan van mijn reiskostenvergoeding net aan de benzine betalen. Overigens alleen maar omdat ik meestal in een rijdende file naar m'n werk ga, dat scheelt echt heel veel benzinequote:Op donderdag 1 september 2005 00:18 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'k gebruik m'n auto voornamelijk voor m'n werk, dus dat wordt allemaal betaald...
Dan moet ik dus nog 3 jaar doelloos ronddwalenquote:Op donderdag 1 september 2005 00:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
ik wist ook pas op mijn 26e wat ik wilde gaan doen![]()
Wat doe je nu eigenlijk?quote:Op donderdag 1 september 2005 00:22 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'k weet 't nou nog steeds niet...![]()
Jij zou volgens mij iets met je liefde voor muziek moeten gaan doenquote:Op donderdag 1 september 2005 00:22 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'k weet 't nou nog steeds niet...![]()
'Schat, dit is niet wat 't lijkt'quote:Op donderdag 1 september 2005 00:18 schreef wyccie het volgende:
Over vier jaar weet je wat je tegen me moet zeggen dus!
Dat doe ik al; 80 concerten op jaarbasis...quote:Op donderdag 1 september 2005 00:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Jij zou volgens mij iets met je liefde voor muziek moeten gaan doen
quote:Op donderdag 1 september 2005 00:24 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'Schat, dit is niet wat 't lijkt'
Je was toch mijn Mathilda?quote:Op donderdag 1 september 2005 00:25 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Bedankt voor dit mooie toekomstbeeld.
er is meer in het leven dan werkquote:Op donderdag 1 september 2005 00:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dan moet ik dus nog 3 jaar doelloos ronddwalen![]()
'k heb nu een Willie Wortel/manusje van alles functie...en da's dus voor een (groot) deel binnen...quote:Op donderdag 1 september 2005 00:23 schreef wyccie het volgende:
Wat doe je nu eigenlijk?
Ik wil eerst weten wat jij over 4 jaar tegen me zal zeggen.quote:Op donderdag 1 september 2005 00:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je was toch mijn Mathilda?![]()
Tja; daar kan tong80 niet aan tippen...quote:Op donderdag 1 september 2005 00:25 schreef wyccie het volgende:
![]()
Bedankt voor dit mooie toekomstbeeld.
Got milk?quote:Op donderdag 1 september 2005 00:27 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik wil eerst weten wat jij over 4 jaar tegen me zal zeggen.![]()
Ik werk liever dan dat ik studeerquote:Op donderdag 1 september 2005 00:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
er is meer in het leven dan werk![]()
Voor mij heeft het wel gewerkt om via m'n grootste liefde, de muziek, uit te vinden wat voor werk ik zelfs in mijn vrije tijd graag zou doen. Als alles goed loopt werk ik liever dan ik vrij ben, terwijl ik toch van nature nogal lui aangelegd ben.quote:Op donderdag 1 september 2005 00:24 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dat doe ik al; 80 concerten op jaarbasis...
Daar valt niet tegenop te werken.
Weet je wat ik 'vroeger' wilde worden. Als artiestenbegeleider bij een platenmaatschappij werken (als zoiets al bestaat?) = gratis cd's, concerten en artiesten van dichtbij zien dacht ikquote:Op donderdag 1 september 2005 00:27 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'k heb nu een Willie Wortel/manusje van alles functie...en da's dus voor een (groot) deel binnen...
En daar heb ik een hekel aan; sleur.
Zo mocht ik vandaag weer lekker naar buiten, en hoezeer het dan ook tegen zit (en dat zat het; de klant vond 't wel een goed idee om UTP-kabel te gebruiken voor het aansluiten van een set fotocellen), dat vind ik he-le-maal geweldig...lekker 'eigen baas'; je eigen zaakjes regelen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |