quote:Op donderdag 29 september 2005 18:55 schreef Bot13 het volgende:
Pfooew. Gelijk gezakt van plaats 16 naar ergens rond de 70.
Dit is niet leuk meer
grrrr..quote:Op donderdag 29 september 2005 20:17 schreef PPL het volgende:
Whahaha, vandaag de hele dag op rooftocht geweest in uni1
Die sukkels waren allemaal op school en dus of-line
Wahahaha !
Wat zullen die op hun neus hebben gekeken toen ze thuis kwamen
Ondertussen ook lekker verder in uni2, nu op plaats 19
Zal wel snel veranderen hoor, kben niet zo'n die-hard die tot drie uur 's nachts bezig is.
Joh....quote:Op donderdag 29 september 2005 21:56 schreef Roquefort het volgende:
Ik sta op 225.
Die paar uur vertraging bij het registreren breekt me nog steeds op.![]()
![]()
* benieuwd is *quote:Op vrijdag 30 september 2005 07:53 schreef Eamon het volgende:
kijk over n week, dan is er enig verschil. Nu stelt dat echt niks voor. Wij hebben wel n tacktiek waardoor t straks snel kan gaan.:)
Iedereen moet immers weer van hetzelfde punt vertrekken en zal in het begin wel dezelfde keuzes maken (bouwen van mijnen, DT-fabrieken en energiecentrales). Waarschijnlijk zullen er later wel andere keuzes gemaakt worden.quote:Op vrijdag 30 september 2005 07:53 schreef Eamon het volgende:
kijk over n week, dan is er enig verschil. Nu stelt dat echt niks voor. Wij hebben wel n tacktiek waardoor t straks snel kan gaan.:)
Dat hoop iuk ook asap geregeld te krijgen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 09:39 schreef RubberenRobbie het volgende:
[..]
Iedereen moet immers weer van hetzelfde punt vertrekken en zal in het begin wel dezelfde keuzes maken (bouwen van mijnen, DT-fabrieken en energiecentrales). Waarschijnlijk zullen er later wel andere keuzes gemaakt worden.
Ik ga eerst maar eens zorgen dat ik wat schepen de lucht in kan krijgen
metaal 9quote:Metaal niveau 7
Kristal niveau 4
DT niveau 4
Zonneėnergie 8
Robot niveau 2
Werf niveau 1
Onderz. lab. niveau 1
Ik hebquote:Op vrijdag 30 september 2005 10:09 schreef PPL het volgende:
[..]
Dat hoop iuk ook asap geregeld te krijgen.
Gevechts schepen nog ff niet.
Vracht is voor mij beklangrijker om te handelen met allies.
[..]
metaal 9
kristal 8
deut 4
zonne 9
robot 1
onderzoekslab 1
... toch al wat verschil in keuzes dus...
U is 'renegade of funk' ?quote:Op vrijdag 30 september 2005 10:28 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Ik heb
Metaal 10
kristal 7
deut 3
zonne 9
robot 2
werf1
en ik sta ineens op 102![]()
![]()
![]()
Geen verschil.quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:32 schreef DeHovenier het volgende:
Wat is precies het verschil tussen Uni 1 en Uni 2?
Ik wil me eerst gaan inlezen over het spel, wat is de beste Uni voor een beginner om in te beginnen?
Preventief toeslaan.quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:01 schreef DeHovenier het volgende:
Waarom zouden ze me dan aanvallen met zoveel vuurkracht als ik heel weing grondstoffen heb (als noob zijnde)
Wat houdt die bescherming in? Ik ben bv net begonnen, natuurlijk weinig metaal. In het weekend speel iknooit, maar ik kan het nu rustig zonder problemen zo laten staan? Zonder dat ik op maandag leeggeroofd ben?quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:17 schreef PPL het volgende:
[..]
Preventief toeslaan.
Waarom zouden ze jou de gelegehied geven om op termijn een bedreiging te zijn vor hun hegemonie ?
Nu heb je inderdaad nog newbie-bescherming.
Zodra je meer dan 5000 punten hebt is die weg.
zet dan ff snel een paar metaal, kristal en energie fabriekjes aanquote:Op vrijdag 30 september 2005 16:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat houdt die bescherming in? Ik ben bv net begonnen, natuurlijk weinig metaal. In het weekend speel iknooit, mara ik kan het nu rustig zonder problemen zo laten staan? ZOnder dat ik op maandag leeggeroofd ben?
Ik heb 1 metaal, 1 kristal en 1 zonnenergie. Geupgrade naar 2, 2 en 3 respectievelijk. En ik was inderdaad van plan ze even te laten grazenquote:Op vrijdag 30 september 2005 16:04 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
zet dan ff snel een paar metaal, kristal en energie fabriekjes aan
de n00b bescherming houd in dat je niet kan worden aangevallen totdat je een aantal punten hebt bereikt,
maandag zal je dan aardig wat credits hebben
quote:Zo, ik zit nu ook bij de fok alliantie . Ben wat eerder terug gekomen van mijn schoolkamp.. mijn hak daar namelijk gebroken.. dus lekker veel vrije tijd nu (jeeeej ). Anyway.. komt er nog een forumpje daarop ofzo? .
quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:21 schreef DeHovenier het volgende:
Ik denk dat we vooral dit forum zullen gebruiken he
We kunnen ook een aparte clantopic maken hier op Fok!.
Succes met je knie!
Op het forum van Ogame zelf wordt gezegd dat je het beste die schepen kunt overslaan. Schijnt kanonnenvoer te zijn. Lichte vrachtschepen schijnen nuttiger te zijn.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 10:40 schreef DvK het volgende:
Ik kan al: lichte gevechtsschepen bouwen.
Zal ik die bouwen, of is het beter om door te onderzoeken, tot betere schepen.
In uni1 of uni2 ?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 10:40 schreef DvK het volgende:
Ik kan al: lichte gevechtsschepen bouwen.
Zal ik die bouwen, of is het beter om door te onderzoeken, tot betere schepen.
Ja... beter ff doorsparen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 10:51 schreef RubberenRobbie het volgende:
[..]
Op het forum van Ogame zelf wordt gezegd dat je het beste die schepen kunt overslaan. Schijnt kanonnenvoer te zijn. Lichte vrachtschepen schijnen nuttiger te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |