Zelfreflectie is helemaal mijn dingquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:11 schreef ruby het volgende:
Wat een gezwets over elkaar en zichzelf allemaal.
(Nathalie en Lieske)
ga doorquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:12 schreef diamondvoodoo het volgende::D hij was maar een clown...
En hij was nooit down
en hij was heel leuk
voor de rest lag hij in een deuk
de glimlach van een kind
is veel leuker dan een wind
maar wat natuurlijk ook kan
is spelen met een man
morgen schijnt de zonnnnnn
toen viel hij van het balkonnnnnnnnnn
Ah, maar ik kijk toch maar 1 stream tegelijkquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:11 schreef eborn het volgende:
[..]
Denk dat je eerder de juiste contacten moet hebben. Persoontje die bij die streams kan via z'n werk oidMaar dat zie ik niet snel gebeuren. Plus dat je dan niet 4 streams tegelijk kan draaien. Nu is het nog goed te doen met 448kbit/s per stuk. Dan zit je op iets minder dan 2Mbit, wat momenteel nog de gemiddelde verbinding is denk ik.
Veel plezierquote:* eborn gaat zelf ook even home-traineren, spreek u later
Ja oke, maar die 20mbit haal je wel.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:11 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Misleidende reclame is niks nieuws voor Versatel.
Die 20Mbit wordt zelden gehaald. En zoals ik al zei, als je puur vergelijkt met de Talpa uitzending dan is het op zich wel exclusief. Maar wellicht dat ze binnenkort ook nog wat extra zenders erbij gooien met meer camera's, want dit is allemaal een experiment.
.
Naaaah, die haal je never nooit niet. Lees maar wat ze halen met hun versa-abbo op tweakers. Als ik me niet vergis is ook nog een gedeelte van de bandbreedte gereserveerd voor de decoder.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:14 schreef kibber het volgende:
[..]
Ja oke, maar die 20mbit haal je wel.
Mits je in de buurt zit van zo'n centrale..
Je betaald nu voor extra beelden van BB die wij niet zien..
Die krijg je dus niet..
Intressante zaak opzich.
Het is toch echt humorloos..quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:15 schreef BB-King het volgende:
Ik vind dit wel komisch wat ze doen hehe.
Ja klopt, 4mbit is sowieso voor de tv geloof ik..quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:17 schreef AiaS het volgende:
[..]
Naaaah, die haal je never nooit niet. Lees maar wat ze halen met hun versa-abbo op tweakers. Als ik me niet vergis is ook nog een gedeelte van de bandbreedte gereserveerd voor de decoder.
Dit is mijn humor... kan er ook niks aan doen.quote:
Dezelfde kerel die bloed scheitquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:18 schreef ruby het volgende:
Welke lamzak zit de hele tijd te trommelen?
Dat was alles? een kusje?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:16 schreef Ireth het volgende:
[..]
ff klikkuh
[[url=http://img331.imageshack.us/img331/3558/mennolieske0hy.th.gif]afbeelding][/URL]
Binen?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:18 schreef ruby het volgende:
Welke lamzak zit de hele tijd te trommelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |