Maar zoveel amateurclubs zijn het nou ook alweer niet.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:51 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
De eerste ronde is alleen voor amateurs, dat is volgens mij wel in meer landen het geval.
Er beginnen 48 amateurclubs aan de 1e ronde, dat is toch een aardig aantal.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:52 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Maar zoveel amateurclubs zijn het nou ook alweer niet.
Hoezo is dit een waardeloos toernooi? Het is toch leuk voor de amateurclubs? Lekker een paar keer tegen bvo's voetballen.. Ik vind dit juist een goed idee!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:59 schreef Radegast het volgende:
Blijft een waardeloos toernooi.
Vanaf de 3e ronde daar.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:04 schreef Doc het volgende:
[..]
Ijn Engeland stromen de grote clubs ook pas later (in januari geloof ik) in ...
Heeft meer te maken met de prijzen van de tickets en door de hoeveelheid wedstrijden die ze daar sowieso al spelen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:16 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Kleine clubs blijven dus toch minder aanspreken, zelfs in het voetbalgekke Engeland.
Gatorade was maar voor 1 seizoen geloof ik, daarna KNVB-bekerquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:01 schreef dndiek het volgende:
Het is niet meer de KNVB-beker. Het is de Gatorade-beker![]()
volgend seizoen niet meerquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:01 schreef dndiek het volgende:
Het is niet meer de KNVB-beker. Het is de Gatorade-beker![]()
Topclubs moeten niet janken over meer wedstrijden. Geldt zoiezo voor elke club! Had gvd een blok gemaakt tegen die play-offs, dat is pas een zinloze belasting..quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:01 schreef feyenoord-dude het volgende:
De minder leuke kant : nog meer wedstrijden voor topclubs.
Hoe verdelen ze dat eigenlijk.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:01 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Er beginnen 48 amateurclubs aan de 1e ronde, dat is toch een aardig aantal.
Vlissingen was toen volgens mij geen amateurclub of wel?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:11 schreef tong80 het volgende:
Het wordt tijd dat een amateurclub weer echt ver komt zoals de ijsselmeervogels in 75 die de halve finale haalden en Vlissingen met Peter van Vossen die in 91 de kwartfinales haalden.
Volgens mij wel, want als ik het goed heb maakte van Vossen zijn debuut als prof in België bij Beveren.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:13 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Vlissingen was toen volgens mij geen amateurclub of wel?
Zoeken we even opquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Volgens mij wel, want als ik het goed heb maakte van Vossen zijn debuut als prof in België bij Beveren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |