Het complete verhaal staat volgens mij op http://faq.gtasanandreas.nl , alleen klopte het, voor zover ik nog kan herinneren, behoorlijk afwijkend, maakt niet uit.quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:42 schreef Mikkie het volgende:
Weet iemand trouwens waar die Courier Missions te vinden zijn?
Van G-unleashed haal ik deze info:
[..]
Maar waar zit Robi's Food Mart, de Hippy Shopper en welke Burger Shot in LV moet je hebben? En waar kun je die assets dan starten? In het restaurant, of daarbuiten ergens in een auto ofzo?
Hmm heb nu (voor het eerst) in dat map gekeken..quote:Op dinsdag 6 september 2005 04:17 schreef coz het volgende:
tipjes
-je hebt een radar met een icoontje voor een missie (maar jij weet niet welk icoontje zie 3)
-je bent nog bezig met een missie
-je kan altijd in het menu op de kaart kijken en dan dingen uit en aanzetten
hoe heet je savegame dan ? (dit is zelfde als laatst gehaalde missie)
je laatste missie zagt wss genoeg als je niet genoeg hebt aan de tips![]()
Ja gevonden.. thnxquote:Op dinsdag 6 september 2005 17:02 schreef CittaR het volgende:
omg, dit is wel heel erg...
maar je moet dus naar die OG gaan
volgens mij wel.. Moet wat audio aparatuur gaan jatten op t strandquote:Op dinsdag 6 september 2005 18:54 schreef bosnerd het volgende:
heb je nu zekers Live is a beach ofzo
Vervelende missie , dat dansen hadden ze eruit mogen laten van mij...quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:22 schreef VinnieJones het volgende:
[..]
volgens mij wel.. Moet wat audio aparatuur gaan jatten op t strand![]()
herkenbaar, komt door die missie dat je met die auto moet dansenquote:Op woensdag 7 september 2005 08:42 schreef bosnerd het volgende:
ik had m zelfs nog gehaald toen ik eerst op de num pad probeerde te dansen(moet dus met pijltjes) en daar na een tijdje pas achter kwam omdat ik meer op de toetsen als op het scherm aan het letten was, maare dus toch in een keer gehaald.
![]()
(btw, op de ps2 heb ik hier erg lang over gedaan)
De sfeer van Vice Cityquote:Op woensdag 7 september 2005 11:32 schreef _moder8or_ het volgende:
Raar. Ik vind San Andreas veel minder verslavend dan Vice City. Terwijl San Andreas wel mooier/groter is.
keypad 2 en 8 is voor het bewegen van die nozzlequote:Op woensdag 7 september 2005 11:31 schreef CybPraetorian het volgende:
ik kom er niet uit met de besturing van de Hydra aka Harrier. Ik kan maar geen tempo maken ik zweef steeds op die uitlaten maar echt een straal komt er niet uit de straal jager.
verder heb ik mn vlieg brevet al wel maar ik kan de vliegtuigen in San Fierro niet openen, ze zitten allemaal op slot. Hoe kan dat? wat moet ik dan eerst doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |