net dus weer een paar keer geprobeerd, maar die Free Fall lukt me nog steeds niet.quote:Op donderdag 1 september 2005 01:11 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
niet meer geprobeerd, maar misschien morgen of vrijdag ff!
dat ga je niet vaak meer zeggenquote:Op donderdag 1 september 2005 15:33 schreef diep-in-de-war het volgende:
iedereen enorm bedankt, next missie
beschrijf even hoe je het probeert .. ik weet niet welke tips je wel en niet volgtquote:Op donderdag 1 september 2005 15:38 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
net dus weer een paar keer geprobeerd, maar die Free Fall lukt me nog steeds niet.
echt frustrerend
volgens mij nog eentje van die hoods en dan 'end of the line'quote:Op donderdag 1 september 2005 15:49 schreef diep-in-de-war het volgende:
dat klopt vast wel, ik zit nu bijna op de 80%
nou ik stijg gewoon op met m`n dodo in noordelijke richting. dan vlieg ik recht op dat andere vliegtuig af, maar ga wel wat hoger vliegen. op een gegeven moment komt dat vliegtuig in beeld en maak ik een halve draai om achter dat ding te komen. als ik er dan achter zit, kan ik niet meer door de corona vliegen omdat dat andere vliegtuig gewoon sneller is dan ik.quote:Op donderdag 1 september 2005 15:41 schreef coz het volgende:
[..]
beschrijf even hoe je het probeert .. ik weet niet welke tips je wel en niet volgt![]()
brightness staat wel max , maar dat slaat ie niet op in de plaatjes .. erg grappig om te zienquote:Op donderdag 1 september 2005 16:07 schreef Mikkie het volgende:
Bedoel je bij mij
Is dat apart dan? 't is vier uur 's nachts, brightness staat op max...
Wat een KUT level is dat idd! Ik heb er echt 30 keer over gedaan...haalde ik dat kutcorona, zelfs dat neerpaffen van die ventjes.....stort ik neer vlak voor de landingsbaan omdat ik lantaarnpaal raak!quote:Op donderdag 1 september 2005 16:15 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
nou ik stijg gewoon op met m`n dodo in noordelijke richting. dan vlieg ik recht op dat andere vliegtuig af, maar ga wel wat hoger vliegen. op een gegeven moment komt dat vliegtuig in beeld en maak ik een halve draai om achter dat ding te komen. als ik er dan achter zit, kan ik niet meer door de corona vliegen omdat dat andere vliegtuig gewoon sneller is dan ik.
ah .. ik zie hetquote:Op donderdag 1 september 2005 16:23 schreef coz het volgende:
daarnaast zit ik nu achter pc met lagere brightness dan ik thuis heb
TAB .. net als zoenenquote:Op donderdag 1 september 2005 20:19 schreef Eric82 het volgende:
Zeg, hoe geef ik m'n date een bosje bloemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |