net dus weer een paar keer geprobeerd, maar die Free Fall lukt me nog steeds niet.quote:Op donderdag 1 september 2005 01:11 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
niet meer geprobeerd, maar misschien morgen of vrijdag ff!
dat ga je niet vaak meer zeggenquote:Op donderdag 1 september 2005 15:33 schreef diep-in-de-war het volgende:
iedereen enorm bedankt, next missie
beschrijf even hoe je het probeert .. ik weet niet welke tips je wel en niet volgtquote:Op donderdag 1 september 2005 15:38 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
net dus weer een paar keer geprobeerd, maar die Free Fall lukt me nog steeds niet.
echt frustrerend
volgens mij nog eentje van die hoods en dan 'end of the line'quote:Op donderdag 1 september 2005 15:49 schreef diep-in-de-war het volgende:
dat klopt vast wel, ik zit nu bijna op de 80%
nou ik stijg gewoon op met m`n dodo in noordelijke richting. dan vlieg ik recht op dat andere vliegtuig af, maar ga wel wat hoger vliegen. op een gegeven moment komt dat vliegtuig in beeld en maak ik een halve draai om achter dat ding te komen. als ik er dan achter zit, kan ik niet meer door de corona vliegen omdat dat andere vliegtuig gewoon sneller is dan ik.quote:Op donderdag 1 september 2005 15:41 schreef coz het volgende:
[..]
beschrijf even hoe je het probeert .. ik weet niet welke tips je wel en niet volgt![]()
brightness staat wel max , maar dat slaat ie niet op in de plaatjes .. erg grappig om te zienquote:Op donderdag 1 september 2005 16:07 schreef Mikkie het volgende:
Bedoel je bij mij
Is dat apart dan? 't is vier uur 's nachts, brightness staat op max...
Wat een KUT level is dat idd! Ik heb er echt 30 keer over gedaan...haalde ik dat kutcorona, zelfs dat neerpaffen van die ventjes.....stort ik neer vlak voor de landingsbaan omdat ik lantaarnpaal raak!quote:Op donderdag 1 september 2005 16:15 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
nou ik stijg gewoon op met m`n dodo in noordelijke richting. dan vlieg ik recht op dat andere vliegtuig af, maar ga wel wat hoger vliegen. op een gegeven moment komt dat vliegtuig in beeld en maak ik een halve draai om achter dat ding te komen. als ik er dan achter zit, kan ik niet meer door de corona vliegen omdat dat andere vliegtuig gewoon sneller is dan ik.
ah .. ik zie hetquote:Op donderdag 1 september 2005 16:23 schreef coz het volgende:
daarnaast zit ik nu achter pc met lagere brightness dan ik thuis heb
TAB .. net als zoenenquote:Op donderdag 1 september 2005 20:19 schreef Eric82 het volgende:
Zeg, hoe geef ik m'n date een bosje bloemen?
iig niet op de linkermuisknop klikkenquote:Op donderdag 1 september 2005 20:19 schreef Eric82 het volgende:
Zeg, hoe geef ik m'n date een bosje bloemen?
So you're back in the hood, huh?quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:17 schreef VixenFromHell het volgende:
na 2 maanden nie meer gespeeld te hebben eindelijk maar es door gezet en de vliegschool gehaald![]()
en nu zit ik ook al vast bij die Freefall missie
supertof om ze allemaal te daten jaquote:Op vrijdag 2 september 2005 17:59 schreef Mikkie het volgende:
Het daten van dat ene grietje dat bij je auto school, da's echt handig joh! Heb laatst 20× gesaved om 10.000 minigunkogels te verzamelen... die ben ik nu vakkundig aan het opmaken door alle wouten kapot te schietenEn ik ga net zo lang door tot ik zelf ook wasted ben, dan kom ik daarna het ziekenhuis uitwandelen, mét al m'n wapens, en kan ik weer opnieuw beginnen
Zoeken hequote:Op vrijdag 2 september 2005 18:07 schreef diep-in-de-war het volgende:
godver ik heb 99 graffiti dingen gespoten maar ik mis er nog 1. maar welke
quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:17 schreef diep-in-de-war het volgende:
je toetsenbord bij je kast naar binnen slaan met je ogen dicht.
op de verkeerde manier al1 ... ipv dat de fx minder zwaar wordt is de presentatie ervan baggerquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:26 schreef Mikkie het volgende:
Zet je graphics op 16 bit... dat scheelt echt superveel.
bedankt , ik heb gister alles geprobeerd , maar niet mijn num-padquote:Op zondag 4 september 2005 10:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Met 2 en 8 van je numpad kun je die thrusters draaien
hij moet eerst een stuk van zijn verhaal kwijt .. ik liet hem zijn auto op de kop leggen , werkte ook goedquote:Op zondag 4 september 2005 14:41 schreef Briefcase het volgende:
ik heb een kwartier op die gast staan schieten, maar die gast gaat dus niet dood. Hij lijkt wel Terminator. Snap er werkelijk geen zak van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |