ik stapte toen te laat uit en viel slow motion van die steiger, zag er echt geweldig uitquote:Op woensdag 7 september 2005 17:48 schreef _moder8or_ het volgende:
Dit blijft toch één van de beste stukken in San Andreas
[matrixmode]
[[url=http://img339.imageshack.us/img339/4198/hehe2dk.th.jpg]afbeelding][/URL]
[/matrixmode]
Lol. dat had ik ook moeten doen, aangezien ik kon zwemmenquote:Op woensdag 7 september 2005 19:26 schreef bosnerd het volgende:
[..]
ik stapte toen te laat uit en viel slow motion van die steiger, zag er echt geweldig uit![]()
Hoger vliegen en een duikvlucht maken heb ik weleens gelezenquote:Op donderdag 8 september 2005 17:44 schreef Zwansen het volgende:
IK moet nu met een vliegtuig helemaal naar het noorden vliegen en dan door een corona vliegen dat achter een ander vliegtuig aan hangt... Maar als die me eenmaal voorbij is haal ik die nooit meer in omdat ie veel te snel gaat, hoe doe ik dat?
Goed idee. Voeg deze er ook maar bijquote:Op donderdag 8 september 2005 17:39 schreef coz het volgende:
zullen we eens een lijst maken met meeeeeêeesterlijke tunes om te draaien terwijl je aan het rijden bent
[Dj Shadow] - Mashin' on the Motorway
steekwoorden
[turntableist, drum and bass] - "just your friendly neighberhood speed demon" (en dan alsof ie door de stad ragt en flink uitgescholden wordt)
quote:Op donderdag 8 september 2005 17:44 schreef Zwansen het volgende:
IK moet nu met een vliegtuig helemaal naar het noorden vliegen en dan door een corona vliegen dat achter een ander vliegtuig aan hangt... Maar als die me eenmaal voorbij is haal ik die nooit meer in omdat ie veel te snel gaat, hoe doe ik dat?
Rage Against the Machine - Killing in the name of.quote:Op donderdag 8 september 2005 19:02 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Goed idee. Voeg deze er ook maar bij![]()
- Fat Joe - Lean Back (remix)
- Starstylers Ft. Michy - Keep on Moving
- Usher - Yeah
- Xzibit - Klack
- Ying Yang Twins - Boom
Moet wel een beetje gangsta zijn he
Ik ken die nummer niet zo. Waard om het te downloaden?quote:Op vrijdag 9 september 2005 08:55 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Rage Against the Machine - Killing in the name of.
Die hoorde ik toevallig toen ik een auto jatte. Ik heb trouwens z'n hippie busje, echt kick
De zanger begon iets teveel Volkert van der Graaf trekjes te krijgen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:48 schreef super-muffin het volgende:
ja.
Erg goeie band vind ik het, jammer dat ze gekapt zijn.
Heb hem gedownload. Klinkt zeker aardig. Maar hij komt niet in mijn GTA listquote:Op vrijdag 9 september 2005 11:48 schreef super-muffin het volgende:
ja.
Het is het liedje waar hij op het einde schreeuwd: 'fuck you i won't you tell me'
Dit is pas gangstaquote:Op donderdag 8 september 2005 19:02 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Goed idee. Voeg deze er ook maar bij![]()
- Fat Joe - Lean Back (remix)
- Starstylers Ft. Michy - Keep on Moving
- Usher - Yeah
- Xzibit - Klack
- Ying Yang Twins - Boom
Moet wel een beetje gangsta zijn he
\Mijn documenten\GTA San Andreas User Files\Galleryquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:30 schreef super-muffin het volgende:
maar waar staan die foto's die je met die camera gemaakt heb?
Ook natuurlijk een heerlijke waslijst.quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:28 schreef N1ck het volgende:
[..]
Dit is pas gangsta![]()
Hello - feat Dr. Dre & MC Ren
Eminem - Bitch Please II
Dr. Dre feat. Snoop Doggy Dogg - Still D.R.E
Dr. Dre and Eminem - Forgot About Dre
Ice Cube - Ghetto Bird
Ice Cube -West Side Connection - Bow Down
Ice-T - Colors
N.W.A Niggaz With Attitude - Straight Outta Compton
Naughty By Nature - OPP
Old School Rap - Kriss Kross - Jump
Run Dmc - Bounce
Snoop Doggie Dogg - Murder Was The Case That They Gave Me
Snoop Doggy Dog - Whats My Name
Snoop Doggy Dogg - Gin and Juice
Snoop Doggy Dogg - Tha Shiznit
Westside Connections - The Gangsta, The Killa And The Dope Dealer
quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:40 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ook natuurlijk een heerlijke waslijst.
@SpeedyGJ: Is het nou echt zo leuk. Op een spoor rijden? Kan je ook nog ontsporen?
Hehequote:Op vrijdag 9 september 2005 16:18 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]Zie je toch op die screens
Anyway, je kan ook een missie doen hethis maar even dat je het weet
Kan je dan doorrijden als ie ontspoort?quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:13 schreef bosnerd het volgende:
zou het mogelijk zijn om die trein te saven in een garage, ik heb het wel geprobeert maar onderweg naar mijn hangar verdween die *#@$ trein. en ja je kunt ontsporen met een trein
Cool. Waar is een treinstatin?quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:39 schreef Leffe48 het volgende:
[..]
Kan je dan doorrijden als ie ontspoort?
Bij mij tieft ie aldoor op zijn kant.
ik probeerde hem met een vrachtwagen te duwenquote:Op vrijdag 9 september 2005 17:39 schreef Leffe48 het volgende:
Kan je dan doorrijden als ie ontspoort?
Bij mij tieft ie aldoor op zijn kant.
quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:48 schreef super-muffin het volgende:
ja.
Het is het liedje waar hij op het einde schreeuwd: 'fuck you i won't do what you tell me'
ik bedoelde dus gewoon brute muziek in het algemeenquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:28 schreef N1ck het volgende:
[[ Moet wel een beetje gangsta zijn he ]]
Dit is pas gangsta![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:57 schreef Focusdriver het volgende:
Misschien een vraag die al eens geweest is, maar hoe kan ik mijn eigen mp3'tjes laten afspelen op de radio ?
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:39 schreef coz het volgende:
vervolgens bij radio settings zeggen 'scan' ...
snelkoppelingen werken ook goed btw
hoef je niet je hele mp3 verzamling te verplaatsen / dupliceren
enige nadeel ..als je gestructureerd werkt (ipv 1 ranzige map) zal je alle mp3 mapjes die je hebt moeten afgaan en dan overal ctrl a ....rechtermuis sleep .. snelkoppeling moeten doen
daar heb ik inderdaad al een paar cd's van via de user tracksquote:Op zaterdag 10 september 2005 09:20 schreef DeRCT14 het volgende:
Eigenlijk zou je er Nirvana in moeten stoppen. Veel. De band was in 1992 in hun hoogtepunt toen hun album Nevermind een legende werd, In Utero was ook een zeer goed album in '93 maar was lang niet zo mainstream als Nevermind.
Misschien zou je gewoon Nevermind als usertracks kunnen instellen? Die muziek past dus wel een beetje bij het tijdsbeeld
denk dat er veel zijn die geen idee hebben waar je het over hebtquote:Op zaterdag 10 september 2005 12:12 schreef _moder8or_ het volgende:
Zo. Mijn muziek zender is pas cool odm
Nou, je hebt de mogelijkheid om jouw MP3's af te laten spelen als je GTASA speelt. "User Track".quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:17 schreef coz het volgende:
[..]
denk dat er veel zijn die geen idee hebben waar je het over hebt
of ben ik nou te voorbarig en reken ik mezelf als veel mensen ?
quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:40 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Nou, je hebt de mogelijkheid om jouw MP3's af te laten spelen als je GTASA speelt. "User Track".
Dus. Mijn "radio zender" is cool
owquote:Op zaterdag 10 september 2005 12:49 schreef coz het volgende:
[..]! , joh , echt waar , damn dat wist ik niet
!
maar ik wilde zeggen "wat de neuk bedoel je met ODM "
Ja. Dat doe je met F5quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:05 schreef Zwansen het volgende:
Kun je ook nummers skippen van je eigen zender?
ohquote:
Geen probleemquote:Op zaterdag 10 september 2005 13:08 schreef coz het volgende:
[..]
oh![]()
![]()
!
tja , die gebruikt men idd niet vaak , dat wordt meestal ; atm
my bad , slaap uit ogen wrijft , koffie gaat halen
Kwam zo ineens in mijquote:
!:D! Schrijf een boekquote:Op zaterdag 10 september 2005 13:58 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Kwam zo ineens in mij![]()
Zo kun je zien dat je van GTA ook een verhaaltje van kunt maken
Goed ideequote:
Zonet weer even gedaanquote:
GTA Stories: By SpeedyGJquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:01 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Goed idee![]()
GTA nu ook in boekversie!!!!![]()
[..]
Zonet weer even gedaangewoon vet
![]()
Trouwens zonet zat ik in een groot huis met allemaal aparatuur!![]()
TV, Boxen, zelfs een compleet studio, knopjes, drumstel, gitaar etc![]()
klopt dat is tof om te doen, zeker om je flightskills om hoog te halenquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:15 schreef davidov het volgende:
zat even te spelen....the usual....schiet wat mensen, een paar agentjes, wat auto's, je moet de benen nemen...zoekt een snelle auto...ziet een helicopter, gaat naar een vliegdekschip, steelt een harrier (ja ik heb er zelf ook 2 maar dat is saaistelen is leuker
)
en let the games begin:
[afbeelding]
Iemand wil mij onderscheppen met zn raket![]()
[afbeelding]
Bah met z'n 2en is het niet eerlijk![]()
spannend!![]()
[afbeelding]
gotcha
[afbeelding]
gotcha again(let op hoe aardig ze zijn door vlak naast elkaar te vliegen
)
[afbeelding]
De 1e die het feestje verlaat![]()
[afbeelding]
Z'n vriendje krijgt het ook warm
[afbeelding]
Alsof hij er op mikte: hij vloog recht op het reclame bord
[afbeelding]
Als laatste moest ik het bewijs materiaal vernietigen![]()
Was alleen even vergeten dat er beneden 3 trucks stonden met schietgrage FBI agentjes![]()
en nog verder heb je er een op die abandoned airfieldquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:02 schreef bosnerd het volgende:
als je dus verder bent in het spel kan je de hydra jatten op een van de legerbasissen, krijg je natuurlijk meteen de twee achtervolgende hydras cadeau en kan de lol beginnen![]()
![]()
(bijdeweg, hoe aim je met een hydra?)
ohw, zal daar eens kijken. Ik dacht dat ik daar nergens in kon komen...quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:48 schreef bosnerd het volgende:
dat vliegtuig staat in het grote hangar op las venturas airport
Ik zit nog steeds vast op LSquote:Op zondag 11 september 2005 16:04 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik ben daar wel maar kan em nergens vinden![]()
Er staan 2 verschillende, een zweefvliegtuig en nog 1 maar die andere![]()
er staat in de (zuid hoek als ik me niet vergis) hoek een gigantisch loods, de grootste van het vliegveld. je gaat voor de deur staan en de deur zakt langzaam de grond in. Tis wel een monster om te vliegen, reageert ontzettend traag en bijna elk vliegveld is te kort om te landen...quote:Op zondag 11 september 2005 16:04 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik ben daar wel maar kan em nergens vinden![]()
Er staan 2 verschillende, een zweefvliegtuig en nog 1 maar die andere![]()
SYSTEM REQUIREMENTSquote:Op zondag 11 september 2005 16:30 schreef dekkered het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat de systeemeisen zijn?? bij battlefield 2 topic staat dat in de OP maar hier niet dus
vergeleken met battlefield 2 is dit een makkie bedankt in iedrigevalquote:Op zondag 11 september 2005 16:45 schreef davidov het volgende:
@dekkered:
minium specs:
1 Ghz (pentium 3)
256 mb ram
8 speed dvdrom drive
3.6 GB free HD space
64 MB video card
recommended:
pentium 4 of AMD athlon Xp (or better)
284 (+) MB RAM
16 speed dvdrom drive
4.7 GB free hard drive space
128+ mb video card.
Niet echt extreem hoog dus... het spel is namelijk niet super mooi (veel dezelfde graphics) en het zwaarste zit hem erin dat hij de hele map in 1x laat zien, en dan stukje bij stukje nieuwe gedeeltes laat zien...
quote:recommended:
284 (+) MB RAM
ik moest er ook al om lachen toen ik het op de site zagquote:Op zondag 11 september 2005 22:54 schreef coz het volgende:
[..]sim van 256 en eentje van 28
shhhhûuuure
![]()
![]()
maak daar maar 512 van![]()
ik vindt dat dat ding toch best snel opstijgd hoorquote:Op zondag 11 september 2005 16:46 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
er staat in de (zuid hoek als ik me niet vergis) hoek een gigantisch loods, de grootste van het vliegveld. je gaat voor de deur staan en de deur zakt langzaam de grond in. Tis wel een monster om te vliegen, reageert ontzettend traag en bijna elk vliegveld is te kort om te landen...
ik hou het op mn Harrier
die goede oude tijd???quote:Op maandag 12 september 2005 11:43 schreef MrSkyline het volgende:
deel 62 :| tering, ik kan me deel 1 nog herinneren, die goede oude tijd
Het beste is om je spel af te sluiten zonder te savenquote:Op maandag 12 september 2005 14:52 schreef Zwansen het volgende:
Kut, heb op een of andere manier een cheat geactivate waardoor de tijd heel snel gaat. Hoe kan ik dit uitzetten? Of kan ik nu gewoon saven zodat ie weg is?
Cool. Dus ik kan tegen je nederlands praten?quote:Op maandag 12 september 2005 21:55 schreef tobiasnilsson het volgende:
I anderstand dutch, but can not write in dutch. I have a dutch friend... he have learn my mutch dutch words, so I anderstand every thing you wrtie to me...
Een roadtrainquote:Op dinsdag 13 september 2005 11:00 schreef qu63 het volgende:
is het btw iemand al gelukt om meerdere aanhangers achter elkaar te krijgen?
ik wilde nl een roadtrain maken, maar de 2 aanhamger blijft niet hangen
roadtrain lijkt me veel leukerquote:Op dinsdag 13 september 2005 11:04 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Een roadtrainGa rijden met een railtrain
okquote:Op dinsdag 13 september 2005 11:06 schreef _moder8or_ het volgende:
Nieuw topic staat klaar om geopend te wordenDus doe geen moeite om een topic te maken. dank
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |