!:D! Schrijf een boekquote:Op zaterdag 10 september 2005 13:58 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Kwam zo ineens in mij![]()
Zo kun je zien dat je van GTA ook een verhaaltje van kunt maken
Goed ideequote:
Zonet weer even gedaanquote:
GTA Stories: By SpeedyGJquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:01 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Goed idee![]()
GTA nu ook in boekversie!!!!![]()
[..]
Zonet weer even gedaangewoon vet
![]()
Trouwens zonet zat ik in een groot huis met allemaal aparatuur!![]()
TV, Boxen, zelfs een compleet studio, knopjes, drumstel, gitaar etc![]()
klopt dat is tof om te doen, zeker om je flightskills om hoog te halenquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:15 schreef davidov het volgende:
zat even te spelen....the usual....schiet wat mensen, een paar agentjes, wat auto's, je moet de benen nemen...zoekt een snelle auto...ziet een helicopter, gaat naar een vliegdekschip, steelt een harrier (ja ik heb er zelf ook 2 maar dat is saaistelen is leuker
)
en let the games begin:
[afbeelding]
Iemand wil mij onderscheppen met zn raket![]()
[afbeelding]
Bah met z'n 2en is het niet eerlijk![]()
spannend!![]()
[afbeelding]
gotcha
[afbeelding]
gotcha again(let op hoe aardig ze zijn door vlak naast elkaar te vliegen
)
[afbeelding]
De 1e die het feestje verlaat![]()
[afbeelding]
Z'n vriendje krijgt het ook warm
[afbeelding]
Alsof hij er op mikte: hij vloog recht op het reclame bord
[afbeelding]
Als laatste moest ik het bewijs materiaal vernietigen![]()
Was alleen even vergeten dat er beneden 3 trucks stonden met schietgrage FBI agentjes![]()
en nog verder heb je er een op die abandoned airfieldquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:02 schreef bosnerd het volgende:
als je dus verder bent in het spel kan je de hydra jatten op een van de legerbasissen, krijg je natuurlijk meteen de twee achtervolgende hydras cadeau en kan de lol beginnen![]()
![]()
(bijdeweg, hoe aim je met een hydra?)
ohw, zal daar eens kijken. Ik dacht dat ik daar nergens in kon komen...quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:48 schreef bosnerd het volgende:
dat vliegtuig staat in het grote hangar op las venturas airport
Ik zit nog steeds vast op LSquote:Op zondag 11 september 2005 16:04 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik ben daar wel maar kan em nergens vinden![]()
Er staan 2 verschillende, een zweefvliegtuig en nog 1 maar die andere![]()
er staat in de (zuid hoek als ik me niet vergis) hoek een gigantisch loods, de grootste van het vliegveld. je gaat voor de deur staan en de deur zakt langzaam de grond in. Tis wel een monster om te vliegen, reageert ontzettend traag en bijna elk vliegveld is te kort om te landen...quote:Op zondag 11 september 2005 16:04 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik ben daar wel maar kan em nergens vinden![]()
Er staan 2 verschillende, een zweefvliegtuig en nog 1 maar die andere![]()
SYSTEM REQUIREMENTSquote:Op zondag 11 september 2005 16:30 schreef dekkered het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat de systeemeisen zijn?? bij battlefield 2 topic staat dat in de OP maar hier niet dus
vergeleken met battlefield 2 is dit een makkie bedankt in iedrigevalquote:Op zondag 11 september 2005 16:45 schreef davidov het volgende:
@dekkered:
minium specs:
1 Ghz (pentium 3)
256 mb ram
8 speed dvdrom drive
3.6 GB free HD space
64 MB video card
recommended:
pentium 4 of AMD athlon Xp (or better)
284 (+) MB RAM
16 speed dvdrom drive
4.7 GB free hard drive space
128+ mb video card.
Niet echt extreem hoog dus... het spel is namelijk niet super mooi (veel dezelfde graphics) en het zwaarste zit hem erin dat hij de hele map in 1x laat zien, en dan stukje bij stukje nieuwe gedeeltes laat zien...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |