Ze vroeg naar zijn zus.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:33 schreef martijnisgek het volgende:
Iemand gehoord waar Ralph en Nathalie het net over hadden op de fietsen? Nathalie zei: "dat gaan ze toch niet uitzenden" en "niet meer over hebben"
Sorry, zit in de andere stream...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:33 schreef martijnisgek het volgende:
Iemand gehoord waar Ralph en Nathalie het net over hadden op de fietsen? Nathalie zei: "dat gaan ze toch niet uitzenden" en "niet meer over hebben"
Ik dacht dat je bedoelde dat ik niet om 7.15 moest opstaanquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:34 schreef eborn het volgende:
[..]
Je moet niks, maar het is wel verstandig gok ik
Nathalie vroeg aan Ralf of zijn zus nu naar Engeland zou gaan... en daar wilde hij het niet over hebben.. blijkbaar op verzoek van zijn zus was dit onderwerp taboequote:
Ja, daar was ''ie nog trots op ookquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:32 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja dat vertelde hij toch zelf in geuren en kleuren.
Meer dan een mooie kop heeft die jongen echt dus niet.![]()
Doegquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:35 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik dacht dat je bedoelde dat ik niet om 7.15 moest opstaan
Maar je dodelde op dat ik hier beter weg kan gaan...
Ga ik ook maar doen
Morgenavond kan ik blijven donderdag ben ik vrij
Fijne nacht !![]()
Nope, ik doelde op het opstaanquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:35 schreef Tamaartje het volgende:
Ik dacht dat je bedoelde dat ik niet om 7.15 moest opstaan
Maar je doelde op dat ik hier beter weg kan gaan...
Wat heeft ze daar te zoeken dna?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:35 schreef teamlead het volgende:
[..]
Nathalie vroeg aan Ralf of zijn zus nu naar Engeland zou gaan... en daar wilde hij het niet over hebben.. blijkbaar op verzoek van zijn zus was dit onderwerp taboe
Oke begreep ik het eerst TOCH goedquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:36 schreef eborn het volgende:
[..]
Nope, ik doelde op het opstaanJe kunt blijven liggen, maar dan wordt er iemand kwaad denk ik
geen idee.. iets met haar nieuwe vriend...quote:
Blond is al voldoendequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:37 schreef Tamaartje het volgende:
Oke begreep ik het eerst TOCH goed![]()
Ik ben blond.. en het is laat dus goed excuus![]()
![]()
De groetenquote:Ben nu echt weg![]()
![]()
Volg het ook niet zo.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:36 schreef teamlead het volgende:
waar gaat deze discussie op 3 nu over??
Ja oke, maar het is dus besproken op een of andere manier..quote:
Kuijk zie schoolbank.nl Dido uit Heemskerkquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:37 schreef srblackbird het volgende:
Dido elizabeth ? van kuip
Huilie.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:39 schreef teamlead het volgende:
ah gosj... Lieske heeft weinig contact met haar familie....... en dat is echt niet leuk.....
Ze woont in het atelier van haar moeder samen met haar zus.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:38 schreef Darklight het volgende:
haha, ze woont zogenaamd illegaal bij haar exvriend op zolder, dus niemand komt achter haar adres
Gisteren of eergisteren is die buik toch nog verteld dat ze er niet in mochtquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:40 schreef LuukBes het volgende:
Dikpens in de jacuzzie, uiteraard meteen 16 waterstralen op der muts gericht zodat ze toch nog wat bevrediging uit de BB tijd haalt. Ze zei immers dat ze wel 4 keer per dag een beurt wilde hebben.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:41 schreef scanman01 het volgende:
Joost weer bij de fietsers... Scanman weer naar de tuin
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |