_-Rally-_ heeft aangegeven per direct te willen stoppen met het modereren van het forum over Werk, Geldzaken & Recht. Als belangrijkste reden geeft hij op zich niet meer in het 'beleid' van FOK! te kunnen vinden. Wellicht schept het volgende citaat van hemzelf meer duidelijkheid:
quote:
...Maar nu de vlaggen zijn verhangen en het, door sommigen als rigide of kleinburgelijk betitelde, toch wel duidelijke beleid zoals dat gold in WGR plaats heeft moeten maken voor een beleid dat in ieder geval voor de users minder duidelijk en voor deze mod in ieder geval niet met hart en ziel te verdedigen is heb ik het gevoel dat ik me als user niet alleen niet in sommige van die beslissingen kan vinden, maar ik voel me erdoor ook als user minder thuis in WGR. En wanneer je als enige excuus voor het wel of niet moderen van een bepaald onderwerp of topic alleen nog maar een 'zij zeggen het' aan kunt brengen ben je op dat moment niet de juiste persoon op de juiste plaats...
Hoewel wij zijn vertrek betreuren, moeten we zijn beslissing respecteren. We beseffen dat niet iedereen zich altijd zal kunnen vinden in de 'cultuur' en/of het 'beleid' van FOK! en hoewel vrijwel elke koerswijiziging overlegd wordt c.q. bespreekbaar is, is het helaas een illusie te denken dat iedereen die koers onderschrijft.
We denken nog na over zijn opvolging. Wellicht volgt op korte termijn een sollicitatietopic, alhier in MED. Wel willen we nú al benadrukken dat inhoudelijke (vak)kennis niet altijd voldoende is om te kunnen en/of willen modereren in een stijl zoals die bij FOK! past. In de ruimste zin van het woord.
We bedanken _-Rally-_ voor zijn uitstekende moderatie gedurende circa een jaar.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.