quote:
aangezien dit niet in onz stond vroeg ik me af of je mentaal of fysiek in staat bent een europese vrouw te bevredigen, of geil te maken. het antwoord is dus nee. nog een antwoord, ik heb mijn latin taste gehad.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:07 schreef KumA het volgende:
[..]
je gaat wel heel kleinerend praten he, kom je wat te kort ofzo?
t topic ging over smaak..... en jij gaat in de aanval met kleine pikkies enzo? beetje laf noh.
Als je nog ff wil discussieren over t verswchil tussen de etnische geilheden ok, maar ik ga niet lopen groot praten hier over hoe goed me lul is, dat is aan jou
dude! waar baseer je op dat ik ze niet kan bevredigen?? wil je hier gaan lopen bluffen wie wel wat kan bevredigen?? nogmaals t heeft geen zin voor jou om hier te zeggen wat je wel kan bevredigen en t heeft voor mij geen zin om te zeggen, t is maar textquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:10 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
aangezien dit niet in onz stond vroeg ik me af of je mentaal of fysiek in staat bent een europese vrouw te bevredigen, of geil te maken. het antwoord is dus nee. nog een antwoord, ik heb mijn latin taste gehad.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:16 schreef KumA het volgende:
[..]
dude! waar baseer je op dat ik ze niet kan bevredigen?? wil je hier gaan lopen bluffen wie wel wat kan bevredigen?? nogmaals t heeft geen zin voor jou om hier te zeggen wat je wel kan bevredigen en t heeft voor mij geen zin om te zeggen, t is maar text
EN NOGMAALS, dit topic gaat niet over t wel of niet kunnen bevredigen!!
als je een dick measuring contest wil, ga je eigen topic openen!!
tja ik kan wel zeggen dat ik t op genoeg info baseer, maar dan krijg je weer de vraag wat is genoeg ....quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:29 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
(laat je niet zo op de kast jagen, of was het in de kast? )
je baseert het gewoon op weinig denk ik, that's all.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |