Leuk he blokkenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:25 schreef Imberr het volgende:
mijn tijd verschilt 5 min. met de tijd van fok en eergister was dat nog 2 min.![]()
Of gewoon je computer defragmenteren.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:26 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ook nog maar een nieuwe computer halen?
Dat is het !quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:25 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Jawohl.
Hoe moet je andere 355 berichten op een dag posten![]()
Weet ik. Maar het was wel tof!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:28 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat is het !
Het móet namelijk niet !
maar ze willen het wel!! ze willen in het befaamde lijstjequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:28 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat is het !
Het móet namelijk niet !
Dat valt toch best mee?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:27 schreef Imberr het volgende:
[..]
waar heb jij last van vanavond?je loopt echt iedereen af te zeiken
![]()
![]()
![]()
Mijn doel is al bereikt om nummer 1 te worden op een dag.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:29 schreef spenky het volgende:
[..]
maar ze willen het wel!! ze willen in het befaamde lijstje
Ik vind je nogsteeds aardig hoor.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:30 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat valt toch best mee?Ik ben een beetje te actief vanavond, toch al avondmens maar dit is wel heel erg eigenlijk
En ik danquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:29 schreef Chriz2k het volgende:
Ik gebruik tenminste een fucking PI.
Dan posten jullie hier kwaliteitsposts en in GC de baggerposts aangezien Jaguarized zegt dat het daar wel mag.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:29 schreef spenky het volgende:
[..]
maar ze willen het wel!! ze willen in het befaamde lijstje
Met dagaantal posts? Ik ben hard op weg vandaagquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:30 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Mijn doel is al bereikt om nummer 1 te worden op een dag.
Opzich niet zo moeilijkquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:31 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Met dagaantal posts? Ik ben hard op weg vandaagEn nee: ik heb geen leven
Die kan zo veel zeggenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan posten jullie hier kwaliteitsposts en in GC de baggerposts aangezien Jaguarized zegt dat het daar wel mag.!
we zitten al 172 SC's zo te doen.. en dan nu ineens.. maggut niet meerquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan posten jullie hier kwaliteitsposts en in GC de baggerposts aangezien Jaguarized zegt dat het daar wel mag.!
nou wou ik eig alleenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:30 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat valt toch best mee?Ik ben een beetje te actief vanavond, toch al avondmens maar dit is wel heel erg eigenlijk
Hey er wordt hier geen bagger gepost. Enkel humor en korte poststquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Goedzoquote:
Nietusquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:32 schreef spenky het volgende:
[..]
we zitten al 172 SC's zo te doen.. en dan nu ineens.. maggut niet meer
Dat heb je nu eenmaal zo af en toe en dat maakt echt niet uit hoorquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:30 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ik vind je nogsteeds aardig hoor.![]()
en ik post weer 2 keer achter elkaar
Ja idd toen poste we 20 deeltjes in 2 dagenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:33 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nietus!
In het begin viel het wel mee!
En op een gegeven moment heb je er genoeg van!
Klopt. Ik ben nog nooit gebannd.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:33 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat heb je nu eenmaal zo af en toe en dat maakt echt niet uit hoorZe zullen je echt niet bannen daarvoor
ik nou ook geloofk!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:34 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Klopt. Ik ben nog nooit gebannd.![]()
Ik wel een note volgens mij![]()
ik 7quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:34 schreef Knoekie het volgende:
[..]
In het begin toen ik er kwam danquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:34 schreef BObNL het volgende:
[..]
Ja idd toen poste we 20 deeltjes in 2 dagen![]()
. En als je het zat ben klik
Je noemt mijn naam!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
ja nou is iedereen depresief.. niemand maakt meer grapjes nuquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:35 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
In het begin toen ik er kwam dan!
ging iedereen spontaan weg toen ofzo ?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:35 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
In het begin toen ik er kwam dan!
Daarvoor is t nu al te laatquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:36 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Je noemt mijn naam!![]()
![]()
![]()
Anyway, in GC wordt helemaal niet gebaggerd hoor. Daar is alleen niet zo streng als hier. Volgens mij moet ik weer mijn periode in dat ik 5 keer mijn post moet gaan nalezen om er zeker van te zijn dat ik geen foute en te korte posts maak. Ik wil dan ook voorstellen dat iedereen die hier wil posten, minimaal 3 regels voltypt zodat we aan de wens van ijsmeis kunnen voldoen en we een slowchat krijgen van een hoogwaardig niveau waardoor we niet binnen de kortste keren als 2e ONZ gaan worden gezien.
1. Verteldequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:37 schreef spenky het volgende:
komt nu dus eff een grapje
wat zegt een kip als die tegen de muur loopt?
TOK
Wat zegt een turk als die tegen de muur loopt?
KEBAB!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
3 regels bob!!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:38 schreef BObNL het volgende:
[..]
1. Verteelde
2. je me een week
3. geleden![]()
Mag ik zeggen dat ik jou best irritant vind en dat je overdrijft?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:36 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Je noemt mijn naam!![]()
![]()
![]()
Anyway, in GC wordt helemaal niet gebaggerd hoor. Daar is alleen niet zo streng als hier. Volgens mij moet ik weer mijn periode in dat ik 5 keer mijn post moet gaan nalezen om er zeker van te zijn dat ik geen foute en te korte posts maak. Ik wil dan ook voorstellen dat iedereen die hier wil posten, minimaal 3 regels voltypt zodat we aan de wens van ijsmeis kunnen voldoen en we een slowchat krijgen van een hoogwaardig niveau waardoor we niet binnen de kortste keren als 2e ONZ gaan worden gezien.
eff grapje verpestenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:38 schreef Knoekie het volgende:
Loopt een Belg tegen een muur. Loop ie mis![]()
![]()
![]()
Nee, toen was iedereen volgens mij al gebannedquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:36 schreef BObNL het volgende:
[..]
ging iedereen spontaan weg toen ofzo ?
Ik zou het niet weten, maar: lekker belangrijk, zolang als dat je geen ban hebt boeit het nietquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:34 schreef Knoekie het volgende:
[..]
vrij land vrije mening... maar valt tog meequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mag ik zeggen dat ik jou best irritant vind en dat je overdrijft?!
ingelijksquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat mag, maar dat weet ik al.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat van drie regels is wat overdreven, maar ik zorg (iig in GC) wel dat mn posts een beetje kloppen...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:36 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Je noemt mijn naam!![]()
![]()
![]()
Mwah, ik word een beetje moe van het "JIJ DOET HET NIET GOED en PUB ZUIGT" gedoe.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:40 schreef spenky het volgende:
[..]
vrij land vrije mening... maar valt tog mee!!!
Zie jij veel smiley posts danquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat valt best mee.
Want is er hier al iemand gebanned vanwege de smileyposts?
Oh !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |