omdat ik eerst zei dat ik ging en toen ging ik nog niet en daarna ging ik wél echt, dus vandaarquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:37 schreef B_BOY het volgende:
[..]
waarom doe je het dan tot 2 keer toe?
Maar hier niet he? PUB is speciaal he? Ja toch?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:41 schreef the_legend_killer het volgende:
Als je hier normaal doet lijkt het me toch als je hoi of ik ben weg mag zeggen ?
Doen ze in de andere SC ook
Hij rukt zich vast op GTA met die HotCoffeeModquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:42 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Op tekenfilm figuurtjes?![]()
![]()
Das toch niet meer leuk dan he
Das nog niet zo makkelijk want dan moet je interactief neucken op je pc want anders loop je vriendin weg. Dus dan issie al met ze handen bezigquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:43 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Hij rukt zich vast op GTA met die HotCoffeeMod
PUB licht wel achterquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:43 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Maar hier niet he? PUB is speciaal he? Ja toch?![]()
Net als met het echte werk dusquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:45 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Das nog niet zo makkelijk want dan moet je interactief neucken op je pc want anders loop je vriendin weg. Dus dan issie al met ze handen bezig
Tuurlijk mag het.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:41 schreef the_legend_killer het volgende:
Als je hier normaal doet lijkt het me toch als je hoi of ik ben weg mag zeggen ?
dat lijkt me ook. we moeten niet te streng over regels nadenken als iedereen zich fatsoenlijk gedraagt is er niets aan de hand.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:41 schreef the_legend_killer het volgende:
Nee, in PUB is het gewoon druk druk druk.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:43 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Maar hier niet he? PUB is speciaal he? Ja toch?![]()
Jazeker, alleen gaat het dus niet tegeljikertijdquote:
Hoezo? Ben je geil en een qlone van Pony-Lover of wat?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:47 schreef spenky het volgende:
iemand een paard?
dit is dus het echte gebagger. maarja mensen ik ga denk maar es slapen. ook al is het hier gezellig. Ik ben niet zo;n diehard ik ben een pussy and proud of it. ik ga dus en spreek jullie morgen wel weer. ciao ciaoquote:
Nou ja: lekker belangrijk, als jedat zelf maar hebt natuurlijk..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:48 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Jazeker, alleen gaat het dus niet tegeljikertijdwant ja...je spelfiguur moet tog ook een voldaan gevoel hebben he
![]()
Ja met die hoi bedoel ik dan ook weer niet alleen hoiquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tuurlijk mag het.
Maar je kan toch ook meteen aan die hoi vast wat meer posten?
Ik zie hier vaak 5 hoi's op een rij, dat is me iets teveel van het goede!
Je kunt ook gewoon ergens op reageren waarbij je meteen "Hoi trouwens!" post waarna 10 andere mensen niet hoi terug hoeven te zeggen
!
Dat valt dan toch wel erg mee mee mee.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, in PUB is het gewoon druk druk druk.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:53 schreef B_BOY het volgende:
mensen ik bent er weg van ciao ciao en truste voor zij die vannacht wel gaan rusten en verstandig op tijd hun bedje opzoeken.
Daarom heb je dat hele spel ook niet nodig.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:51 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Nou ja: lekker belangrijk, als jedat zelf maar hebt natuurlijk..
waar gaat het toch weer over
Niet rond dit tijdstipquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:52 schreef Knoekie het volgende:
Hoi, ik ben net terug van school
Zeker, maar ik heb m al te vaak gespeeld en ben weer druk bezig met o.a. America's Army Online, Brothers in Arms, Ninja Gaiden en Rallisport Challenge 2quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:55 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Daarom heb je dat hele spel ook niet nodig.![]()
Maar verder is 't wel een leuk spel![]()
Dan heb ik niks gezegtquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:56 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Hij doet avondschool --> Hij wordt heel slim
Ik weet het ook niet hoor. Ik zei maar watquote:
Ja ik snap ook niet dat iedereen erheen gaat :Squote:
Nietquote:
Later....quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:02 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Ja ik snap ook niet dat iedereen erheen gaat :S
(Dit is tevens een verkapte-tot-morgen-post.![]()
)
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:06 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Uitloggen? Leuk, wordt lekker rustig dan![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |