* MissBliss ook.quote:
Duiveltja laat ons niet langer in spanningquote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:37 schreef Svensational het volgende:
* Svensational] boobflashed.[/me]
Fotoooooooooooo'squote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:38 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
20 km te hard gereden in de buurt van Bupa (Arnhem)
Eigen schuld, maar blijft evengoed kut![]()
Leer quotenquote:
quote:
Ja boobflashen én een foto maken is te moeilijk hoorquote:
Hij (Fok!) kan geen dubbele me-tags aan.quote:
Zelfontspanner.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:40 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja boobflashen én een foto maken is te moeilijk hoor
Ander keertje.quote:
quote:
Je hebt me doorquote:
quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:45 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Hier heb je wat tieten...heb je je broek tenminste niet voor niets laten afzakken [afbeelding]
[afbeelding]
Graaaaapjequote:
Zeg het maar wanneer je zin hebt.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dan zou ik ze eerst moeten maken heen daar heb ik nu geen zin in..
Maar ik heb je e-mailadres voor het geval dat
I know.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:47 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mijn tieten staan er niet bij Buup.
Shit, ik was weer eens overmoedigquote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:49 schreef Duiveltja het volgende:
Posten!!
After De L&S Meet: Roddelsch :9
Oh mag het niet??quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:49 schreef HeatWave het volgende:
Lijkt me een onderwerp dat mij aan gaat.
Hij dacht de boobflash maar ik had het over de meetingfoto'squote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat? De boobflash of de L&S-foto's?
Selectief lezen is oké.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:54 schreef MissBliss het volgende:
[..]
de boobflash foto's
Die komen zo dus, aai maar hoor
Aai maar???quote:
Liever niet neequote:
quote:
Nee, maar ik kan me wel voorstellen dat Mark zoiets zou doenquote:
Zenuwachtigquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan me wel voorstellen dat Mark zoiets zou doen
Hoe klonk ie?
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:23 schreef Bupatih het volgende:
Of heette die jongen gewoon Mark en moest je meteen aan deze Mark denken?
Dat dacht ik dus al.quote:
Dat zou best kunnen ja.quote:
Zal wel iemand uit Big Brother zijn.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:28 schreef Tania18 het volgende:
Wie is Ralph?
Echt?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:26 schreef Bupatih het volgende:
Jeez, er zijn heus wel meer Marken in Nederland.
Big Brother.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:28 schreef Tania18 het volgende:
Wie is Ralph?
O ja die exquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zal wel iemand uit Big Brother zijn.
Jij hebt toch niet stiekem Talpa zitten kijken hequote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:29 schreef Bupatih het volgende:
Oh ja...da's die Owen Wilson-lookalike.
Wel een keer.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij hebt toch niet stiekem Talpa zitten kijken he????
Wat bedoel je met 'beter'?quote:
Die Ralph is een beetje een kneus, doe mij dan maar die scheve neusquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat bedoel je met 'beter'?? Leuker?
Hij heeft wel een scheve neus.
Ja, maar je hebt je er wel in BB verdiept dusquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wel een keer.
Niet stiekem.
En wat heeft dat hiermee te maken?Op de site staan....foto's!!!
www.bigbrother.tv?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, maar je hebt je er wel in BB verdiept dusWant als je gewoon naar de site van Talpa gaat zie je niet direct de foto van Ralph
Ehhh...jaquote:
quote:Ellemieke Vermolen: heeft 3 hersencellen, 1 op te eten, 1 om te slapen en 1 om niet in de keuken te schijten
Er werd je wat gevraagdquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:36 schreef mark_03 het volgende:
Ik ga die live-streams ook maar weer s aangooien![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:36 schreef mark_03 het volgende:
Ik ga die live-streams ook maar weer s aangooien![]()
quote:
Dude..quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:37 schreef BVO het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij gaat naar de BB site en je blijft daar een tijdje (je gaat niet direct als eerste naar Ralph toe nemen we aan). Dan verdiep je je er toch in........quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dude..Snap je het nou echt niet?
Ik hoef me toch niet in BB verdiept te hebben om een foto van Ralph te kunnen vinden
Ja, maar wat heb je dan te zoeken op de site van Big Brother. Als het je niks interesseertquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dude..Snap je het nou echt niet?
Ik hoef me toch niet in BB verdiept te hebben om een foto van Ralph te kunnen vinden
Hij heeft toch niet verteld waarom Joostquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |