Ey wie loopt er zo bijna achterlijk te posten in het gtst topic onder jou accaunt ?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:39 schreef Nano het volgende:
Wat een hitte! Op de fiets was echt niet te genieten! En dan ook nog eens ingehaald worden door de schrik van je leven. De achterbuurman!!*hoopt niet dat achterbuurman meeleest!
Weet niet, waarschijnlijk Erwin. *gaat er iig wat van zeggen!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:42 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ey wie loopt er zo bijna achterlijk te posten in het gtst topic onder jou accaunt ?![]()
Soms vind ik je heel stom overkomen. Is dat dan iemand anders die post?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:58 schreef Nano het volgende:
[..]
Weet niet, waarschijnlijk Erwin. *gaat er iig wat van zeggen!![]()
Hoi Sven. Hoe gaat het?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:09 schreef Svensational het volgende:
Hoi Dizer.
Hoi Dizer. Met mij gaat het goed. Hoe gaat het met jou?quote:
Dat heb ik ook wel eens jaquote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
Soms vind ik je heel stom overkomen. Is dat dan iemand anders die post?
Waarom heb jij die zwerver vriend van Jef in je avatarquote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hoi Dizer. Met mij gaat het goed. Hoe gaat het met jou?
Sven.
Beste Sven,quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hoi Dizer. Met mij gaat het goed. Hoe gaat het met jou?
Sven.
Echt, dat zou een hoop verklaren. Voorheen was ik gek op Nanoquote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens ja
Kijk maar eens naar de talloze pik-topics.. Nano, ik zou niet aan zomaar iedereen mn wachtwoord geven.
In het gtst topic ook al ?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Echt, dat zou een hoop verklaren. Voorheen was ik gek op Nanoalleen laatste tijd is Nano een beetje vreemd..
Kut, dat zou ik opnemenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:51 schreef Tania18 het volgende:
O ja shit, BB
Nou ja, dan maar de herhaling kijken
Dat begint nu hoorquote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:55 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ook nog
Ook maar de herhaling kijken
Ja maar ik ben druk, snap dat danquote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
Kut, dat zou ik opnemen![]()
.
[..]
Dat begint nu hoor
Beste Dizer,quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
Beste Sven,
Met mij gaat het ook goed. Een beetje moe, maar dat hoort erbij.
Wanneer begint jouw school weer? En wat ga je nou ook alweer doen?
Met vriendelijke groeten,
Dizer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |