Ja.. triest he... En de bewoners gaan er ook maar over door. Komt nog bij dat BB dus die opdracht aan Rob en Ingrid heeft gegeven, dus zij zijn ervan af.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:59 schreef Gert het volgende:
Godver het gaat nu al wéér een half uur over dat roken van die zwangere doos.
Ze heeft net een foldertje gekregen van BB en ze gaat proberen 1 a 2 per dag. Nou Hoera met een grote H.
En ze zeuuuuuuuuuurt ook zo.. met zo'n zeeuuuuuuuurstem.. dat wordt nog wat als ze het straks echt zwaar krijgt met die zwangerschap.
22:50 uurquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:00 schreef milagro het volgende:
[..]
Hij wordt nog herhaald vanavond laat, mocht je op blijven laat.
welnee, Rob was er nog niet uit of Menno en Ingrid wilde hem al niet meer terug.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat juist de mensen in het huis nog MEER begrijpend zullen zijn omdat ze toch al meer een band hebben met haar dan wij. Anyway, we zullen het nooit weten. Maakt ook niet uit, want ik denk niet dat BB dat zou pikken.
Nou ja.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:02 schreef LuukBes het volgende:
Zometeen vieze buik in het bubbelbad, met die semi-opengesperde scheur.
wist je al dat ik een alleenstaande moeder benquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:59 schreef Gert het volgende:
Godver het gaat nu al wéér een half uur over dat roken van die zwangere doos.
Ze heeft net een foldertje gekregen van BB en ze gaat proberen 1 a 2 per dag. Nou Hoera met een grote H.
En ze zeuuuuuuuuuurt ook zo.. met zo'n zeeuuuuuuuurstem.. dat wordt nog wat als ze het straks echt zwaar krijgt met die zwangerschap.
welneequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gaan wij het nog eens eens worden deze BB?
Leg eens uit wat je met "semi" bedoelt ?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:02 schreef LuukBes het volgende:
Zometeen vieze buik in het bubbelbad, met die semi-opengesperde scheur.
Denk ik ook niet. Wel jammer dat je het toch iedere keer fout hebt.quote:
Het Topic is geplaatst!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:59 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ja leuk zo'n topic ben benieuwd wat eruit komt..
Ben alleen zelf niet zo crea![]()
ik geef het je graag, schat, ik weet dat het belangrijk voor je isquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Denk ik ook niet. Wel jammer dat je het toch iedere keer fout hebt.
Nee, hoor, ze is zeven maanden zwanger, dus 7 cm ontsluitingquote:
Dank je...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:07 schreef milagro het volgende:
[..]
ik geef het je graag, schat, ik weet dat het belangrijk voor je is![]()
Roel.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:10 schreef teamlead het volgende:
"ze checken of de lamp is uitgegaan via een systeempje, niet via de camera"
Welk genie was dat?
zucht.... verzuip die gozer nu eindelijk....quote:
OMGquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:11 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk de naam van de baby te weten.
Als het een jongen is wordt het vast Nico ... als het een meisje is Tine
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:11 schreef scanman01 het volgende:
Wellicht komt de betreffende persoon zo weer hierquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:15 schreef Gert het volgende:
[..]![]()
Ik hoorde net iemand op de achtergrond heel hard "Geen woorden maar daden" zingen. Wie was dat?
Iedereen die niet in het groepje zitquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:17 schreef Maurisico het volgende:
Ook joost en Tanja staan er minder gekleurd op volgens mij...
Wie komt er uit Rotterdam??quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:15 schreef Gert het volgende:
Ik hoorde net iemand op de achtergrond heel hard "Geen woorden maar daden" zingen. Wie was dat?
shag schrijf je ook shag .... dus klopt dubbelop...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:16 schreef koen... het volgende:
shaggy voor een jongen( afgeleid van sjack of hoe je dat ook schrijft)
Neeeeeee johquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:19 schreef SynXteR het volgende:
Ik vind menno een beetje een klootzak eigenlijk
Gewéldig!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:24 schreef Gert het volgende:
Roel: ik ook. Maar ik erger me wel nog steeds KAPOT aan 'm.
Misschien gaan ze nog wel iets verzinnen met dit groepje om de anderen op het verkeerde beenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:29 schreef scanman01 het volgende:
Die geheime missies wordt een obsessie bij een aantal bewoners.
Ze snappen zichzelf nietquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:31 schreef teamlead het volgende:
wtf denken ze nu dat er aan de hand is dan?? Ik snap ze niet hoor
Hij niet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:31 schreef scanman01 het volgende:
"Ze willen Rob erin houden", meent Menno (dacht ik).
Ze denken dat de groep onbewust in 2 groepen is gedeeld en dat ze dat bij elkaar optellen per groep qua kilometers ofzo? En dan dat dan een missie is.. ze denken dat er niet zomaar gefietst gaat worden.. om alleen die lamp brandend te houden maar dat er meer achter zit..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:31 schreef teamlead het volgende:
Yep dat zei ie.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:31 schreef scanman01 het volgednde:
"Ze willen Rob erin houden", meent Menno (dacht ik).
Menno kwam met de theorie , dat ralf en nog wat andere zoveel fietsen(zo'n lange tijd= zon lange afstand) omdat ze een opdracht gehad hebben van BB en iets winnen als ze meer dan de andere fietsen ofzoquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:31 schreef teamlead het volgende:
Menno en Ingrid?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:32 schreef scanman01 het volgende:
Ik hoor dat er nu gekust wordt, maar zie niet wie.
Menno was vanaf de eerste dag al bezig.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:32 schreef scanman01 het volgende:
Er ontstaan echt twee groepen nu. Waar dat opeens vandaan komt
Ik hoor dat er nu gekust wordt, maar zie niet wie.
Goed zoquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:35 schreef Gert het volgende:
Dido begint er wéér over dat ze niet beschouwd werd als lid van het team. Ze maakt zich zorgen.
nomineren die troela... dan is ze meteen helemaal paranoiaquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:35 schreef Gert het volgende:
Dido begint er wéér over dat ze niet beschouwd werd als lid van het team. Ze maakt zich zorgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |