zo ging het ook in BB UK, ik zie best veel overeenkomsten.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:26 schreef milagro het volgende:
[..]dat de missies ten koste gaan vh eindbedrag .... dat wordt dan geen gezellige reunie
ik inmiddels wel hoor.. streams ff opnieuw starten misschien?quote:
ueber geniaalquote:
jaja, geluid, beeld, de hele rimram.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:35 schreef Jojogirl het volgende:
* Jojogirl heeft gewoon geluid hoor. Baggergeluid weliswaar, maar het doet het wel.
Maar die 400.000 werd ook zondag tegen de kandidaten verteld..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:34 schreef Caesu het volgende:
[..]
zo ging het ook in BB UK, ik zie best veel overeenkomsten.
Eugene (BB UK) kon de helft van de prijs krijgen, maar wat hij niet wist was dat als hij de helft niet nam de hoofdprijs verdubbeld zou worden.
op de Talpa site staat dat ze maximaal 400.000 euro kunnen winnen.
ik denk dat de prijs nu op 200.000 staat maar als op het eind een bewoner de helft niet hoeft de prijs verdubbeld wordt naar 400.000
MAX 400.000quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:37 schreef teamlead het volgende:
[..]
Maar die 400.000 werd ook zondag tegen de kandidaten verteld..
nou ja, zojuist zei ze 'mijn moeder heeft gezegd, er wordt niet geneukt op tv" vraag van iemand anders [ één van de jongens] en wat heb je gezegd? Lieske: "tja, er zit toch een uitknop op tv" [!!!!]quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:38 schreef Asskicker14 het volgende:
Lieske zit wel iedereen op te geilen maar neuken doet ze niet.
Bij de vindi's neem ik aan dan.. of was zij dat niet ?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:39 schreef Copycat het volgende:
Plooirokjes zijn ons ding in Groningen.
Dat heeft ze niet gezegd.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:38 schreef Asskicker14 het volgende:
Lieske zit wel iedereen op te geilen maar neuken doet ze niet.
mijn ding zit in het laatje van mijn nachtkastjequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:39 schreef Copycat het volgende:
Plooirokjes zijn ons ding in Groningen.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:40 schreef milagro het volgende:
ronddartelende Lieske, in minirokje.... jij jij bitch, judaske, bah
"Beste bewoners, willen jullie het eten weer terugbrengen."quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:44 schreef clauwheee het volgende:
Huh? Hoe kan dat nou, heb ik iets gemist?
Rikkert zei dat volgens mij, toch?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:44 schreef scanman01 het volgende:
Lieske schijnt over Dido te hebben gezegd dat ze haar lief maar raar vindt
Ik zie ze weer roken en ze hadden het over koekjes maar zeer slecht geluidquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:43 schreef teamlead het volgende:
huh? Hoe kunnen ze nu in godsnaam eten krijgen dan?? Tanja is op de hoogte van de actie van liegende lieske??
Zal wel iets in de dagboekkamer bekonkeld zijn......quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:44 schreef clauwheee het volgende:
Huh? Hoe kan dat nou, heb ik iets gemist?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:45 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik zie ze weer roken en ze hadden het over koekjes maar zeer slecht geluid
Hoezo weet Tanja van de actie van liegende Lieske??
Ja ik had het net heel ff.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:46 schreef Blue Thunder het volgende:
bij mij haperen de streams.. meer mensen last van?
op stream 4 na dan
Er gingen stemmen op of haar geld niet in haar laarzen zit? Tot vandaag heeft ze nog geen laarzen aangehad dacht ik.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:47 schreef milagro het volgende:
als ik Lieske was, zou ik eens gaan checken of mijn geld er nog is
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:48 schreef Maurisico het volgende:
Chantal had al een bijnaam hè? Bb-Mama, maar "de kraai " past ook wel. Hoor haar eens lachen: kakakakakakaka! [gierend en raspend kraaiengeluid]
duh tuurlijk niet, dan gaat iedereen als een gek zoeken...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:49 schreef scanman01 het volgende:
Was de missie nou dat ze er niet achter mogen komen of dat ze het geld niet mogen vinden? Als het alleen het vinden is, dan kan ze het dus wel vertellen!
nee want dan gaan ze zoeken natuurlijkquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:49 schreef scanman01 het volgende:
Was de missie nou dat ze er niet achter mogen komen of dat ze het geld niet mogen vinden? Als het alleen het vinden is, dan kan ze het dus wel vertellen!
Er waren al meer namen verzonnen maar kan ze niet terug vindenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:49 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
die houden we erin..
De Kraai...![]()
We hebben nu dus?
Het Been
De Buik
De Kraai
mmmm, dat zou kunnen, maar een beetje slimme bewonert vraagt dan natuurlijk waar moest je tussen kiezen? Euuhhh, voor super lekker eten voor iedereen of voor geld voor mezelf....quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:49 schreef scanman01 het volgende:
De Kasthomo voor Joost lijkt me ook wel een aardige.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:49 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
die houden we erin..
De Kraai...![]()
We hebben nu dus?
Het Been
De Buik
De Kraai
De Kraai klinkt gemenerquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:53 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Er waren al meer namen verzonnen maar kan ze niet terug vinden![]()
"The voice" zou ook nog wel kunnen![]()
Hoezo zouden ze gaan zoeken? Dat flikken ze toch niet, want dan is Liesje haar geld kwijt. Het vertellen is juist om te voorkomen dat ze iets vinden!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:52 schreef milagro het volgende:
[..]
nee want dan gaan ze zoeken natuurlijk
nu weten ze niets en kunnen ze er slechts toevallig tegen aanlopen
Lieske heeft 5000 euro gekregen, waardoor de rest weer op rantsoen zit. Ze mag het niet laten vinden, want dan is ze het weer kwijt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:53 schreef Tamaartje het volgende:
Ik heb volgens mij iets gemist...
Wat is er met geld vinden?
volgens mij mogen de overige bewoners niet ontdekken dat zij het geld heeftquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:49 schreef scanman01 het volgende:
Of de bewoners zijn net zo begrijpend als heel veel fokkers. Dat een arm studentje dat geld aanneemt is zo gek toch niet?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:53 schreef Maurisico het volgende:
[..]
mmmm, dat zou kunnen, maar een beetje slimme bewonert vraagt dan natuurlijk waar moest je tussen kiezen? Euuhhh, voor super lekker eten voor iedereen of voor geld voor mezelf....
komt natuurlijk niet over.....dan is het Lieske![]()
vanavond uitzending tv: Lieske heeft voor geld gekozen [5000 euro] ipv lekker eten, drinken en roken voor concullega's. Ze moet geld verstoppen, als iemans het vindt is ze het kwijt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:53 schreef Tamaartje het volgende:
Ik heb volgens mij iets gemist...
Wat is er met geld vinden?
Daar heb jij weer gelijk in, zal straks ff een nieuw topic maken met bijnamen, komt mij beter uit want ben slecht in "echte" namenquote:
Hoezo flikken ze dat nietquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoezo zouden ze gaan zoeken? Dat flikken ze toch niet, want dan is Liesje haar geld kwijt. Het vertellen is juist om te voorkomen dat ze iets vinden!
Ik vrees dat ze dat in de hitte van het spel nietz zo opnemen! Denk nog maar even hoe Ralph is ontvangen en Rob door "zijn " envelop eruit werd gezet..... Ralph werd echt als vijand en matenaaier gezien!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Of de bewoners zijn net zo begrijpend als heel veel fokkers. Dat een arm studentje dat geld aanneemt is zo gek toch niet?
Of ze lult het uit haar nek en heeft een geheime opdracht gekregen. Sinds het Lieske-incident zoek ik overal wat achter.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:56 schreef Jojogirl het volgende:
Verloskundge verslag: alles ok, geen echo gehad, vk is 1tje van een praktijk, bloeddruk ok, hoger dan de vorige keer, baby al beetje ingedaald.
Waardoor de rest deze week toch op rantsoen zit door het mislukken van de missie van Joost. Als ze het geld niet had aangenomen hadden ze deze week ook luxe artikelen gekregen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:55 schreef eborn het volgende:
[..]
Lieske heeft 5000 euro gekregen, waardoor de rest weer op rantsoen zit. Ze mag het niet laten vinden, want dan is ze het weer kwijt.
wij doen niet mee aan het spel, Scan, dus we kunnen ons permiteren 'begrijpend' te zijn.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Of de bewoners zijn net zo begrijpend als heel veel fokkers. Dat een arm studentje dat geld aanneemt is zo gek toch niet?
Ja leuk zo'n topic ben benieuwd wat eruit komt..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:56 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Daar heb jij weer gelijk in, zal straks ff een nieuw topic maken met bijnamen, komt mij beter uit want ben slecht in "echte" namen![]()
Zover bekend welquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:58 schreef Tamaartje het volgende:
Hoelang duurt deze missie? Of duurt dat gewoon totdat ze het huis uitgaat?
Ik denk dat juist de mensen in het huis nog MEER begrijpend zullen zijn omdat ze toch al meer een band hebben met haar dan wij. Anyway, we zullen het nooit weten. Maakt ook niet uit, want ik denk niet dat BB dat zou pikken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:58 schreef milagro het volgende:
[..]
wij doen niet mee aan het spel, Scan, dus we kunnen ons permiteren 'begrijpend' te zijn.
Hij wordt nog herhaald vanavond laat, mocht je op blijven laat.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:58 schreef Tamaartje het volgende:
Bedankt Eborn en Maurisico
Ik heb de tv uitzending gemist.. ben wel erg benieuwd..
Daarom loopt ze ook zo vaak in de slaapkamer..
Hoelang duurt deze missie? Of duurt dat gewoon totdat ze het huis uitgaat?
ohwja bedankt! Ik ga het dan even opnemen, want ik slaap dan al welquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:00 schreef milagro het volgende:
[..]
Hij wordt nog herhaald vanavond laat, mocht je op blijven laat.
Ja.. triest he... En de bewoners gaan er ook maar over door. Komt nog bij dat BB dus die opdracht aan Rob en Ingrid heeft gegeven, dus zij zijn ervan af.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:59 schreef Gert het volgende:
Godver het gaat nu al wéér een half uur over dat roken van die zwangere doos.
Ze heeft net een foldertje gekregen van BB en ze gaat proberen 1 a 2 per dag. Nou Hoera met een grote H.
En ze zeuuuuuuuuuurt ook zo.. met zo'n zeeuuuuuuuurstem.. dat wordt nog wat als ze het straks echt zwaar krijgt met die zwangerschap.
22:50 uurquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:00 schreef milagro het volgende:
[..]
Hij wordt nog herhaald vanavond laat, mocht je op blijven laat.
welnee, Rob was er nog niet uit of Menno en Ingrid wilde hem al niet meer terug.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat juist de mensen in het huis nog MEER begrijpend zullen zijn omdat ze toch al meer een band hebben met haar dan wij. Anyway, we zullen het nooit weten. Maakt ook niet uit, want ik denk niet dat BB dat zou pikken.
Nou ja.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:02 schreef LuukBes het volgende:
Zometeen vieze buik in het bubbelbad, met die semi-opengesperde scheur.
wist je al dat ik een alleenstaande moeder benquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:59 schreef Gert het volgende:
Godver het gaat nu al wéér een half uur over dat roken van die zwangere doos.
Ze heeft net een foldertje gekregen van BB en ze gaat proberen 1 a 2 per dag. Nou Hoera met een grote H.
En ze zeuuuuuuuuuurt ook zo.. met zo'n zeeuuuuuuuurstem.. dat wordt nog wat als ze het straks echt zwaar krijgt met die zwangerschap.
welneequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gaan wij het nog eens eens worden deze BB?
Leg eens uit wat je met "semi" bedoelt ?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:02 schreef LuukBes het volgende:
Zometeen vieze buik in het bubbelbad, met die semi-opengesperde scheur.
Denk ik ook niet. Wel jammer dat je het toch iedere keer fout hebt.quote:
Het Topic is geplaatst!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:59 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ja leuk zo'n topic ben benieuwd wat eruit komt..
Ben alleen zelf niet zo crea![]()
ik geef het je graag, schat, ik weet dat het belangrijk voor je isquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Denk ik ook niet. Wel jammer dat je het toch iedere keer fout hebt.
Nee, hoor, ze is zeven maanden zwanger, dus 7 cm ontsluitingquote:
Dank je...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:07 schreef milagro het volgende:
[..]
ik geef het je graag, schat, ik weet dat het belangrijk voor je is![]()
Roel.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:10 schreef teamlead het volgende:
"ze checken of de lamp is uitgegaan via een systeempje, niet via de camera"
Welk genie was dat?
zucht.... verzuip die gozer nu eindelijk....quote:
OMGquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:11 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk de naam van de baby te weten.
Als het een jongen is wordt het vast Nico ... als het een meisje is Tine
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:11 schreef scanman01 het volgende:
Wellicht komt de betreffende persoon zo weer hierquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:15 schreef Gert het volgende:
[..]![]()
Ik hoorde net iemand op de achtergrond heel hard "Geen woorden maar daden" zingen. Wie was dat?
Iedereen die niet in het groepje zitquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:17 schreef Maurisico het volgende:
Ook joost en Tanja staan er minder gekleurd op volgens mij...
Wie komt er uit Rotterdam??quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:15 schreef Gert het volgende:
Ik hoorde net iemand op de achtergrond heel hard "Geen woorden maar daden" zingen. Wie was dat?
shag schrijf je ook shag .... dus klopt dubbelop...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:16 schreef koen... het volgende:
shaggy voor een jongen( afgeleid van sjack of hoe je dat ook schrijft)
Neeeeeee johquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:19 schreef SynXteR het volgende:
Ik vind menno een beetje een klootzak eigenlijk
Gewéldig!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:24 schreef Gert het volgende:
Roel: ik ook. Maar ik erger me wel nog steeds KAPOT aan 'm.
Misschien gaan ze nog wel iets verzinnen met dit groepje om de anderen op het verkeerde beenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:29 schreef scanman01 het volgende:
Die geheime missies wordt een obsessie bij een aantal bewoners.
Ze snappen zichzelf nietquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:31 schreef teamlead het volgende:
wtf denken ze nu dat er aan de hand is dan?? Ik snap ze niet hoor
Hij niet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:31 schreef scanman01 het volgende:
"Ze willen Rob erin houden", meent Menno (dacht ik).
Ze denken dat de groep onbewust in 2 groepen is gedeeld en dat ze dat bij elkaar optellen per groep qua kilometers ofzo? En dan dat dan een missie is.. ze denken dat er niet zomaar gefietst gaat worden.. om alleen die lamp brandend te houden maar dat er meer achter zit..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:31 schreef teamlead het volgende:
Yep dat zei ie.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:31 schreef scanman01 het volgednde:
"Ze willen Rob erin houden", meent Menno (dacht ik).
Menno kwam met de theorie , dat ralf en nog wat andere zoveel fietsen(zo'n lange tijd= zon lange afstand) omdat ze een opdracht gehad hebben van BB en iets winnen als ze meer dan de andere fietsen ofzoquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:31 schreef teamlead het volgende:
Menno en Ingrid?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:32 schreef scanman01 het volgende:
Ik hoor dat er nu gekust wordt, maar zie niet wie.
Menno was vanaf de eerste dag al bezig.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:32 schreef scanman01 het volgende:
Er ontstaan echt twee groepen nu. Waar dat opeens vandaan komt
Ik hoor dat er nu gekust wordt, maar zie niet wie.
Goed zoquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:35 schreef Gert het volgende:
Dido begint er wéér over dat ze niet beschouwd werd als lid van het team. Ze maakt zich zorgen.
nomineren die troela... dan is ze meteen helemaal paranoiaquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:35 schreef Gert het volgende:
Dido begint er wéér over dat ze niet beschouwd werd als lid van het team. Ze maakt zich zorgen.
Lieske kan anders ook aardig wat olie op het vuur gooien hoor. Dat heeft ze vanmiddag al in de tuin met Roel bewezenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:37 schreef TheVulture het volgende:
Menno mag dan wel groepjes aan het creeeren zijn maar het is dan wel een hele grote groep aan het worden. Lieske wordt er nu ook al bij betrokkenEn die denkt alleen maar aan haar 5000 Euro
Niks nomineren!!!! Ik wil dat risico niet eens lopen ja!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:37 schreef teamlead het volgende:
[..]
nomineren die troela... dan is ze meteen helemaal paranoia
(maar uiteraard er niet uitgestemd worden.. dat zou onverantwoord zijn qua screenshotjes)
Wat is zijn username dan?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:33 schreef LuukBes het volgende:
Menno is echt wel slim, zit voordurend te fokken en te peilen.
Dido wil graag bij het groepje horen, gaat nu snel bij Menno zittenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:40 schreef Dr_Greene het volgende:
Oei, ik zie voorspel bij Dido en Menno!!!
Misschien een geheime missie: maak er nog gauw even een tweeling van en je wint 5000 Euro!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:40 schreef scanman01 het volgende:
Roel kruipt lekker dicht tegen Tanja aan.
Linkmiecheltje die gozer. Hij deed het wel cool ja.quote:
Ik vind het prettiger dat ie aan Dido zit dan aan Ingrid hoorquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:40 schreef AiaS het volgende:
Verdorie ...Menno blijf met je poten van Dido af .....vuile hond!![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:40 schreef AiaS het volgende:
Ongetwijfeld.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:43 schreef BB-King het volgende:
Menno valt nog wel eens door de mand.
Voor de statistieken, in een paar minuten tijd acht trekjes, diep over de longen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:40 schreef TheVulture het volgende:
En ze rookt weer....
Dido is van mijquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:40 schreef AiaS het volgende:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
Voor de statistieken, in een paar minuten tijd minstens acht trekjes, diep over de longen.
LOL.. als Lieske iets NIET is dan is het onzeker.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:43 schreef LuukBes het volgende:
Lieske heeft een tik gehad van Menno, toen ie zei dat ze niet tot deze groep behoorde. Nu wordt ze nog onzekerder.
Gaan we nu ook al de trekjes tellen? Misschien ook opletten dat ze niet te vet eet enzo...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
Voor de statistieken, in een paar minuten tijd acht trekjes, diep over de longen.
dat valt wel meequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:47 schreef AiaS het volgende:
Ach Dido gooit haar eigen glazen in. Ze was door iedereen geliefd (omdat ze nogal vlak is). Nu heeft Menno haar in zijn "groepje" getrokken. Well Done Menno![]()
zo zien buitenstaanders dat misschien ja, maar ik denk niet dat hij dit alles met voorbedachte raden doet hoor.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:47 schreef AiaS het volgende:
Ach Dido gooit haar eigen glazen in. Ze was door iedereen geliefd (omdat ze nogal vlak is). Nu heeft Menno haar in zijn "groepje" getrokken. Well Done Menno![]()
Tonneelstukjes * zapquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:49 schreef scanman01 het volgende:
Hebben jullie ook een reden waarom je op een bepaalde cam blijft hangen of juist verder zapt?
Ik heb het vooral als ik Joost zie... dan zap ik dus even verder. Hebben jullie ook zoiets?
Hmm als ze niets zeggen of het gesprek is saai/duurt te lang dan ga ik meestal ff zappen. (klikken)quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:49 schreef scanman01 het volgende:
Hebben jullie ook een reden waarom je op een bepaalde cam blijft hangen of juist verder zapt?
Ik heb het vooral als ik Joost zie... dan zap ik dus even verder. Hebben jullie ook zoiets?
ik denk het wel. hij speelt een spel en dat heeft ie al meerdere malen toegegeven...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:50 schreef surferr het volgende:
[..]
zo zien buitenstaanders dat misschien ja, maar ik denk niet dat hij dit alles met voorbedachte raden doet hoor.
Met Rob en zn beenverhaalquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:49 schreef scanman01 het volgende:
Hebben jullie ook zoiets?
Niet over zichzelf, wel over het groepsproces en of ze geaccepteert blijft. Ze is ene stuk stiller en observeert meer, duidelijk dat ze onzeker is of iemand iets doorheeft van haar Judas-streek. Nu komt ze weer meer los, maar net in het begin toen ze erbijkwam en men het over geheime missie's had dacht ze dat men haar doorhad.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL.. als Lieske iets NIET is dan is het onzeker.
Zodra ik het zie...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gaan we nu ook al de trekjes tellen? Misschien ook opletten dat ze niet te vet eet enzo...
Het hangt allemaal wel los aan elkaar maar of het zand is....quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:54 schreef AiaS het volgende:
Heeft "Het been" ook een groep gevormd of hangt het daar nog als los zand aan elkaar?
Sprak ze uit ervaringquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:54 schreef scanman01 het volgende:
-- knip ---
"Als hij een piercing heeft dan kom je er nooit meer vanaf", zegt Tanja.
Moet je BB USA eens kijken, dat is pas ergquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:54 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik vind deze groep mensen NU AL veel geniepiger en complotmakender als bv. de eerste BB.
Er zit wel potentie in, maar er zijn er ook wel weer 5 of 6 die echt nietszeggend zijn en er in feite voor spek en bonen inzitten. Je krijgt het idee dat ze er zitten met het idee "ik zit mijn tijd wel uit hier".quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:54 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik vind deze groep mensen NU AL veel geniepiger en complotmakender als bv. de eerste BB.
Ik heb het hele Menno gedoe gemist. Wat heeft hij geflikt dan?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:56 schreef Gert het volgende:
Toch moet Menno ook een beetje oppassen.
Kan me voorstellen dat mensen hem zo onberekenbaar en ondoorzichtig vinden dat ze hem op een gegeven moment weg willen hebben. Mensen willen een veilige en voorspelbare omgeving.
Ze trekt op een gegeven moment het broekje wel ver naar voren en wat naar beneden ja.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:57 schreef Pinball het volgende:
Herhaling van BB begint, voor mensen die Lieske in bikini willen cappen een mooie kans![]()
hit zit te mindfucken, en heeft Dido zo onzeker gemaakt dat ze nu bij hem zit en dat ie haar uitgebreid aan het masseren isquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb het hele Menno gedoe gemist. Wat heeft hij geflikt dan?
WTF .. ik zie het ja... Na Roel is nu Rikkert aan de beurt?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:58 schreef ioko het volgende:
Lieske gaat lekker bij Rikkert hoor, door zijn haren woelen enzo....
Yup ook gehad, zelfs ff ctrl+del nodig gehad om WMplayer te resettenquote:
Dat zei Tanja net ook al. Die zei dat je dan over 2 maand vette orgies hebt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:01 schreef SynXteR het volgende:
Volgens mij word dit een Real life porno soap, Als ik de bewoners van 6 dagen al zooo close zie doen... wat dan over 2 maanden?
Ik vind het wel fijn, maar hij lijkt er niet erg van onder de indruk, maar dat kan ook aan de persoon liggen die het doet. Aandacht krijgt ie inderdaad.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:02 schreef scanman01 het volgende:
Dat gepluk aan mijn haar zou ik niet tegen kunnen trouwens... Volgens mij is Rikkert er ook niet zo blij mee, hoewel een beetje vrouwlijke aandacht nooit weg is natuurlijk.
Dat is waar, als ze allemaal zo zouden zijn, had je geen boeiende tv tochquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er zit wel potentie in, maar er zijn er ook wel weer 5 of 6 die echt nietszeggend zijn en er in feite voor spek en bonen inzitten. Je krijgt het idee dat ze er zitten met het idee "ik zit mijn tijd wel uit hier".
Wekt ze toch echt zelf op met haar Groningse rokquote:
Dus niet kappen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:03 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Dat is wel een idee ja
Moet zo eigenlijk wel kappen maar het is nu net zo interresant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |