welnee, dat is de helft van de begroting!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:58 schreef Tobbes het volgende:
Ajax kan echt wel 25 miljoen ophoesten.
Ik twijfel of ik je serieus moet nemen. Maar ik geef je t voordeel van de twijjfel.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:00 schreef Tobbes het volgende:
?
Gewoon wat corrupter gedrag vertoon, wat investeerders zoeken en geen spelers als Charisteas en JuanFran contracteren.
Die spoelen zijn gesponsort door Audi.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:05 schreef Tobbes het volgende:
Als Ajax het zich verwarmde stoelen en gescoute dure kut spelers kan permitteren; kunnen ze echt wel ergens 25 miljoen vandaan halen
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:05 schreef Tobbes het volgende:
Als Ajax het zich verwarmde stoelen en gescoute dure kut spelers kan permitteren; kunnen ze echt wel ergens 25 miljoen vandaan halen
weer een duidelijk bewijsquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:05 schreef Suijk het volgende:
Volgens mij is Tobbes al wat te vroeg aan het bier gegaan vandaag.
Dat vind ik altijd zo'n kut argument. Net alsof Portsmouth wereldverdedigers heeft.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:07 schreef Kang-He het volgende:
Misschien wil Owen een grotere uitdaging dan weekelijks spelen tegen verdedigers als van den Berg en Swerts.
Natuurlijk kan dat wel. Alleen je moet het willen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:10 schreef HeatWave het volgende:
Natuurlijk kan Ajax geen 25 miljoen ophoesten man! Wat een onzin.
Portsmouth niet maar andere clubs in Engeland natuurlijk wel! meer sterke verdedigingen in Engeland dan in Nederlandquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:11 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo'n kut argument. Net alsof Portsmouth wereldverdedigers heeft.
Dat is nog licht gezegd, ik denk dat 3/4e van de Engelse clubs een betere verdediging heeft dan vrijwel alle NL teamsquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:12 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Portsmouth niet maar andere clubs in Engeland natuurlijk wel! meer sterke verdedigingen in Engeland dan in Nederland![]()
![]()
Begin je weer met je mafia verhalen van ajax kan de onderwereld in om geld te halen maar ze willen niet...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:12 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Natuurlijk kan dat wel. Alleen je moet het willen.
Het zegt al genoeg dat jij Marktplaats.nl afstruint naar een SCC voor Ajax, liefst F-side...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:07 schreef Cart_man het volgende:
Jullie burgemeester, Cohen, heeft het wel weer gezien bij ajax: http://www.marktplaats.nl(...)Q%253D%253D%26df%3D1
jij bent vaker in dit topic dan welke ajax fan dan ookquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:07 schreef Cart_man het volgende:
Jullie burgemeester, Cohen, heeft het wel weer gezien bij ajax: http://www.marktplaats.nl(...)Q%253D%253D%26df%3D1
Idd kunnen we hem welkom heten als nieuw lid ?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:13 schreef snellejelle het volgende:
[..]
jij bent vaker in dit topic dan welke ajax fan dan ook
Laat hem eerst die SCC voor Vak129 regelen, dan kan-ie daarna lid worden op FOK!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:13 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Idd kunnen we hem welkom heten als nieuw lid ?
maar ben niet zo slim en laat hem te vroeg afgaanquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:37 schreef Cart_man het volgende:
Uhu, 'ik loop naar de arena met een bom in mijn hand'.
Pas maar op dan, kakkerlakken schijnen niet zo handig te zijn met bommen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:37 schreef Cart_man het volgende:
Uhu, 'ik loop naar de arena met een bom in mijn hand'.
wanneer ik voor de poortjes sta, goeie van je.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:40 schreef snellejelle het volgende:
[..]
maar ben niet zo slim en laat hem te vroeg afgaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |