En nederland heeft al zo weinig bergenquote:
Haha nou we hebben ons vanmiddag toch prima vermaakt!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:01 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Nee, ik vind het strand saai. Vieze zonnebrand op je lijf. Zand die aan je blijft plakken. de hitte. De verveling. Tekort aan mooie, interessante dames.
Niet in een blaadje kunnen lezen vanwege de schittering van de zon op het water, of de reflectie van de witte bladzijdes. Je hand die je openhaalt aan het zand dat nog aan de frisbee zit. En de volgende dag erachter komen dat je die ene kant te lang aan de zon hebt blootgesteld en de andere niet. Het smerige water van scheveningen waar je de maandverbanden in kan zien drijven soms. Asociale sjonnen die de volume knop van hun ghetto blaster in stand '10' hebben vastgelijmd.
Had ik al het tekort aan beebs genoemd?
jah strand.. jeah *zwakjes juicht*
zand tussen je brood en zand tussen je billen...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:01 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Nee, ik vind het strand saai. Vieze zonnebrand op je lijf. Zand die aan je blijft plakken. de hitte. De verveling. Tekort aan mooie, interessante dames.
Niet in een blaadje kunnen lezen vanwege de schittering van de zon op het water, of de reflectie van de witte bladzijdes. Je hand die je openhaalt aan het zand dat nog aan de frisbee zit. En de volgende dag erachter komen dat je die ene kant te lang aan de zon hebt blootgesteld en de andere niet. Het smerige water van scheveningen waar je de maandverbanden in kan zien drijven soms. Asociale sjonnen die de volume knop van hun ghetto blaster in stand '10' hebben vastgelijmd.
Had ik al het tekort aan beebs genoemd?
jah strand.. jeah *zwakjes juicht*
ja, sex in de duinen kan oké zijnquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:04 schreef Subhuman het volgende:
Haha nou we hebben ons vanmiddag toch prima vermaakt!![]()
huilende kinderen, of natte kinderen die voorbijrennen en je nat druipen en zand in je gezicht trappen.. welliswaar per ongeluk, maar toch nog...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:07 schreef -Marjo- het volgende:
zand tussen je brood en zand tussen je billen...
zand tussen allesquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:07 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
zand tussen je brood en zand tussen je billen...
Ik zit ineens te denken of je een Kärcher in een supersoaker zou kunnen bouwenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:09 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
huilende kinderen, of natte kinderen die voorbijrennen en je nat druipen en zand in je gezicht trappen.. welliswaar per ongeluk, maar toch nog...
klinkt als niezen op zijn chinees. Maar het zal wel iets met boeddisme te maken hebben?quote:
quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zit ineens te denken of je een Kärcher in een supersoaker zou kunnen bouwen
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zand tussen alles
Ook daar waarvan je dacht dat het ECHT niet kon
Valt niet op met zo'n mega verlengsnoer erachter aan...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zit ineens te denken of je een Kärcher in een supersoaker zou kunnen bouwen
Bijnaquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:13 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
klinkt als niezen op zijn chinees. Maar het zal wel iets met boeddisme te maken hebben?
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Was het alweer herbouwd na de Tsunami?
Ja, ga jij het zand even aaien...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:17 schreef Subhuman het volgende:
Kom op mensen, wees eens een beetje liever voor het strand!Strand
Strand!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:17 schreef Subhuman het volgende:
Kom op mensen, wees eens een beetje liever voor het strand!Strand
Tai Chiquote:
Noem het maar gewoon prutsen, wat ik gedaan heb.quote:
ik mag jou wel. Op een platonisch afstandelijke, doch vriendschappelijke wijze...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:18 schreef Auticia het volgende:
Strand!!
Ik ben er echt niet zo'n fan van.
Wij zitten liever achter de geraniums rozemarijntjes, hč Sharkquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:21 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
ik mag jou wel. Op een platonisch afstandelijke, doch vriendschappelijke wijze...
yupquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:22 schreef Auticia het volgende:
Wij zitten liever achter de geraniums rozemarijntjes, hč Shark.
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:24 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
yup
ik heb hem wat extra water gegeven, vanwege het warme weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |