Zoekt en gij zult vindenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:31 schreef Yildiz het volgende:
wtf, welk in-crowd-boek hebben jullie het telkens over
3.11quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:30 schreef Auticia het volgende:
[..]
3.10
Heeft u in het weekend tijd?
666.0quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:31 schreef Yildiz het volgende:
wtf, welk in-crowd-boek hebben jullie het telkens over
3.9quote:
quote:
Ik snap er geen bal van, maar volgens mij moet je zelf maar wat verzinnen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
666.0
Godverdomme dat heb ik inmiddels al 161 miljard keer uitgelegd
oww welke versie, heb hier 3de druk maar echt niet hoorquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:42 schreef Auticia het volgende:
[..]
Hij staat echt zo in het boekje!!![]()
![]()
!
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:42 schreef Auticia het volgende:
[..]
Hij staat echt zo in het boekje!!![]()
![]()
!
quote:
Ja dat is wel de lompste van allemaal geloof ikquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:50 schreef Auticia het volgende:
[..]. De mijne is misschien wel de eerste met het compliment: 'Leuk skipak'.
14.6quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:42 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ik snap er geen bal van, maar volgens mij moet je zelf maar wat verzinnen.
12.7
Als u moe bent, hoest, en geabseild heeft, zult u voor 22.00 het nest moeten betreden, opdat u fris de volgende morgen opstaat.
Weltrusten
ja maar wij kunnen dan ook niet toverenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:52 schreef ultra_ivo het volgende:
En de woordjes die je nodig hebt staan er nooit in.
Zoals het toverwoord Mozhna?
Ik heb alleen een NL-RU woordenlijstjequote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:52 schreef ultra_ivo het volgende:
Pozhal'sta, nie bud'em govorit' po-russkyjquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:52 schreef ultra_ivo het volgende:
Nou dat weerquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:57 schreef Re het volgende:
zit hier ineens met een dooie reiger in mijn bek... nou bedankt
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:57 schreef Re het volgende:
zit hier ineens met een dooie reiger in mijn bek... nou bedankt
10000.5 Wat hij zegtquote:
geen aanduiding nodig.1 Hallo Flashquote:
Ik was even druk op de MSNquote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:15 schreef Dr_Flash het volgende:
1.1 Vermiste personen
Waar is Auticia?
Welterusten!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:23 schreef PdeHoog het volgende:
* PdeHoog gaat er vandoor
Ik hoop morgen om 07.00 op de Erasmusbrug te staanFoto's maken van de lucht en het uitzicht aldaar
Ben benieuwd of het gaat lukken
quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
*iets mompelt van "dat moet JIJ zeggen"![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
*iets mompelt van "dat moet JIJ zeggen"![]()
oow kut mis ik weer wat?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:28 schreef Shark.Bait het volgende:
Hee Fles, niet gaan stemmen dit keer, je levert toch geen foto in...
FOT wedstrijd enzo...Jij had enthausiast op "oosters" gestemd, maar geen foto ingezonden...quote:
nee johquote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:51 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
FOT wedstrijd enzo...Jij had enthausiast op "oosters" gestemd, maar geen foto ingezonden...
vakantiekomkommers hequote:Op donderdag 1 september 2005 00:47 schreef RonaldV het volgende:
het gaat goed met de FOT wedstrijden de laatste tijd...
pruts0rquote:Op donderdag 1 september 2005 07:43 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh
* PdeHoog] was op tijd zijn bed uit[/me]
[me=PdeHoog] zat op tijd in de trein[/me]
[me=PdeHoog] was op tijd bij de Erasmus-brug[/me]
Werkelijk sublieme zonsopgang
[me=PdeHoog kreeg de melding "change batteries please"
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vertel mij watquote:
Hey P. heb je al wat leuke foto's van de Erasmuts??quote:
Drie keer lief knipogen en hem lief aankijken met je Bambi-oogjes.quote:Op donderdag 1 september 2005 09:40 schreef Puckzzz het volgende:
Mogguh
* Puckzzz zit helemaal te trillen van de zenuwen...
Ik heb net een voorstel aan mijn baas voorgelegd om minder te gaan werken maar wel met behoud van huidige salaris.... hij denkt er over na...*duimt*
quote:Op donderdag 1 september 2005 09:43 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Drie keer lief knipogen en hem lief aankijken met je Bambi-oogjes.![]()
quote:Op donderdag 1 september 2005 10:16 schreef HMaster-II het volgende:
Zo blijven kijken Puckzzz![]()
[afbeelding]
als je de hele dag niks te doen heb kun je er best wel wat leuks van maken.. zie je het voor je een dansend/zingend ( lees schreeuwend) evenstartje achter de stofzuiger en met stofdoek ana het zwaaien..quote:
Leuk hoor die paginaquote:Dit resizen kan je doen door de met een bewerking programma wat kleiner te maken, of door gebruik te maken van ThaMarco fotoresizer, te vinden op: http://www.i-marco.nl/resizer/
quote:If you see this after clicking on some link on some webpage, the site's referrer has been marked as a spam referrer.
Try clicking HERE to access the page directly.
If you keep getting this page your IP has been banned. Go away.
piss off spammers
piss off
not the buttons.. not my.. gumdrum... buttons...quote:Op donderdag 1 september 2005 10:47 schreef HMaster-II het volgende:
wisiknognie
Hij blijft geweldig als character in de film. Samen met Gingerbreadman.![]()
Je hebt gelijk, maar de goeie link staat daar ook ergens.quote:Op donderdag 1 september 2005 11:15 schreef SpeedyGJ het volgende:
Effe klaageeeeeeeeee![]()
In FAQ staat het volgende:
[..]
Leuk hoor die pagina![]()
[..]
Haha, puik plan!quote:Op donderdag 1 september 2005 09:40 schreef Puckzzz het volgende:
Mogguh
* Puckzzz zit helemaal te trillen van de zenuwen...
Ik heb net een voorstel aan mijn baas voorgelegd om minder te gaan werken maar wel met behoud van huidige salaris.... hij denkt er over na...*duimt*
Ik denk dat jij net als ik niet kunnen voorstellen huishouden leuk te kunnen maken, het blijft een noodzakelijk kwaad, ook met muziekquote:Op donderdag 1 september 2005 11:14 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
als je de hele dag niks te doen heb kun je er best wel wat leuks van maken.. zie je het voor je een dansend/zingend ( lees schreeuwend) evenstartje achter de stofzuiger en met stofdoek ana het zwaaien..
nou.. verklaar me voor debiel maar zo vind ik het wel leukquote:Op donderdag 1 september 2005 11:40 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik denk dat jij net als ik niet kunnen voorstellen huishouden leuk te kunnen maken, het blijft een noodzakelijk kwaad, ook met muziek
Dat zou idd fijn zijn, maar ik blijf het een kutbaan vinden, ik ga in stakingquote:Op donderdag 1 september 2005 11:41 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
nou.. verklaar me voor debiel maar zo vind ik het wel leuk![]()
kom je hier op de theequote:Op donderdag 1 september 2005 11:43 schreef purplerose het volgende:
[..]
Dat zou idd fijn zijn, maar ik blijf het een kutbaan vinden, ik ga in staking
dat monster schopt de hele dag doorquote:Op donderdag 1 september 2005 11:46 schreef purplerose het volgende:
oe! gezellig!!
Kan ik de baby voelen, als die beetje wil schoppen voor mij
FOT SC #85 - 10.4 - Wilt U de film in mijn toestel stoppen?quote:Op donderdag 1 september 2005 09:37 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Hey P. heb je al wat leuke foto's van de Erasmuts??
Sowwyquote:Op donderdag 1 september 2005 11:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
FOT SC #85 - 10.4 - Wilt U de film in mijn toestel stoppen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |