wat vinden d'r studerende kinderen ervanquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:02 schreef Roellio het volgende:
1 woord: kansloos
Boeit dat??quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:18 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
wat vinden d'r studerende kinderen ervan
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:02 schreef Roellio het volgende:
kansloos
LOl daar had ik zelf nog niet aan gedachtquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:47 schreef Pietverdriet het volgende:
Zet een advertentie met dit verhaal in het vlaardingse huis aan huisblad.
Brief onder nummer.
Wie weet zie ik jullie nog samen danquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:03 schreef RAVW het volgende:
[..]
maar ik ga nu bijna elke avond naar de haven dus ik zalhaar hopelijk nog wel zien.
ach gewoon voor de lol vind het wel leuk om ze daarna te bewerkequote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:03 schreef Vivi het volgende:
Ik dacht dat je verliefd was op iemand die vreemd is
20 min. lullen en alleen weten wat haar muziek smaak is en waar ze woontquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:01 schreef RAVW het volgende:
Verliefd op een vreemde.
Ik heb even een vraag?
Wat moet ik doen, nu ik verliefd ben op een vreemd iemand?
Kort verhaaltje.
Ik zat afgelopen week (woensdag) op een bankje aan de haven te filmen.(Vlaardingen)
Gewoon wat boten.
Maar plots kwam er een vrouw naast me zitten (ik 33, zij 48)
Maar ik had haar niet zien aan komen, en ook omdat daar haast nooit vrouwen alleen komen had ik het zeker niet verwacht.
Maar we raakte een beetje aan de praat en ben na een min 20 ook even met haar terug gelopen tot vlak bij haar huis.
En we hebben elkaar gewoon gedag gezegd, en zijn onze eigen weg weer gegaan.
Maar tot hier niets aan de hand, maar nu zag ik haat zaterdag weer lopen, maar mijn gevoel was wel gelijk goed aanwezig.
Dus schok ik wel een beetje van mijn eigen gevoel.
Maar heb haar toen niet aan kunnen spreken om dat het te druk was.
Maar een maal thuis gekomen denk ik steeds aan haar.
Maar ik weet niet hoe ze heet, en waar ze pressies woon.
Het enige wat ik weet is haar muziek smaak en dat ze sinds 2 jaar in Vlaardingen woon.
Dus mijn vraag was wat moet ik hier mee aan.
En hoe kan ik dit het beste aanpakken in het vervolg als ik haar weer zie.
Want ik ben geen held op dat gebied.
Dus tips zijn welkom.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:03 schreef Vivi het volgende:
Ik dacht dat je verliefd was op iemand die vreemd is
Ik zet het even op een rijtje voor je:quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:03 schreef RAVW het volgende:
maar ik ga nu bijna elke avond naar de haven dus ik zalhaar hopelijk nog wel zien.
Neeikging almeer naar de haven ,maar nu heb iker gewoon nog een doelbijquote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:52 schreef Tique het volgende:
[..]
Ik zet het even op een rijtje voor je:
1. Jij bent elke dag in de haven omdat je hoopt haar te zien
2. Zij komt niet naar de haven
3. Ze is niet geïnteresseerd
jep daar in de buurtquote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:29 schreef GF het volgende:
Waar bij de haven dan? Bij die supermarkt (Hoogvliet) in de buurt ofzo?
Cynix, liefde op het eerste gezicht.quote:Op donderdag 1 september 2005 10:54 schreef Cynix ® het volgende:
Er gaat een vrouw naast je zitten, ze praat wat met je en jij bent dus meteen verliefd op haar?
NoFI, maar je hebt verder niet veel sociale contacten zeker?
Das toch juist romantisch? Het gaat misschien ook deels om het mysterie.quote:Op donderdag 1 september 2005 10:54 schreef Cynix ® het volgende:
Er gaat een vrouw naast je zitten, ze praat wat met je en jij bent dus meteen verliefd op haar?
Het kan welquote:Op donderdag 1 september 2005 10:54 schreef Cynix ® het volgende:
Grappig. Daar kom ik regelmatigquote:
quote:Op donderdag 1 september 2005 11:34 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Cynix, liefde op het eerste gezicht.
Liefde op het eerste gezicht, Cynix.
Leuk dat jullie elkaar leren kennen.
wat betekend NoFi?quote:Op donderdag 1 september 2005 10:54 schreef Cynix ® het volgende:
meeste zijn nog kindertjes, je moet ze het niet kwalijk nemenquote:Op donderdag 1 september 2005 10:20 schreef Roeni3 het volgende:
Volgens mij reageren de meeste FOK!-ers hier zo negatief omdat het over twee personen met oudere leeftijden gaat. Als de TS en desbetreffende 'vrouw' nog pubers waren, zouden de reacties volgens mij echt niet zo negatief zijn.![]()
No Flame intendedquote:
ja ze had geen ring om en ze was net 2 jaar dara komen wonen.quote:Op donderdag 1 september 2005 16:30 schreef Hugo- het volgende:
Weet je wel of ze vrijgezel is of niet? Verder zou ik haar idd gewoon nog een keer aanspreken en vragen of ze wat met je wil gaan eten / drinken. Als ze nee zegt niet verder zeuren, als je ja zegt succes!
voor mensen met een moraal en hoger doel in het leven wel ja.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |